Skrevet av Emne: Dyrebeskyttelsen i Trondheim  (Lest 2675 ganger)

Innlogget tante

• Delmoderator
  • Skravlepus 3
  • Takket: 218
  • Kjønn: Kvinne
  • RIP Vesla
    • Vis profil
SV: Dyrebeskyttelsen i Trondheim
« Svar #25 på: 05 August 2008, 01:45:53 »
Kirsti som er ganske ny her inne er høvding (leder) i FOD Trondheim.  Jeg bor alt for langt unna, men prøver å bidra med det jeg kan.  Kirsti har heller ikke bil/ førerkort.......   

Kjempeflott at du vil bidra, samme hvor det blir.  Men jeg vet at FOD er i veldig mangel på frivillige for tiden, og at det skaper problemer. 

Katter kan med matematisk nøyaktighet beregne hvor de skal sitte for å være mest mulig i veien til enhver tid.

Utlogget kirsti

• Kattepratpuser
  • Spretten katt
  • Takket: 8
    • Vis profil
« Svar #26 på: 05 August 2008, 02:21:45 »
Ja!! Vi trenger veldig gjerne flere folk,gjør ikke noe om du ikke har bil.Det er alltid minst 2 stykker som steller så da ordner vi det sånn at en med bil alltid er med.Vi trenger flere folk som vil stelle på Høgheim og vi trenger fosterhjem.
Om du ringer meg på vakttelefone:48278055 så kan vi avtale en dag du er med opp og ser hvordan det er?
Er det flere i Trondheimsområdet som vil komme på besøk er det bare å si fra på tlf eller mail: katter@fodtrondheim.no
Kirsti

Utlogget lillemjau

• Katteelsker og katteslave!
  • Kattepratpuser
  • Fin pus
  • Takket: 7
  • Kjønn: Kvinne
  • :)
    • Vis profil
« Svar #27 på: 05 August 2008, 15:56:07 »
Skal ringe deg når jeg kommer hjem fra Valdres :) Hadde vært kjekt å få tatt en tur og se hvordan det er der oppe, og få hilst på folk (og spesielt kattene :)). Kan ikke love noe på stående fot, men vil gjerne i alle fall være med og se. Skal høre med en venninne om hun er interessert i å være med også, hun har snakket om det tidligere.

Utlogget kirsti

• Kattepratpuser
  • Spretten katt
  • Takket: 8
    • Vis profil
« Svar #28 på: 09 August 2008, 01:27:07 »

Så fint,bare å ta kontakt når du er tilbake i byen.Og ta gjerne med flere ja.
Vi trenger hjelp til å stelle for kattene og vi trenger noen som kan komme og kose,leke og børste.
Noen steller 1g i måneden og andre 1g i uka.Vi skal ha åpen dag i slutten av august så da er det bare å ta seg en tur for alle som vil hilse på.