Fikk brev i posten i dag, med bilder av de to kattene jeg er "fjernadoptiv" mamma for ....de er såååå herlige

Se her da...hihi....

Her er Smilye cat....han har visst gått ute i Asker område siden i høst, har fått mat o.l av snille mennesker, men ikke fått mulighet til å være inne noe sted stakkar. Nå har han fått plass hos Oslo og Akershus dyrebeskyttelse.... :jippi[1]: :jippi[1]:
Han er verdens gladeste katt står det, og elsker og ligge i sofakroken. Går bare vekk derfra når han skal spise og må på do :hihi[1]:
Han ønsker seg et godt hjem, og det håper jeg han får, han er jo bare helt nydelig ikke sant??

Også er det Trond Viggo hihi...stakkar han ser litt pjuskete ut han da.
De vet visst ingenting om han, politiet kom med han og lurte på om de kunne ta vare på han, hvis ikke ble han avlivet....

Pelsen hans var så full av floker at han hadde vanskelig for å gå og bevege seg, han er også litt skvetten av seg stakkar. Så de regner med at han har fått en tøff start på livet....

Men samtidig så er han veldig leken og han ønsker seg sårt et trygt og godt hjem......

Jeg er bare såååå glad for at jeg får mulighet til å hjelpe disse to jeg....(kanskje det blir fler etterhvert hihi)..... :jippi[1]: :jippi[1]: