Skrevet av Emne: Nå har jeg blitt adoptiv mamma....:)  (Lest 3355 ganger)

Utlogget Busta

• Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 270
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
    • Buster´s hjemmeside
SV: Nå har jeg blitt adoptiv mamma....:)
« Svar #25 på: 07 Mars 2007, 10:20:39 »
Også er det Trond Viggo hihi...stakkar han ser litt pjuskete ut han da.
De vet visst ingenting om han, politiet kom med han og lurte på om de kunne ta vare på han, hvis ikke ble han avlivet.... :grine:

Pelsen hans var så full av floker at han hadde vanskelig for å gå og bevege seg, han er også litt skvetten av seg stakkar. Så de regner med at han har fått en tøff start på livet.... :skjelveleppe:

Men samtidig så er han veldig leken og han ønsker seg sårt et trygt og godt hjem...... :love:

Jeg er bare såååå  glad for at jeg får mulighet til å hjelpe disse to jeg....(kanskje det blir fler etterhvert hihi)..... :jippi[1]: :jippi[1]:

Mamma fikk også brev fra DOOA i posten igår... Nøste, som hun har vært fjernadoptivmor, for hadde fått seg hjem, og nå hadde hun fått... akkurat ja, Trond Viggo.  :fnis[1]:

Men han var en sjarmerende liten lurvegutt, det er sikkert.

Utlogget Katrine

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 329
  • Sarpsborg....37 år
    • Vis profil
    • Katrines hjemmeside
« Svar #26 på: 07 Mars 2007, 13:29:50 »
Det er jo godt å vite at det er så mange snille mennesker som vil hjelpe disse pusekattene.... :jippi[1]:

Og at vi er fler på samme pus betyr vel bare at det er så mange av oss at vi må dele på pusene... :biggrin:  :jippi[1]:

Utlogget Trixie

• Sjefskatt
  • **
  • Takket: 11
  • -det er bedre med litt skitt en ett rent helvete-
    • Vis profil
« Svar #27 på: 12 Juni 2007, 16:32:58 »
Sitat
Åhhh han var vakker da....utrolig fin farge på han der .....

enig! nyderlige farger. litt sån rolige liksom :)

det er en katt på dyrenes hus som jeg synes er NYDELIG! han heter Herman og er oransje tabby med hvitt! også  er han skipskatt ;D jeg har innmari lyst til å fjernadoptere han! :x-fingre[1]:

Klem Trix :icon_wink:
Cat me if you can!