Hej!

Ledsen att jag är svenska, men hoppas ni förstår!
Själv har jag 7st bondkatter:
Pip är pappas ögonsten. Pappas absolut favorita snuttnos, som han säger. Pip bara älskar att ligga under täcket med pappa och sova där hela natten.

Här har vi pappas lilla törnblomma. En riktig vass liten sötnos. Hon är lite rädd av sig ibland, men mest för främmande, annars kan hon glatt sitta på axeln.

Lilla Tiger här... okej, definiera "lilla". Han var mindre förut, men inte som jag minns det. Han bodde från början med min faster, men hon fick till slut bedårande små ungar att hon fick lämna över Tiger till pappa, som tacksamt tog emot honom.

Här är Mimmi, som tillhör mamma och min styvfar. Vi tror att hon har en sorts handikapp, men det stör inte henne i alla fall. Men hon är livlig och älskar sällskap.

Här är våran absolut saknade katt, Busan. Min pappa fann henne påkörd ute på vägen. Vad min bror och andra såg, kom han med Busans kropp i händerna och han och hela Busans kropp var alldeles blodiga. Jag minns även att en nära vän sa till oss att INTE gå bakom huset och kolla på hennes kvarlevor. Jag gjorde inte det, men min bror var så nyfiken, att han kollade... jag saknar Busan så och önskar hon var bland oss nu... :rose:

Och här är mammas och min styvfars störige och envise herre i deras hem. Han gillar såklart att bli kliad på magen, men inte för länge. Och han äter och sover flera timmar om dagen, så snart har dom knappt råd att ha kvar honom. (Bara ett talesätt) :smile: