Hei alle sammen - her var det jammen mange vakre katter!
Her er mine katter:
De første kattene vi fikk når vi hadde kjøpt oss gård var huskattene - to hjemløse som trengte et godt hjem, den gravide mammaen ble godt tatt vare på så disse to har hatt en vidunderlig start på livet før de kom til oss: De er veldig unge her da - de skjønne, tre år gamle huspusene våre!
Gråpus:

og Mons:

Ganske så snart kom den første Norske Skogkatten, det vi egentlig skulle ha. Lurven heter han hos oss - han har jo et fint navn også, som brukes på utstillinger. I dag er han katteriets avlshann, også han tre år gammel. Han er sortsølvspottet.

Så kom hunnkatten inn i katteriet vårt etter en stund, vakre Helle! Hun er mor til de to kullene jeg har hatt, i dag er hun kastrat, to og et halvt år. Helle er brunspottet med hvitt.

Nå har jeg to unge jenter i katteriet – mine to nye avlsjenter på 10 måneder. De er jevngamle, kun 5 dager i mellom dem. Først har vi Briza – hun er datter til Lurven og Helle som jeg har valgt å beholde. Briza er sortsølvspottet med hvitt.

Så har vi min innkjøpte avlsjente Dixie, en svensk jente – og min store stolthet på utstillinger. Hun har flere BIS allerede! Dixie er bruntabby med hvitt – bicolour.

Det er mine seks høyt elskede puser!