Velkommen til Katteprat forum, om du vil bli fullverdig medlem med tilgang til alle forum så send en pm til Christine, det koster 50 kroner å bli medlem, dette er et engangsbeløp.
Det er vel ingen her inne som trengs å overbevises, men jeg har også strålende erfaringer med dyrebeskyttelsen. Som jeg har beskrevet tidligere hentet jeg Hera derfra. Hun hadde ikke hatt det godt, også hadde hun i tillegg blitt for lenge på dyrebeskyttelsen siden hun hadde et "spesielt utseende". Når jeg var der var hun eneste kattunge, veldig rastløs og veldig tynn. Hun gikk rundt i rommet, litt uten mål og mening, inn i doen - ut igjen - en bit kattemat - opp i hylle -ned igjen - tur over gulvet... Minnet ikke om andre kattunger som lekte. Nå er Hera den mest oppvakte katten jeg har vært bort i. Hun følger med på alt som skjer. Hun er trygg og uredd. Hun er også veldig lærevillig og generelt en glad og fornøyd pusekatt. Eneste som henger igjen av hvordan hun var når jeg fikk henne er at hun sluker maten, og spiser hva som helst. Puslete pus nettopp kommet til nytt hjemNydelig var hun.jeg henta oxo min ene pus på dyrebskyttlsen via fosterhjem og hun hadde stukket av så fikk en kattunge på hun men vi har beholdt den og så nå har vi 2 elsklinger men merker veldig ettervirkninger på mamma pusen etter et tydelig jævlig liv før hun kom i fodster hjem og så til ossvi forguder de begge to altså Sunn og rask, og dobbet så stor, pus fire uker senere