Skrevet av Emne: Dyrebeskyttelsen Fredrikstad  (Lest 1192 ganger)

Utlogget mmarti

• Kattepratpuser
  • Koseklumpen
  • Takket: 11
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Dyrebeskyttelsen Fredrikstad
« på: 12 September 2007, 00:50:08 »
Jeg tenkte å gi noen tepper til dyrebeskyttelsen i Fredrikstad, men jeg kan ikke finne noen besøksadresse. Er det noen som vet hvor det ligger hen, og når det er folk der?

Det blir fort dyrt å sende slikt i posten, men en postboksadresse er alt jeg får tak i..  :icon_eek:

Utlogget Alette

• Administrator
  • Skravlepus 1
  • Takket: 107
    • Vis profil
    • (N) Hailstorms
SV: Dyrebeskyttelsen Fredrikstad
« Svar #1 på: 12 September 2007, 00:57:51 »
Jeg vet at det i alle fall skal ligge en filial i Oredalen, men aner ikke adressa.

Utlogget Angel Spirit

• Kattepratpuser
  • Avhengig pus
    • Vis profil
    • Angel Spirit Maine coon
« Svar #2 på: 12 September 2007, 07:57:50 »
Jeg vet att henne her har värt der .. tror jeg da om det ikke finnes fler i Fredrikstad  :rødmeja: * redigert* ( send meg heller pm ellermail ) Hun var og leverte mye leker og div greier ...  Sist hun var der kunne hun ikke finne lekene og spurte .. skal se om jeg finner hennes innlegg jeg * lete *

Sitat
Jeg trodde egentlig dem hadde fått støtte fra komunen også, men jeg er ikke helt sikker.
Vet ikke helt om jeg stoler helt på dem heller. For jeg ga noen leker til an av damene som har ansvar der som skulle levere det videre senere.
Etter en stund jeg var der igjen var ikke lekene der.
Åh sa hun da.. Kattene hennes synes dem var så fine så hun hadde glemt å tatt dem med til kattene.  Jeg ville jo at dem kattene i kattehuset skulle ha dem lekene.
Og de er ikke flinke til å gjøre rent heller...
Så er det noe snusk der eller...

Men om du vil vite mer så kontakt henne  :whistling:

The shit you hear about me might be true..
but then again...
it could be as fake as the bitch who told you.

Utlogget mmarti

• Kattepratpuser
  • Koseklumpen
    • Vis profil
« Svar #3 på: 12 September 2007, 09:49:42 »
 :icon_eek:
For en dame!  :icon_mad: Jeg tviler på at hun hadde noen intensjon om å gi lekene til kattehuset helt fra begynnelsen av!

Jeg vil jo at de trengende dyrene skal få teppene, ikke en eller annen snuskete dame! Helt nye er de også, så det gjør de vel ekstra fine for "underslagere"..

Jeg tilba de via mail å hjelpe til der en gang, men jeg fikk aldri noe svar.

Men selv om de som jobber der er ekle, trenger jo dyrene tepper likevel  :klø seg:

Utlogget Bee

• Kattepratpuser
  • Skravlepus
  • Takket: 125
    • Vis profil
« Svar #4 på: 12 September 2007, 19:20:03 »
Kattene der trenger sårt tepper, mat osv. Var et innlegg i avisen for en uke siden eller noe at de hadde brukt opp budsjettet sitt alt for dette året og det var fare for at de måtte legge ned. Jeg har tenkt å handle inn svære sekker med tørrfor neste gang jeg er i sverige, og levere til dem.

Kattehuset er ikke i Oredalen (ho ene dama bor der), men et sted i Onsøy. De gir ikke ut adressen offentlig da folk kan bare komme og sette fra seg uønskede dyr utenfor, er de redd for (som jeg har forstått da). Ta og ring dem du, og avtal tid, så får du også oppgitt adr! Da får du hilst på kattene der og.

Utlogget mmarti

• Kattepratpuser
  • Koseklumpen
    • Vis profil
« Svar #5 på: 12 September 2007, 20:03:22 »
Ja, jeg får vel manne meg opp til å ta en telefon (har telefonskrekk) :redd: