Takker så mye for svar

Ja, uff, har nok lagt ut litt lite informasjon :rødmeja:
Det som er problemet er at vi ikke vet sikkert hvor lang tid det tar! Det er en gårdsbarnehage vi skal overta, og hvor lang tid planleggingen tar er litt usikkert, og nåverende eier er ikke den raskeste karen jeg har møtt, så eksakt tid vet vi ikke, dessverre.
Alt fra noen uker/ måneder til over jul/ nyttår! vi håper jo som sagt det er klart før det, men det er vanskelig å si da det ikke er opp til oss, for vi er klare for å overta nå.
Vi bor som sagt i Sarpsborg, så alt innen Østfold og til Oslo hadde vært hjelpsomt! Vi kjører de gjerne til Oslo om det er noen vi føler vi får god kontakt med, men som sagt, jo nærmere jo bedre for oss

Vi har ikke helt klart tenkt ut hvordan vi skal gjøre det, så hadde vært fint å kommet i kontakt med noen som har mulighet så vi kunne diskutert og blit enige

Jeg har ikke gjort dette før, så er ikke helt vant med hvordan slike fòravtaler vanligvis foregår.
Vi ser vel forholdsvis etter noen som har plass, tid og kjærlighet til å ta på seg ansvaret for ungene inntill videre! Dette da kanskje noen som har tenkt på å skaffe seg katt, eller fler katter, og som ønsker å kjenne på det å ha pus (er) i hus! Det kan da være en grei måte å finne ut om det passer for dere?
Vi håper helst at begge to kan komme til samme sted, men blir det umulig får vi gjøre det beste ut av det.
Er det noe dere vil vite så bare spør, så kan vi gjerne ta en prat

Jeg håper dette hjalp litt mer, igjen, takk for svar