korleis mine katter takkler det, det kan eg ikkje vite før eg har prøvd.
eg kan tenkje meg at pøbel syns det er digg å få endå ein til katt å kose og leikeslåsst med. beistet vil vera litt tilbakeholden vil eg tro.
men så har beistet forandret seg veldig siden pøbel kom i hus, han har blitt meir avslappa og harmonisk og mindre surpomp.
eg veit ikkje korleis det går før eg har prøvd.
katteluke: det koker vel ned til å kjøpe dyrere katteluke, som reagerer på "nøkkel" på halsbåndet. på denne måten er det kun pøbel og beistet som kan ut og inn, ikkje kundekatten.
for 2 katter blir kåken for liten. det går ikkje. er altså kun mulig for enekatter å komme på besøk.
av kundekatten ville eg krevd helseattest, for å vere sikker på at den ikkje bærer på sjukdommer som kan smitte mine to.
prisen? hakje peiling. det er jo litt avhengig av eventuelle utgifter. eg veit ingenting om lover og regler på kattepensjonat. er det slik at mattilsynet må godkjenne? fordi då blir det sikkert ein heil haug med utgifter som eg på eit eller anna vis må få inn igjen.
hovedsaklig så har eg jo lyst å bli kattepensjonat fordi eg ønsker meg ein tredje katt sjølv, men typen vil ikkje gå med på det. om mee derimot får besøk av ein tredje katt i ny og ne, så går det fint an.
ønsketenkning hadde jo vore at det etterkvart blir stammkunder, dvs dei samme kattene som kjem på besøk. då slipp ein kanskje alt for mykje fresing.
"ekte" kattepensjonater har jo også fleire katter samtidig, og det går bra. einaste forskjellen er at alle kattene er i nye omgivelsene, og vil kanskje ligge litt lavt i terrenget. her er det 2 som "eig" fasilitetene, og dei vil kanskje frese meir.
som sagt, eg veit det ikkje før eg har prøvd.
heike