Skrevet av Emne: Klatrestativ  (Lest 1543 ganger)

Utlogget catzy

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
  • Takket: 155
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Klatrestativ
« på: 07 Oktober 2005, 13:55:02 »
hmm.. jeg sliter litt med å finne et kattestativ som jeg synes er bra nok.. Det skal være passe bredt, så det ikke bikker av at voksne katter herjer tulen oppi det, det skal være passelig med brett og rør og klorestokker, og gjerne en hengebru også.. Også vil jeg ha det i en nøytral farge som ikke blir for fort skitten og som går med resten av interiøret.. Er det for mye å be om???  :hæh:  På dyrebutikkene her omkring synes jeg det er dritt dårlig utvalg, enkelt og greit. Jeg lurer nå på å bestille fra nettet. Noen som har gjort det før? Klatrestativ altså? Må man montere hele greia selv? Er det i så fall vanskelig? Noen som anbefaler en plass? :roll:

Utlogget Christine

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 421
    • Vis profil
    • Christine's Hobbyblogg
Klatrestativ
« Svar #1 på: 07 Oktober 2005, 14:03:53 »
Kan være lurt å bygge selv, det blir som regel mye billigere :hilse: Bruk enten  en liten tømmerstokk eller kjøp litt tre, sponplater, pusestoff og hamptau.

Da får du det akkurat som du vil ha det. Se litt på nett og se om du finner bilde av noe du liker og prøv å kopier det :thumbsup:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget catzy

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
    • Vis profil
Klatrestativ
« Svar #2 på: 07 Oktober 2005, 14:06:59 »
hmm... :?: du synes du ser meg bygge det selv ja? hehehe.. :lol: resultatet tror jeg hadde blitt noe mer komisk enn praktisk... :lol: menneh.. kan jo hende? samboeren kan jo å mekke litt, sukk.. men om det blir gjort er jo noe annet. Nei, jeg får se det an, finner jeg ingenting innen en måned, så må jeg bare lage selv..  :roll: kattene trenger hvertfall noe å utløpe litt energi på.

Utlogget Stella

• Kattepratpuser
  • Koseklumpen
  • Takket: 7
    • Vis profil
    • Lyngroth.com
Klatrestativ
« Svar #3 på: 07 Oktober 2005, 20:24:55 »
http://www.katz.as/ Gå ind under kradsetræer. De er super lækre!! Vet ikke om hun sender til Norge, men man kan jo spørge. Mine katte skal ha et "Zefir" i julegave. Tror jeg glæder mig mest  :lol:

Hun har stan på udstillinger i Sverige og Danmark mener jeg.

http://www.zooplus.de Tysk hjemmeside med billige og gode kradsetræer. Men igen er ikke sikker på at de sender til Norge. Men går jo an og spørge.

Synes de er veldig dyre i Norge i forhold til andre lande. Man får jo ingenting for de penge man betaler :shock:

Utlogget catzy

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
    • Vis profil
Klatrestativ
« Svar #4 på: 07 Oktober 2005, 20:31:21 »
Det var noen voldsomme klatrestativ! Ble enormt imponert! Slikt har de ikke her til lands! Og så billig som det var da! I forhold til Norge vertfall!  :neie:

Utlogget Stella

• Kattepratpuser
  • Koseklumpen
  • Takket: 7
    • Vis profil
    • Lyngroth.com
Klatrestativ
« Svar #5 på: 07 Oktober 2005, 20:36:24 »
Sitat fra: catzy
Slikt har de ikke her til lands! Og så billig som det var da! I forhold til Norge vertfall!  :neie:

Kanskje man skulle starte opp i lite firma der :wink3:

Utlogget Lenea

• Sjefskatt
  • **
  • Takket: 1
    • Vis profil
    • http://megamiaows.atspace.com
Klatrestativ
« Svar #6 på: 07 Oktober 2005, 22:24:50 »
Jeg kjøpte meg ett sånt Sultan-stativ på Scandinavian Winner show i fjor..hun hadde stand der da! Jeg bare måtte!! :flau:
Smeltet totalt for det svææære greiene!

Hadde med meg mor og to søsken på 7 år nedover,og dette stativet måtte jo inn i bilen. Dvs det var inni bilen,oppå bilen og i bagasjen...og de stakkars søstrene mine prater den dag i dag om den fæle og trange turen fra Oslo til Ålesund!  :lol:

Om hun skulle ha sendt det til norge hadde porto/tollen blittt så dyr at det ikke hadde lønt seg sa hun..
(N)Mega Miaow's Devon Rex- bøller med krøller!!

Utlogget Christine

• Administrator
  • Skravlepus 4
    • Vis profil
    • Christine's Hobbyblogg
Klatrestativ
« Svar #7 på: 07 Oktober 2005, 22:51:33 »
Skulle gjerne hatt et sånt ja, satse på å bygge et selv engang jeg får tid :thumbsup:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

Utlogget catzy

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
    • Vis profil
Klatrestativ
« Svar #8 på: 08 Oktober 2005, 00:11:18 »
noen som har tegninger eller fremgangsmåte på å bygge noe slikt? Eller må man bare se etter et bilde og så improvisere selv? :idea:

Utlogget Christine

• Administrator
  • Skravlepus 4
    • Vis profil
    • Christine's Hobbyblogg
Klatrestativ
« Svar #9 på: 08 Oktober 2005, 00:13:19 »
Jeg har ikke tegninger iallefall..men hvis jeg lager en gang så skal du få fremgangsmåten :thumbsup:

Utlogget catzy

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
    • Vis profil
Klatrestativ
« Svar #10 på: 08 Oktober 2005, 00:46:11 »
Thank you thorn!  :thumbsup:  :neie:

Utlogget catzy

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
    • Vis profil
Klatrestativ
« Svar #11 på: 17 Oktober 2005, 22:47:28 »
Jeg var på dyrebutikken og kjøpte kattesand i dag, og da kom det over meg... De må jo ha kataloger over klatrestativ de? Så jeg spurte, og fikk se det de hadde i kataloger, og det var jo et ganske bra utvalg også.. jeg trodde de nemlig bare hadde de kjedelige som stod der.. så de kunne de bestille inn, og etter en uke så hadde det kommet frem. Om jeg ville vite pris måtte jeg komme på dagtid så de fikk ringe de mens jeg stod der.
Så da blir det snart klatrestativ på oss! Tror møblene mine ser ut som en godt brukt klorestokk!  :lol:  :åhhhh:  :roll:

Utlogget Christine

• Administrator
  • Skravlepus 4
    • Vis profil
    • Christine's Hobbyblogg
Klatrestativ
« Svar #12 på: 19 Oktober 2005, 00:24:46 »
Vise oss bilde etter at de har kommet i hus da :thumbsup:

Utlogget Hope

• Kattepratpuser
  • Skravlepus
  • Takket: 105
    • Vis profil
Klatrestativ
« Svar #13 på: 19 Oktober 2005, 10:03:30 »
Så spennende.  :thumbsup:

Utlogget catzy

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
    • Vis profil
Klatrestativ
« Svar #14 på: 19 Oktober 2005, 13:08:13 »
Klart jeg skal ta bilde! Blir sikkert noen helt åndssvake fakter oppi når de har fått det, tror de trenger noe å aktivisere seg i.. Faramir har funnet ut at det går an å bruke strykestativet som klatrestativ!  :åhhhh:  :lol:  Når det står sammenlagt mot veggen... :roll:  Snål katt.. :)

Utlogget Christine

• Administrator
  • Skravlepus 4
    • Vis profil
    • Christine's Hobbyblogg
Klatrestativ
« Svar #15 på: 19 Oktober 2005, 13:38:49 »
Her fungerer teppet, og kontorstolen til Tor Olav som klorestativ, og jada vi har to klorestativer utenom også :lol:

Utlogget catzy

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
    • Vis profil
Klatrestativ
« Svar #16 på: 19 Oktober 2005, 13:41:44 »
Hahaha :lol:  de bruker teppet her også, og selfølgelig det nyeste!  :åhhhh: