Hej allesammen.
Jeg er helt ny her på forum og vil lige præsentere mit opdræt.
Jeg har haft Hellig Birma siden 1999, og har opdrættet siden 2001 hvor jeg også fik mit stamnavn. Khin-Mya er Burmesisk og betyder elsket smaragd.
Jeg har 2 avlshanner og 3 avlshunner, samt en ny avlshun på vej.
Derudover har jeg en lille ny avlshan, som ikke er så gammel endnu, han skal gerne afløse sin far, når den tid kommer.
Jeg har 3 kastrater, 1 Hellig Birma, 1 Colorpoint Perser og en ganske almindelig huskat.
Jeg går meget op i genetik og sygdomme. En af mine kæpheste er FIP. Sammen med 2 meget gode veninder samler jeg penge ind til forskning i FIP på Glasgow Universitet. Det gør vi ved hjælp af en Raffle-bod (amerikansk lotteri) hvor alle gevinster er donationer og alle pengene går ubeskåret til Dr. Vet Diann Addies forskning. Dette blev startet af min veninde Susanne Wehnert (Wehnert´s Hellig Birma), som her i DK bliver betragtet som noget af en vidensbank inden for FIP og andre sygdomme, nu arbejder vi to så sammen med en treide veninde Anja H. Thomsen (Nine Bells Hellig Birma) så vi kan få samlet rigtigt mange penge ind. Siden begyndelsen af dette år, har vi samlet 22.000 danske kroner ind, og det er vi stolte af :-D
I er velkommen at kigge på min hjemmeside, som meget snart får et nyt look, jeg skal dog lige være helt færdig med :wink2: