Skrevet av Emne: Kattepass i Bergen  (Lest 5265 ganger)

Utlogget MissMjau

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
  • Takket: 79
  • Kjønn: Kvinne
  • Pusur - Alltid i våre hjerter!
    • Vis profil
Sv: Kattepass i Bergen
« Svar #25 på: 06 Mai 2009, 22:55:00 »
Så flott at det er noen snille sjeler i Bergen også  :catgrins:
Da skal jeg merke meg det! Takk takk!

Utlogget Nynaeve

• Kattepratpuser
  • Super avhengig pus
  • Takket: 25
    • Vis profil
    • Hobbies and Passions
« Svar #26 på: 07 Mai 2009, 10:07:57 »
Jeg bor også i Bergen (sånn mellom Fana og Minde.. )
Kan gjerne være litt kattepasser jeg også om det trengs:)

Utlogget MissMjau

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
    • Vis profil
« Svar #27 på: 07 Mai 2009, 17:53:16 »
Er jo ingen sak å bli nyinnflyttede puser i Bergen jo  :catgrins:

Utlogget ane.i.

• Nytt medlem
  • Takket: 0
    • Vis profil
« Svar #28 på: 05 Juni 2009, 15:17:26 »
Hei!
Er det noen som vet om det finnes en "kattepass-gruppe" i Bergen sentrum?(dvs Kong Oscars gate og området rundt) Jeg bor i sentrum og stiller gjerne opp som kattepasser, og kunne også svært gjerne tenke meg pass av min katt noen uker i sommer?

Utlogget Nynaeve

• Kattepratpuser
  • Super avhengig pus
    • Vis profil
    • Hobbies and Passions
« Svar #29 på: 05 Juni 2009, 15:34:27 »
Jeg tror ikke det finnes noen "etablert" kattepass-ring i Bergen, men som du ser er det litt bergensere her inne, og noen av dem bor vel også i sentrum eller sentrumsnære områder.

Jeg bor på kråkenes, som er en fin sykkeltur utenfor sentrum  :biggrin:
Jeg har bil og kan forsåvidt komme meg rundt litt for å passe puser om det er nødvendig. Har ikke helt bestemt hva som blir løsning for pus i sommer. må sjekke ferieplanene til venner og kjente først... men er ikke umulig jeg også kunne tenke meg å bytte litt kattepass i sommer... hvis det passer sånn med ferieplanene da:)

Utlogget ane.i.

• Nytt medlem
    • Vis profil
« Svar #30 på: 05 Juni 2009, 16:39:26 »
Hei:) Tusen takk for svar! Jeg skal også forhøre meg litt med venner og bekjente. Tidrommet det kan bli aktuelt med pass er 18 juli til 31 juli. Kjempefint om vi kan hjelpe hverandre. Vi kan jo komme tilbake til det når vi vet litt mer:) Jeg passer gjerne din katt om det skulle bli aktuelt. (har bil)

Utlogget Nynaeve

• Kattepratpuser
  • Super avhengig pus
    • Vis profil
    • Hobbies and Passions
« Svar #31 på: 05 Juni 2009, 19:57:43 »
søren og... du og jeg reiser bort samtidig, ellers kunne vi jo fint ha funnet en løsning :(
jeg reiser 19 juli til 1.aug...
Men tror jeg skal klare meg med venner og familie, men det er nok fare for at det kan bli litt kjedelig for pus de to ukene... får nok ingen til å flytte inn her for to uker  :morsomt:

Utlogget ane.i.

• Nytt medlem
    • Vis profil
« Svar #32 på: 06 Juni 2009, 21:24:18 »
Ah, Kjipt! Vi kan jo hjelpe hverandre neste gang det skulle trengs, da:)

Utlogget MissMjau

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
    • Vis profil
« Svar #33 på: 07 Juni 2009, 18:55:19 »
Gammel tråd, men dog interessant!

Flytter fra Drammen til Bergen i løpet av sommeren og mine søte små innepuser kan komme til å ønske seg tilsyn en gang om dagen innimellom ved ferier/helger. Ved Minde/Fana eller i nærheten (husjakt på gang). Og hadde bare vært intr å sett om det fortsatt var en passe-ring her, da jeg aller helst vil slippe pensjonat da de er sky og ikke er så glad i andre katter/dyr.  :catgrins:

Nå er huskjøpet i boks og vi ender da på Nesttun - Midtun!  :catgrins:
Så hvis det er noen i nærheten av der som vil passe/trenger pass, så hyl ut  :mellow:

Utlogget Nynaeve

• Kattepratpuser
  • Super avhengig pus
    • Vis profil
    • Hobbies and Passions
« Svar #34 på: 07 Juni 2009, 20:54:09 »
Gammel tråd, men dog interessant!

Flytter fra Drammen til Bergen i løpet av sommeren og mine søte små innepuser kan komme til å ønske seg tilsyn en gang om dagen innimellom ved ferier/helger. Ved Minde/Fana eller i nærheten (husjakt på gang). Og hadde bare vært intr å sett om det fortsatt var en passe-ring her, da jeg aller helst vil slippe pensjonat da de er sky og ikke er så glad i andre katter/dyr.  :catgrins:

Nå er huskjøpet i boks og vi ender da på Nesttun - Midtun!  :catgrins:
Så hvis det er noen i nærheten av der som vil passe/trenger pass, så hyl ut  :mellow:

Grattis med hus da!

Dere får si fra om dere trenger hjelp selv - er vel rundt 10 min fra meg til Nesttun med bil, det går fort unna det:)

Utlogget MissMjau

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
    • Vis profil
« Svar #35 på: 07 Juni 2009, 21:08:59 »
Takk takk  :biggrin:
Hus og hus, det er nå en leilighet, jeg bare skryter på meg  :c066: Men uansett så tror jeg at frøknene vil sette stor pris på tilsyn fremfor pensjonat de få gangene matforeldrene skal på ferie  :catgrins:

Utlogget Kjerstie

• Nytt medlem
    • Vis profil
« Svar #36 på: 08 Juni 2009, 21:01:10 »
Noen som bor på Gyldenpris (eller i området) som kunne tenke seg å byttepasse hverandres katter? Jeg kan selvfølgelig passe katter andre steder i Bergen også hvis det passer, men har dessverre ikke bil.

Utlogget Pisani

• Nytt medlem
    • Vis profil
« Svar #37 på: 15 Juni 2009, 23:04:36 »
Hei, hei!

Jeg trenger kattepass til mine helt fantastiske små nøster i tre uker i sommer, og lurte på om det er noen her som har muligheten til å passe? Vi bor egentlig i Oslo, men jeg skal jobbe i Bergen - og pga allergi i familien min, er det dessverre ingen av dem som kan passe. (Jeg er egentlig fra Bergen, nemlig...) Vi ankommer Bergen 26. eller 27. juni, og drar igjen 18. eller 19. juli.

Jeg har en annonse ute på "kjøp og salg"-siden her, med bilder og info ("Verdens herligste brødrepuser"). Jeg regner ikke med at jeg får solgt dem før jeg drar, og vet ikke hvilke andre muligheter jeg har. Det blir kanskje litt kjipt å spørre en kattepassering om kattepass når jeg ikke bor i Bergen til vanlig og dermed ikke har muligheten til å passe igjen så ofte, men jeg kan til gjengjeld betale noen kroner som takk for hjelpen. Evt stille som kattepasser i Oslo om det blir nødvendig en gang. :)

Jeg skal bo i en leilighet på Landås når jeg er i Bergen, og jobber i sentrum, så det spiller egentlig ingen rolle hvor kattene evt bor, så lenge de koser seg og trives der de havner. Jeg bør kanskje også nevne at de er innekatter. Og ja, dersom du som ønsker å passe dem, faller helt pladask og gjerne vil beholde dem, er ingenting bedre. ;)

lily

• Gjest
« Svar #38 på: 16 Juni 2009, 11:40:12 »
Noen som bor på Gyldenpris (eller i området) som kunne tenke seg å byttepasse hverandres katter? Jeg kan selvfølgelig passe katter andre steder i Bergen også hvis det passer, men har dessverre ikke bil.

Jeg bor på Gyldenpris, men har en litt hektisk sommer foran meg, så hvorvidt jeg har tid til å passe kommer ann på når og hvor lenge?

Utlogget Hapzen

• Kattepratpuser
  • Avhengig pus
  • Takket: 20
    • Vis profil
    • Hapzen.com
« Svar #39 på: 17 Juni 2009, 23:32:57 »
Jeg bor nå på Nesttun/Kråkenes (kjæresten min holder til der, så er der mye), så er ikke noe problem for meg å hjelpe til. Men jeg kan ikke passe hjemme hos meg siden Nemi tar dårlig imot nye!

Utlogget Kjerstie

• Nytt medlem
    • Vis profil
« Svar #40 på: 02 Juli 2009, 11:28:04 »

Jeg bor på Gyldenpris, men har en litt hektisk sommer foran meg, så hvorvidt jeg har tid til å passe kommer ann på når og hvor lenge?

Hei igjen! Litt treig med å svare... Det ordnet seg for denne gang, men kanskje en annen gang? Og så må du bare si fra hvis du trenger kattepass, skal stort sett være i Bergen resten av sommeren :)

lily

• Gjest
« Svar #41 på: 03 Juli 2009, 23:33:10 »
Hei igjen! Litt treig med å svare... Det ordnet seg for denne gang, men kanskje en annen gang? Og så må du bare si fra hvis du trenger kattepass, skal stort sett være i Bergen resten av sommeren :)

Så flott at det ordnet seg! Vi skal en del på hytteturer i løpet av sommeren, så det er godt mulig jeg kan trenge hjelp et par dager :) Sender deg en PM i så fall. Og så får du gi lyd om du trenger hjelp senere :)

Utlogget Tesil

• Nytt medlem
    • Vis profil
« Svar #42 på: 05 Juli 2009, 21:35:11 »
Hei katteelskere!

Vi har en stor snill katt som trenger pass i to uker i slutten av juli. Er det noen som kan hjelpe oss?  Bor på Møhlenpris.

eivind.storen@geo.uib.no

Utlogget Kjerstie

• Nytt medlem
    • Vis profil
« Svar #43 på: 06 September 2009, 22:18:15 »
Hei!
Jeg reiser bort 24.-27.september, er det noen snille sjeler som kan komme innom og se til pusen min (jeg bor på gyldenpris)?
Send en PM hvis du har mulighet :)