Hei, hei!
Jeg trenger kattepass til mine helt fantastiske små nøster i tre uker i sommer, og lurte på om det er noen her som har muligheten til å passe? Vi bor egentlig i Oslo, men jeg skal jobbe i Bergen - og pga allergi i familien min, er det dessverre ingen av dem som kan passe. (Jeg er egentlig fra Bergen, nemlig...) Vi ankommer Bergen 26. eller 27. juni, og drar igjen 18. eller 19. juli.
Jeg har en annonse ute på "kjøp og salg"-siden her, med bilder og info ("Verdens herligste brødrepuser"). Jeg regner ikke med at jeg får solgt dem før jeg drar, og vet ikke hvilke andre muligheter jeg har. Det blir kanskje litt kjipt å spørre en kattepassering om kattepass når jeg ikke bor i Bergen til vanlig og dermed ikke har muligheten til å passe igjen så ofte, men jeg kan til gjengjeld betale noen kroner som takk for hjelpen. Evt stille som kattepasser i Oslo om det blir nødvendig en gang.

Jeg skal bo i en leilighet på Landås når jeg er i Bergen, og jobber i sentrum, så det spiller egentlig ingen rolle hvor kattene evt bor, så lenge de koser seg og trives der de havner. Jeg bør kanskje også nevne at de er innekatter. Og ja, dersom du som ønsker å passe dem, faller helt pladask og gjerne vil beholde dem, er ingenting bedre. ;)