Skrevet av Emne: fosterheim  (Lest 925 ganger)

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
  • Kattepratpuser
  • Forumslave katt
  • Takket: 75
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
fosterheim
« på: 03 November 2005, 12:02:14 »
ved torgallmenningen har dei informert om arbeidet dei gjer og nødvendigheten av det.
eg har tilbudt meg å vera fosterheim. det er no ein stund siden. eg ringte t.o.m. for å understreke at eg meinte det da eg skreiv meg på lista. damo ville ringe meg opp igjen, men det har ho per dato ikkje gjort.

kanskje dei ikkje trengte fosterheim likevel?

heike

Utlogget Christine

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 421
    • Vis profil
    • Christine's Hobbyblogg
fosterheim
« Svar #1 på: 03 November 2005, 13:48:31 »
Merethe Mikkelsen og Lill Ann Elmgren skal være moderatorer i dette forumet, men de har ikke meldt seg inn her ennå :hilse:

De kan sikkert gi deg et skikkelig svar da.
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget Merethe Mikkelsen

• Kattunge
  • *
  • Takket: 1
    • Vis profil
    • http://www.kattensvern.no
Re: fosterheim
« Svar #2 på: 04 November 2005, 00:27:26 »
Sitat fra: Kater&ich
ved torgallmenningen har dei informert om arbeidet dei gjer og nødvendigheten av det.
eg har tilbudt meg å vera fosterheim. det er no ein stund siden. eg ringte t.o.m. for å understreke at eg meinte det da eg skreiv meg på lista. damo ville ringe meg opp igjen, men det har ho per dato ikkje gjort.

kanskje dei ikkje trengte fosterheim likevel?

heike

Hei!
Dette er nok en misforståelse!:) Er det noe vi trenger, så er det fosterhjem! Vi har hatt enormt mye å gjøre de siste månedene. Jeg ber deg ringe meg på tlf. 90615807 så snart du er klar til å ta i mot en kattepus. Vi har ekstremt mange katter som trenger oppfølging, så jeg oppfordrer andre til å gjøre det samme som Heike. :thumbsup:

Mvh Merethe
Her i Norge dør tusenvis av katter  i ung alder av kulde, sult og sykdommer.-Hjelp oss å hjelpe NÅ! www.kattensvern.no

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
  • Kattepratpuser
  • Forumslave katt
  • Takket: 75
    • Vis profil
fosterheim
« Svar #3 på: 04 November 2005, 00:50:33 »
eg var innstillt til å vera fosterheim, men må diverre trekke det tilbake likevel. Eg har nettopp fått veta at eg må flytte frå denne plassen som er perfekt til katt og har allereie eit problem med å finne hybel til meg og kun ein katt.
i tilfelle nokre bergensere med katt leser dette og som tilfeldigvis har eit rom ledig i bofellesskapet som ikkje koster meir enn maks 2600,- så værsåsnill og ta kontakt! eg må flytte så fort eg kan.

det er utroleg vanskeleg å finne heim om ein har katt virker det som om og endå verre om det er ein katt som er vant til å gå ute. eg trur ikkje at han klarer å bli innekatt heller.

heike (fortvila)