Skrevet av Emne: Kjøp armbånd fra Kattens VERN!  (Lest 6884 ganger)

Utlogget Kitziee

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 1
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
Kjøp armbånd fra Kattens VERN!
« Svar #25 på: 12 November 2005, 14:28:01 »
Nå har jeg også fått mine og må si meg enig i at de var litt store, men hva gjør vel det så lenge man støtter en god sak.  :thumbsup: Som det ble nevnt i et annet innlegg så kan det være en god ide å lage de i to str.  :thumbsup: Skal nok få gitt de bort i gave uansett. ;)

EDIT; har forresten lagt ut linken på to andre katteforum hvor den er blitt møtt med god respons.  :thumbsup:

Utlogget Merethe Mikkelsen

• Kattunge
  • *
  • Takket: 1
    • Vis profil
    • http://www.kattensvern.no
« Svar #26 på: 13 November 2005, 02:46:10 »
Sitat fra: Liten
Sitat fra: Merethe Mikkelsen
Om dere vil så kan jeg gjerne ha en artikkel om dere på fremsiden av Katteprat?
Ja, det høres supert ut!  :idea:  Vi kan jo mailes om det! :thumbsup:

Ja, bare send meg en mail med ting dere ønsker å ha med, pluss bilder så skal jeg sørge for at det blir lastet opp og lagt inn  :hilse:
Flott! Vi har ganske mange jern i ilden nå, men skal prøve å få laget noe i nærmeste framtid! :hilse:
Her i Norge dør tusenvis av katter  i ung alder av kulde, sult og sykdommer.-Hjelp oss å hjelpe NÅ! www.kattensvern.no

Utlogget Christine

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 421
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
    • Christine's Hobbyblogg
« Svar #27 på: 13 November 2005, 02:47:56 »
Gleder meg allerede, kan du ikke fortelle litt om hva dere gjorde i dag?
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget Eleniel

• Spretten katt
  • **
  • Takket: 0
    • Vis profil
    • http://www.dyr-akvaristikk.tk
« Svar #28 på: 13 November 2005, 04:20:32 »
Det er veldig dårlig dyrevern og dyrevernstiltak i landet.

Vi har f.eks ikke noe dyrebeskyttelse i fylket! (M&R)
Ble vel nedlagt for ikke så lenge siden..

Uansett,skal se om jeg får bestilt 3 armbånd til uka som kommer, ett til meg, og ett til veninna mi som netopp har fått seg katt, og kanskje ett til kjæresten til broren min som netopp har fått seg innekatt, og er glad i dyr og mennesker :)

Greit å gi som litt av julegavene, kanskje legge ved ett skriv om hva det er for noe også.
Skal se om jeg får linket til siden deres også etterhvert som jeg oppdaterer siden min.

Utlogget Mira

• Kattepratpuser
  • Skravlepus
  • Takket: 87
    • Vis profil
« Svar #29 på: 13 November 2005, 11:58:50 »
Nå er dyrebeskyttelsen i Telemark lagt ned også :cry:

• Kattunge
  • *
    • Vis profil
« Svar #30 på: 15 November 2005, 10:04:09 »
Gleder meg allerede, kan du ikke fortelle litt om hva dere gjorde i dag?
Foreløpig har standene våre vært en suksess! :thumbsup: Her treffer vi mange mennesker som ønsker å hjelpe. Det vi helt tydelig ser, er at folk generelt blir med å støtte, bare vi informerer dem om tilstanden på riktig måte. :love
Det er også viktig å vise seg i bybildet, spesielt barn stiller seg veldig positiv til dette. Det hender ofte at barn og ungdommer kommer bort å spør om de kan få gå med bøsser. Dette stiller vi oss svært positivt til! At barna våre, som faktisk skal overta etter oss, lærer seg omtanke og empati for dyr er veldig viktig. Et etisk godt dyrehold kan gi gunstige effekter mht.medmenneskelighet og andre samfunnsverdier. Omvendt kan likegladhet ovenfor dyr ha en nedbrytende virkning. Nye amerikanske undersøkelser viser også at det ikke finnes en bedre måte barn kan utvikle empati på, enn gjennom kontakt med dyr.
Ellers er standene våre svært innbringende økonomisk for Kattens VERN! :thumbsup:
Her i Norge dør tusenvis av katter  i ung alder av kulde, sult og sykdommer.-Hjelp oss å hjelpe NÅ! www.kattensvern.no

• Kattunge
  • *
    • Vis profil
« Svar #31 på: 15 November 2005, 10:22:23 »
Sitat fra: Mirum
Nå er dyrebeskyttelsen i Telemark lagt ned også :cry:
Får vondt av å høre dette. Dyrevernet i Norge trenger en skikkelig opprustning, og her blir den ene etter den andre nedlagt! :cry:
 Dette er et økende problem, men staten bare gir blaffen! :mad: Hva i all verden er det for en holdning de sitter med?!! :shock:
Jeg oppfordrer alle til å engasjere seg! Trenger ikke mye logisk tankegang for å forstå at dette er galskap. Verdens rikeste land HAR råd til dette! Det finnes ingen unnskyldninger.Absolutt ingen! Andre land med lavere levestandar enn oss har et mye, mye bedre nettverk! :shock:

Utlogget Maja

• Spretten katt
  • **
    • Vis profil
    • http://www.mystic-woods.com
« Svar #32 på: 15 November 2005, 11:24:23 »
Sitat fra: Merethe Mikkelsen
Sitat fra: BRIc33
Hei! Har fått armbåndene, kjempefine farger  :thumbsup:
Men en ting, de var litt store. Tenkte eg skulle gi i julegaver fra dyrene mine til niesene og nevøen min, men er redd de kommer til å falle av..  :idea:
De holder såvidt (kan dette av) på armen min, og eg har ikkje spesielt tynne armer..  :flau:
Men ellers var de kjempefine!  :hilse:
Det var synd at de ikke passet...vi har ikke fått noen slike tilbakemeldinger ennå, men om du vil kan vi sende deg barnestørrelser som vi får inn den 25 i denne måneden. :roll: De er kjempefine i turkis, limegrønn, lilla og pastellrosa. På dem står det "save a cat"! :thumbsup: Bare send meg en mail, så skal jeg fikse det!

Ja...det reagerte jeg på og....kjøpte to for at mini her skulle få...men det nyttet ikke ;)
Kjempebra at dere får inn barnestørelser, det blir sikkert enda mer populært og trekker mer penger ;) Men...jeg får gå med mange selv isteden da...hehe

Utlogget Eleniel

• Spretten katt
  • **
    • Vis profil
« Svar #33 på: 15 November 2005, 20:17:30 »
Er det greit at jeg lager ett lite reklame banner til å ha på hjemmesiden?
Eller har dere større banner enn de som er på toppen av siden her?

Utlogget Eleniel

• Spretten katt
  • **
    • Vis profil
« Svar #34 på: 15 November 2005, 21:08:09 »
Nå har jeg bestilt 3 armbånd.
Skal se om jeg får meldt meg inn som støttespiller snart også.

Dere burde se om dere får kontakt med Jorun Stiansen, hun støter DB, kanskje hun ville ha visst interesse for dette også.

Men nå er det ikke barebare å kontakte en kjendis heller da  :åhhhh:

Utlogget Christine

• Administrator
  • Skravlepus 4
    • Vis profil
    • Christine's Hobbyblogg
« Svar #35 på: 15 November 2005, 23:48:31 »
Synes det er en kjempeide jeg :thumbsup:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

Utlogget Hildepilde

• Kattepratpuser
  • Avhengig pus
  • Takket: 7
  • Vokt dem for en krenket katts vrede...
    • Vis profil
SV: Kjøp armbånd fra Kattens VERN!
« Svar #36 på: 15 Februar 2006, 09:56:04 »
Bestilte to jeg.REgner med de blir "lånt" av min datter da men :)
Hildepilde,Leo,Lille My,Benjamin og Barac.

Utlogget TBSkippy

• Koseklumpen
  • **
  • Takket: 9
  • Kjønn: Mann
    • Vis profil
    • Her bor TBSkippy
« Svar #37 på: 15 Februar 2006, 11:35:34 »
Formålet med armbåndet er i seg selv supert.  Men produktet utelukker meg.  45% av befolkningen går vanligvis ikke med rosa armbånd eller armbånd generelt.  Den siste 5% (av totalt 50%) kan muligens gå med slikt armbånd.  - Men da er personen oftest bosatt i en storby: digger "Garlic girls" og bruker rouge til daglig (satt på spissen).  :icon_frown:

Utlogget Karoline&Dennis

• Limt fast til stolen katt
  • **
  • Takket: 81
  • Dennis
    • Vis profil
    • Dennis sin hjemmeside
« Svar #38 på: 15 Februar 2006, 11:59:35 »
Jeg har 2 stk :) er veldig fornøyd med hvor fort transporten var jeg..

Dyrerettinghetsforkjempe r

Michael Jackson is innocent

www.myspace.com/adorablenorway

Utlogget Christine

• Administrator
  • Skravlepus 4
    • Vis profil
    • Christine's Hobbyblogg
« Svar #39 på: 15 Februar 2006, 14:11:12 »
Er ikke bare rosa armbånd da, tror det ervar svarte armbånd der også  :savle[1]:

Utlogget Hildepilde

• Kattepratpuser
  • Avhengig pus
  • Vokt dem for en krenket katts vrede...
    • Vis profil
« Svar #40 på: 18 Februar 2006, 23:37:40 »
Formålet med armbåndet er i seg selv supert.  Men produktet utelukker meg.  45% av befolkningen går vanligvis ikke med rosa armbånd eller armbånd generelt.  Den siste 5% (av totalt 50%) kan muligens gå med slikt armbånd.  - Men da er personen oftest bosatt i en storby: digger "Garlic girls" og bruker rouge til daglig (satt på spissen).  :icon_frown:
heheheheeeeee..De går da med det for å vise de støtter..Om det så hadde vært spygrønt? Mange liker jo rosa da..De finnes i flere farger.Kjøpte det med tanke på datteren min.Bærer det gjerne selv å jeg.Driter jo i hvilken farge det er. :humre:

Satt på spissen,garlic girls er vel ikke akkurat kjent for rosa armbånd .Mulig de har et eller to vanlige,som de fleste andre har...Jeg har ett i gull..Og mange har faktisk noe slags armbånd både her og i større byer..Bare for å spore av en smuuule! :wink[1]:

Litt kjekt når folk spør hva "det betyr" (vi hadde jo lys rosa ,da en støttet brystkreftsaken?og hvitt for noe annet...)For å vise en støttet.Ordet sprer seg da :)
Har forklart datteren min de knalltøffe genserene jeg kjøpte,to sorte med gullskrift og pote på,er til støtte for hjemløse katter.Og nå disse armbåndene vi venter på.

I like  :love02[1]:
Hildepilde,Leo,Lille My,Benjamin og Barac.

Utlogget Siri.

• KATTEELSKER.
  • Kattepratpuser
  • Spretten katt
  • Takket: 5
  • Siri jenta mi som ble borte før fire år sea G.I.D.
    • Vis profil
    • Berit`s dyreside.
« Svar #41 på: 22 Juli 2006, 00:40:25 »
Ja då har e med kjøpt noen armbånd,har også lagt siden deres inn på min slik att andre også kan se d.Fikk også lagt inn Siri som savnet katt.
Sku ønske d ble dyrevernspoliti rundt om i hele norge også då hadde e stilt opp med en gang.Dyr bertyr alt for meg. :katt3:
Det finnes to fluktmuligheter fra livet`s elendighet:musikk og katter:)
Min hjemmeside:  www.sirinmin.piczo.com 
Alt en katt er og gjør, står for meg som vakkert,stimulerende, beroligende, attraktivt-en nytelse.

Utlogget Linda22

• Kattunge
  • *
    • Vis profil
« Svar #42 på: 27 Juli 2006, 00:27:23 »
Nå har jeg òg fått kjøpt meg noen.  :)
Ikke det at jeg ikke liker de, de er jo fine, men det jeg lurer på er; har dere en konto man kan sette inn penger på eller lignende?
Jeg ønsker å gi en pengegave , ikke få en gave igjen for det (da blir det jo mer penger til kattene). Det er en flott gave det å vite at disse flotte pusene får den hjelpen de trenger.  :bigarmhug:

Utlogget Kitziee

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 1
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
« Svar #43 på: 27 Juli 2006, 00:40:16 »
Nå har jeg òg fått kjøpt meg noen.  :)
Ikke det at jeg ikke liker de, de er jo fine, men det jeg lurer på er; har dere en konto man kan sette inn penger på eller lignende?
Jeg ønsker å gi en pengegave , ikke få en gave igjen for det (da blir det jo mer penger til kattene). Det er en flott gave det å vite at disse flotte pusene får den hjelpen de trenger.  :bigarmhug:

Du kan jo støtte ved å fjernadoptere en katt?  :wink[1]:

http://kattensvern.no/index.php?option=com_contact&task=view&contact_id=3&Itemid=125

Utlogget Linda22

• Kattunge
  • *
    • Vis profil
« Svar #44 på: 27 Juli 2006, 17:35:05 »

http://kattensvern.no/index.php?option=com_contact&task=view&contact_id=3&Itemid=125

Oi det fikk jeg ikke med meg på siden dems.  :icon_biggrin:
Har tatt kontakt med dem nå, så nå er det bare å vente på svar fra de  :biggrin:

Utlogget Kitziee

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 1
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
« Svar #45 på: 27 Juli 2006, 19:27:48 »

Oi det fikk jeg ikke med meg på siden dems.  :icon_biggrin:
Har tatt kontakt med dem nå, så nå er det bare å vente på svar fra de  :biggrin:

SUPERT!!  :icon_smile:

Utlogget lillemjau

• Katteelsker og katteslave!
  • Kattepratpuser
  • Fin pus
  • :)
    • Vis profil
« Svar #46 på: 20 Juli 2008, 02:48:37 »
Jeg kjøpte også slike bånd tidligere i år, og kommer til å kjøpe noen senere igjen også for å støtte en god sak :)