Hei alle sammen!
Nå kommer det litt info fra alle de skjønne pusekattene vi har inne til omplassering

Hei!
Jeg heter Pernille!
Pernille er ei lita og nett kosefrøken. Hun er sterilisert og vaksinert. Og er klar for adopsjon!
Pernille kan ligge i fanget å kose i timesvis!Og om hun er i det rette humøret, så koser hun også med de andre kattene som er i nærheten. Men helst jentepuser..

Hei! Jeg heter Lita.
Grunnen til det navnet er vel ikke så vanskelig å se, jeg er kjempeliten..men veldig søt

Lita er født ca juli 2007. Lita er vaksinert. Lita er veldig aktiv. Kos er noe hun har lite tid til. Men når hun først koser, da tar hun helt av.
Lita har trolig klausdrofobi, hun liker ikke å bli holdt fast. Hun må få gå opp i fanget på eget insiativ.
Lita er sterilisert og hun er vaksinert

Heia! Jeg heter Petrine. Jeg er veldig rolig og gjør ikke så mye utav meg, men om noen gir meg oppmerksomhet så blir jeg kjeeeempe glad og da prater jeg masse.
Petrine er vaksinert og sterilisert.

Koko!! Sarah heter jeg!!
Sarah kom inn til oss, hun var eierløs, Hun ble funnet i et boligfelt helt alene. og det var ingen som etterlyste henne.
Sarah elsker å leke, og det er full fart hele tiden! en skikkelig aktiv lita pusijente.
Men når hun først er kosen, så tar hun helt av!
Sarah skal bli sterilisert og vaksinert i løpet av uka!

Tjukkas!
En rund og god pusekatt, han kan være litt sky i begynnelsen, men blir fort trygg.
Tjukkas er kjempesnill mot de andre kattene. Han elsker å sove inni klorestativene.
Tjukkas har nydelige grønne øyne, han er langhåret og en skikkelig sjarmør.
Tjukkas er kastrert og vaksinert.

Raptus.
raptus var eierløs når han kom inn til oss.
Et lite bøllefrø, en kjempekosen katt og er snill som dagen er lang.
Raptus ble kastrert og vaksinert forrige uke.

Pompel!
Kom inn til oss som villkatt.
Pompel er en lating, han elsker å ligge å sove, å det gjør han nesten hele tiden.
Han lyser opp når vi kommer å koser med ham.
Pompel er kastrert og vaksinert.

Gizmo.
Dette er en skikkelig fin katt, han er veldig oppmerksomhetssyk og skal følge etter oss overalt.
Og om han ikke får kos der og da, så strekker han seg opp mot oss å står på 2 føtter. En kjempesnill katt som finner seg godt til rette i fanget ditt om du setter deg ned.
Gizmo er født i Mai 2007, og er litt over året. Han er kastrert.

Pondus.
Pondus er en kosete kar, men han er også veldig sky av seg. Men når han kommer opp for å kose, så trår han opp og skal ha all oppmerksomhet. Pondus er kastrert.

Lady og hennes 4 små englebarn

Lady ble fanget inn som “vill” katt. Og til alles forbausing så fødte hun 4 små nøster på andre dagen hos oss. Ingen som kunne se, eller gjette at hun var drektig. Lady er ikke sosialisert overhode. Og dermed må vi jobbe ekstra med henne. Lady er sterilisert og vaksinert. Og 3 av 4 av hennes barn har fått et nytt hjem

Gullpus!
Gullpus ble hentet inn som “vill” katt. Han kommer seg stadig og vi får røre han i dag. Men må nok jobbes litt mere med han. Gullpus er kastrert og vaksinert
MIA:

Mia kommer i fra nabokommunen her. hun ble funnet på en campingplass, der hun fødte sine kattunger oppi en tillhenger.
2 av kattungene var døde. så Mia kom hit med de andre 3. Men dessverre døde en til kattunge etter noen dager på dyrebeskyttelsen.
Mia har nå 2 kattunger igjen, og alt ser fint ut med både mor og barn.
Mia er en kjempekosen katt, hun maler alltid når vi er inne hos henne.
Kattungene til Mia er nå over 12 uker og klar for et nytt hjem, Det er 2 gutter med navn snipp og snapp.
her kommer en oppdatering på de nye kattene vi har fått inn

anneka:

Anneka kom fra en mann som ikke kunne ta vare på kattene sine, han hadde alt for mange katter og ingen var verken sterilisert eller kastrert.
vi fikk 13 stk av ham, 10 kattunger og 3 voksne.
Anneka har slitt helt siden hun kom til oss, hun har mye diarè og er veldig tynn.
Hun har vært i fosterhjem til pusur01 her inne, men er nå til veronica. Hun er ennda veldig tynn og legger saaaakte på seg.
Vi håper at hun snart blir 100% frisk
Backe:

En flott og fin kar med navn Backe.
dette er en katt som holder seg mest i bakgrunnen. Du ser ham men han kommer ikke til deg om du ikke gir han oppmerksomhet.
Backe er kastrert og vaksinert.

Navn "ukjent" Så dere er hjertelig velkommen til å komme med navneforslag.
Denne karen kommer fra samme plass som anneka. de er ikke helt sosialiserte, og er litt redde for mennesker ennda.
så de trengs å jobbe litt mere med for å få de trygge på oss.
Michelle

Rolig lita jentepusi som passer perfekt til småbarnfamilier, hun elsker å ligge i fanget og har god tolmodighet.
Hun kommer fra samme plass som anneka og gjengen

Gabrielsen:

Skikkelig pratesyk kar, elsker å prate og roooper mange ganger etter oppmerksomhet.
En skikkelig godpus.
Gabrielsen er kastrert og vaksinert.
Oskar:

Oskar, en hjemløs katt som ble funnet i sandnessjøen.
Han er veldig trygg på mennesker og er så å si den første som hopper opp i fanget mitt når jeg setter meg ned.
han er god pus tvers igjennom.
oskar er kastrert og vaksinert

En liten tass som kom sammen med anneka og gjengen inn til oss.
Han er litt sky, men veldig snill.
Skorpus:

Søte skorpus kom til oss sammen med anneka og gjengen.
Navnet kommer av at han hadde masse små sår på kroppen når han kom til oss, så han har sikkert sloss mye med de andre kattene han bodde sammen med før.
Kjempesnill katt og veldig forsiktig av seg.
Gir du ham litt tid så får du kose masse med ham.
kommer flere bilder om ikke så lenge, !:)