Velkommen til Katteprat forum. Om du vil bli fullverdig medlem med tilgang til alle forum så send en pm til Christine. Det koster 50 kroner å bli medlem og dette er et engangsbeløp.
Ole....fy søren så vakker han er... Hadde jeg hatt lappen og bodd alene nå, så kanskje jeg hadde kommet kjørende med en gang Han var utrolig flott altså.....alle pusene var flotte, men hjertet mitt banket litt ekstra for han
Jeg er jo enda veldig ny på kattehuset, men det er så kos. Herregud for en gjeng med personligheter (ja, kattene altså... ). De er så nydelige. Satt inne hos Lady og kattungene en god halvtime i dag, og de er helt skjønne. Lille mirakelbeibi som de kaller henne, har virkelig smeltet hjertet mitt. Hun SKAL klare seg, det har jeg bestemt. Så det. Hadde tre av fire småpuser på fanget, og den lille røde & hvite maaaalte da jeg klødde han forsiktig på magen. Helt til han fant ut at det var morsommere å sparke og bite, hehe.Pondus tok forresten helt av med kosinga i dag, han lå på fanget mitt og rulla og malte. Jeg er glad jeg får hjelpe til, for dyrebeskyttelsen gjør en flott jobb... Også får jeg kose med alle skjønningene da!!
Hadde tre av fire småpuser på fanget, og den lille røde & hvite maaaalte da jeg klødde han forsiktig på magen. Helt til han fant ut at det var morsommere å sparke og bite, hehe.
Herlig med dagbok da Kommer nok ned og tar en titt i sommer da jeg har ferie