Skrevet av Emne: Adopter en katt i ditt nærområde :)  (Lest 4197 ganger)

Utlogget Christine

• Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 421
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
    • Christine's Hobbyblogg
Adopter en katt i ditt nærområde :)
« på: 07 November 2005, 23:14:17 »
http://www.kattensvern.no
Kjempefint for alle som ikke har mulighet til å ha en katt hjemme, eller for oss som ønsker å støtte hjemløse katter. Husk at du har mulighet til å beøke katten du adopterer  :thumbsup:

En annen ting alle lokalforeninger i dyrebeskyttelsen trenger er midlertidige hjem til pusekatter, tenk deg godt om og vurder om du har mulighet til å huse et par ekstra katter i en periode.Behovet for sånne hjem er veldig stort.
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget Merethe Mikkelsen

• Kattunge
  • *
  • Takket: 1
    • Vis profil
    • http://www.kattensvern.no
Re: Adopter en katt i ditt nærområde :)
« Svar #1 på: 08 November 2005, 13:02:02 »
Sitat fra: Liten
http://www.kattensvern.no/omplassering.htm

Kjempefint for alle som ikke har mulighet til å ha en katt hjemme, eller for oss som ønsker å støtte hjemløse katter. Husk at du har mulighet til å beøke katten du adopterer  :thumbsup:

En annen ting alle lokalforeninger i dyrebeskyttelsen trenger er midlertidige hjem til pusekatter, tenk deg godt om og vurder om du har mulighet til å huse et par ekstra katter i en periode.Behovet for sånne hjem er veldig stort.

Det er sant som du sier! Behovet er enormt, og organisasjonene klarer ikke hjelpe mer enn ca. 10 prosent av alle henvendelser de får. En femtilapp i måneden er ikke så mye for hver og en, men den kan være avgjørende om en katt skal sulte eller ikke. :love:
Her i Norge dør tusenvis av katter  i ung alder av kulde, sult og sykdommer.-Hjelp oss å hjelpe NÅ! www.kattensvern.no

Utlogget Misty

• Koseklumpen
  • Takket: 5
  • Yaaaaawn!
    • Vis profil
Nå skjønner jeg ordtaket "Curiosity Killed The Cat"

Utlogget Christine

• Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 421
    • Vis profil
    • Christine's Hobbyblogg
SV: Adopter en katt i ditt nærområde :)
« Svar #3 på: 03 Mars 2006, 00:46:59 »
De har fått ny hjemmeside, så da har sikkert linkene endret seg litt  :icon_wink:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget Nemi79

• Kattepratpuser
  • Super avhengig pus
  • Takket: 74
  • Rykkinn, 28 år
    • Vis profil
« Svar #4 på: 12 September 2006, 08:17:04 »
Jeg har fjernadoptert ne katt fra dyrebeskyttelsen i Oslo, jeg har gjort dette i over et år, og vil anbefale det på det sterkeste. Jeg er nå på pus nummer to, da min første adoptivpus ble adoptert bort og fikk seg et hjem  :jippi[1]:

Utlogget Trixie

• Sjefskatt
  • Takket: 11
  • -det er bedre med litt skitt en ett rent helvete-
    • Vis profil
« Svar #5 på: 12 Juni 2007, 15:49:58 »
uff må dere misunne meg sånn :) pappa er i butikken og mamma på jobb så jeg får ikke tryglet om å gjøre dette ennå :( har så innmari lyst til å hjelpe, og med bare en 50 lapp, det er jo ingen verdens ting! ( med mindre du ser bort ifra at det kan redde en katts liv...)

Klem Trix :icon_wink:
Cat me if you can!

Utlogget Janne

• Kattepratpuser
  • Fin pus
  • Takket: 3
    • Vis profil
    • (N)Kingren's
« Svar #6 på: 02 August 2007, 13:59:46 »
uff må dere misunne meg sånn :) pappa er i butikken og mamma på jobb så jeg får ikke tryglet om å gjøre dette ennå :( har så innmari lyst til å hjelpe, og med bare en 50 lapp, det er jo ingen verdens ting! ( med mindre du ser bort ifra at det kan redde en katts liv...)

Klem Trix :icon_wink:

Du kan jo spørre om de kan støtte på samme måte som meg? Jeg betaler 100,- kr mnd som fast trekk. Det er ikke så mye at man blir blakk av det, men det hjelper en del når du tenker på mat, stell, veterinær etc. for kattene de tar vare på.

Hilsen Janne
Vi har kattunger. :-)

Utlogget Tara57

• Spretten katt
  • **
  • De som ikke elsker katter,vet ikke sitt eget beste
    • Vis profil
« Svar #7 på: 29 Januar 2008, 11:37:17 »
Dette er bare så fint.Og nå må jeg sette meg inn i dette,for penger er ikke alt på denne jord.I allefall ikke en så symbolsk sum som kan gjøre hverdagen god til en stakkars katt.Jeg må inn å trykke på linken,og se hva som skjer. :geiper2:
Tara-the catwoman

Utlogget Tara57

• Spretten katt
  • **
  • De som ikke elsker katter,vet ikke sitt eget beste
    • Vis profil
« Svar #8 på: 21 Februar 2008, 10:37:34 »
Hei,-bare littegrann oppdatering til dere!
Meldte meg inn i "Kattens Vern"i Molde,som er nærmest her jeg bor.Og nå fikk jeg medlemsblad i posten.Ble så skikkelig rørt av den omsorgen de legger ned.Og slike fine,reine lokaler,der var.
Jeg tar av meg hatten for de menneskene.Flotte er de!!! :biggrin:
Tara-the catwoman

Utlogget bomull

• Sjefskatt
  • Takket: 7
  • stålull og lishpus
    • Vis profil
Sv: Adopter en katt i ditt nærområde :)
« Svar #9 på: 07 April 2009, 11:09:36 »
jeg adopterte en katt fra kattens vern i molde, fikk være med å se på kattunger i 2 hjem, men endte opp med å dra hjem med en kjempediger hannkatt :flirt: