Velkommen til Katteprat forum, om du vil bli fullverdig medlem med tilgang til alle forum så send en pm til Christine, det koster 50 kroner å bli medlem, dette er et engangsbeløp.
Å, den helt runde var fiiiiin! Synd jeg har flere kattesenger enn katter.......
Jeg DIGGER den hula!
Helt utrolig nydelige kattesenger!! en liten ting, hvordan er det du får laget sånn bilde av kattene dine? det er så utrolig søtt! -
Oj, de var fine! Men hvordan får en katten til å bruke de? Virker kanskje som et dumt spørsmål. Men jeg har tenkt på det mange ganger, for Lillegrå har en tendens til å legge seg på noen hvite stolputer jeg har. Grå pels, og hvite puter, er en dårlig kombinasjon. Ellers så ligger hun litt sånn overalt, virker det som.
Har ikke regna spesielt på den hula, for skal jeg lage dem for salg, vil jeg prøve å finne et annet stoff, eller fleece, som ikke er fullt så dyrt.Men hvis Nemi liker å krype inn i ting, kommer det snart en ny modell, som kanskje kan være noe, og den blir lagt ut og priset når jeg ser hvor mye det går av ditt og datt og hvor mye jobb det er.
Hei sijoka!Sitter å kikker på sengene du har laget. Du er kjempeflink!! Lager du fremdeles? Hadde hatt veldig lyst å bestille en av deg i tilfelle!
Hei sijokaHar du prøvd å lage kattehus i stoff? Husker du jeg sendte deg bilder av mitt ferdigkjøpte?
Sitat fra: Betine på 21 Desember 2008, 16:40:07Hei sijokaHar du prøvd å lage kattehus i stoff? Husker du jeg sendte deg bilder av mitt ferdigkjøpte?Jeg har ikke turt å begynne, fordi en haug med andre ting har hatt høyere prioritet, men den kommer nok om ikke så veldig lenge nå.
Sitat fra: Rita på 20 Desember 2008, 23:06:55Hei sijoka!Sitter å kikker på sengene du har laget. Du er kjempeflink!! Lager du fremdeles? Hadde hatt veldig lyst å bestille en av deg i tilfelle! Jeg lager fremdeles, men det blir ikke laget noen flere før etter jul.Jeg har oppgradert første innlegg med en seng til etter at du skrev ditt innlegg.
Det stoffet er ikke mer igjen av, og jeg får ikke tak i nytt av akkurat det, men ellers tar jeg da imot bestillinger over jul.Har ganske mye andre stoffer som kan bli veldig fine.