Ser at mange anbefaler PetVett Grunerløkka/Ekeberg, er det andre veterinærer dere kan abefale også? Med god greie på katter. Skal hjelpe søsteren min å finne veterinær i Oslo, så jeg undersøker litt hvilke klinikker som er bra.
Har selv bare erfaring med PetVett Bergen, og den avdelingen var i alle fall bra.
Jeg (egentlig mest min mamma) har vært mye på Bjerke Smådyrklinikk med den gamle dachsen vår, og var veldig fornøyd med servicen der. Veldig greie folk som ikke etter vårt inntrykk satte i gang med for dyre råd og undersøkelser som en annen vi har brukt før. Vi opplevde at vi fikk god hjelp og god behandling, selv om det siste besøket endte med at gammeldachsen (på 14,5 år...) måtte sovne inn, da det etter all sannsynlighet var kreft i buken med spredning rundtom og bl.a. til hjernen ut fra symptomene.
Jeg har også vært der med en venninne og katten hennes (7-8 år), hun mistenkte jurkreft, men etter beroligende undersøkelse og biopsi av kulene ble det klart at det kun var oppsvulmede kjertler, sannsynligvis ifht løpetid som dukket opp noen dager etter. (De anbefalte selvsagt å få pusen kastrert, som jeg har nevnt noen ganger til venninnen min jeg også, hun har to jente-innepuser i blokkleilighet uten noen utemulighet, så de er hverken kastrert eller chippet. Hun skulle visst muligens ønske seg det til jul, men jeg vil ikke mase så mye på henne, vet hun ikke har supergod råd...)
Alt i alt synes jeg Bjerke Smådyr er veldig bra, de har også greie åpningstider, til 19 tror jeg det var, flere ganger i uken. Link i et par innlegg lenger opp.