Ja jeg og mannen satt hjemme i går å snakket etter at vi hadde fått summet oss litt og lest igjennom en gang til.
Ved flere tilfeller fant vi ut at de hadde vært spydige, og alt jeg gjør er feil. Noen ganger kommer jeg ut der i fra med en hel masse med mat og tillegg som jeg nå i ettertid ikke har behøvd.
Sist jeg var der, der var med Oskar. Han er riktig nok en stor Norsk Skogkatt og har vært dette helt fra begynnelsen. Det skilte oppigjennom åren en 0,5 kg på han og hans bror Smirre.
Men denne gangen var Oskar så feit og jeg måtte se å virkelig gjøre noe med han. Jeg hvet at mine katter har det litt for godt og vi prøver å gjøre noe med dette.
Men hvis man da gir slankemat som hun da annbefaler, så får jeg 5 katter med usunn pels. Det blir flass og matt, lit feit pels. Hva er det beste???
Ikke nok med det, men Oskar har en litt følsom mage så vi ender opp med enten renne bæsj eller full stopp.
Full stopp har vi veldog dårlig erfaring med. Hans bror Smirre måtte vi avliv etter 5 gangen med full stopp i tarmene og da mener jeg så ille at første gangen holt vi på å miste Smirre.
Men der skal Grorud dyreklinikk ha ros, for hver gang jeg komm inn med Smirre så slapp di alt i henden og tok han med en gang. Det har sikkert noe med at vi da en gang hadde holdt på å miste han.
Men neste gang kommer vi til å prøve oss her på Lørenskog. Selv om jeg har hørt dårlige ting om disse og den gangen føre de flyte hadde de heller ikke noe godt rykte på seg. Men vi gir det en sjanse.