Skrevet av Emne: Vi tilbyr kattepass i Bergen og omegn  (Lest 837 ganger)

Utlogget TrineS

• Spretten katt
  • **
  • Takket: 1
    • Vis profil
Vi tilbyr kattepass i Bergen og omegn
« på: 01 Januar 2009, 17:33:30 »
Etter en helt forferdelig stressfyllt jul uten å finne kattepass (vi klarte oss til slutt takket være en snill nabo uten planer) så tenkte vi at vi kunne tilby kattepass her i Bergensområdet så andre slipper den stressingen med å ikke finne pass  :savle:
Vi har to katter selv og en hund og av og til en fosterhjemkattunge eller tre, så det beste er jo derfor å passe pusen i eget hjem - Det kan ofte være litt voldsomt her, hunden vår har mye kjærlighet å gi, men det er ikke alle katter som synes det er like gøy  :flirt:
Vi har bil så kan kjøre til det aktuelle hjemmet, så sånn sett er det ingen problemer. Kan jo også legge til at jeg er 23 år for de som lurer og jeg ELSKER dyr, og er ofte på dyrebeskyttelsen her  :love:

Så om du mangler pass til pusen din så er det bare å sende meg en PM eller skrive her. Tilbudet står åpent framover.
Ang. pris så er bensinpenger det viktigste utifra km, annet kan avtales, enten betaling eller pass i bytte.

GODT NYTTÅR!

Utlogget Månestråle

• Kattepratpuser
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 78
    • Vis profil
Sv: Vi tilbyr kattepass i Bergen og omegn
« Svar #1 på: 26 Juli 2010, 12:58:21 »
Tror jeg skal dytte litt liv i denne da jeg ikke hadde fått det med meg.
Og synes dette er et kjempebra tiltak!  :icon_smile:

Utlogget ollie-cat

• Kattepratpuser
  • Super avhengig pus
  • Takket: 28
  • Kjønn: Kvinne
  • ollie THE Cat
    • Vis profil
« Svar #2 på: 26 Juli 2010, 13:13:21 »
det synes jeg og - skal ikke reise noe sted enda men godt å ha i bakhånd skulle jeg vinne i lotto.....

Utlogget Hapzen

• Kattepratpuser
  • Avhengig pus
  • Takket: 20
    • Vis profil
    • Hapzen.com
« Svar #3 på: 26 Juli 2010, 18:00:27 »
jeg kan også informere at jeg ved flere ganger tidligere også har meldt meg til kattepass i Bergen  ;D Så dersom du noen gang trenger hjelp TrineS (og andre) så kan jeg også kontaktes.

Jeg er en jente på 22 år fra Fana i Bergen

Utlogget ollie-cat

• Kattepratpuser
  • Super avhengig pus
  • Takket: 28
  • ollie THE Cat
    • Vis profil
« Svar #4 på: 26 Juli 2010, 19:53:14 »
godt å vite  :biggrin:

Utlogget Aussie

• Nytt medlem
  • Takket: 0
    • Vis profil
« Svar #5 på: 06 November 2011, 13:29:43 »
Heisann! Ser dere er flere som tilbyr kattepass i Bergen.. Jeg vet ikke om dere har sett min melding her, jeg la ut et nytt emne om langtids kattepass i 2012..

Min superskjønne hunnkatt på tre år trenger et midlertidig fosterhjem fra ca 28 desember til ca 1 april 2012 da vi må utenlands.. Hun er veldig rolig og grei, går godt sammen med andre katter når hun er på pensjonat, og er veldig menneskekjær og kosete. Hun er også helt stueren..

Er det noen av dere som har anledning / lyst å hjelpe??

Tusen takk for svar :=)

Mvh Linda Bergesen