Skrevet av Emne: KIWI, mitt nye liv!  (Lest 18251 ganger)

Utlogget dyrehuset

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 233
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
KIWI, mitt nye liv!
« på: 04 Januar 2009, 19:36:17 »
Hei alle sammen, og godt nyttår  :jippi:

Nå starter vi (meg og mammaen min) en ny tråd om mitt nye liv.  Skal prøve å oppdatere den hver søndag, og fortelle om alle mine fantestreker.  Jeg er nemlig litt rampete sier mammaen min  :hjelphvaharjeggjort:  Skjønner ikke hva ho snakker om jeg altså  :whistling:

Det ble heldigvis ikke noen bilder i jula (er lei av å smile til fotografen), og da har mammaen heller ikke noen beviser for det jeg har gjort  :geipe:  Bomma bare 1 gang.  Det var da Bamse og meg prøvde å sjekke om det gikk å klatre i den der store grønne leken med all dingeldangelen på!  Var ikke obs på at mammaen sto på kjøkkenet  :le:  Dæ for ei fart ho hadde inn i stua.  Løp jo nesten like fort som meg  :icon_lol:

Og så er det det dingeldangelet som ho fant på do noen ganger.   :le:  Kuler kalles det visst. Men sånt er jo rundt og kan trille.  Og jeg kan da ikke noe for at det fulgte etter meg  :geipe:

Men nå har ho tatt vekk den der grønne leken, så da får jeg finne på noe anna.  :icon_idea:

Nyttårsaften var gørr kjedelig.  Fy for noen pingler jeg bor sammen med.  :icon_smile_pray: De satt på badet nesten alle sammen og hørte på en dum dings med masse lyd i.  Mye mer spennende å høre på det utenfor.  Så jeg sov like godt det meste av kvelden jeg

Mitt neste store prosjekt er å få mammaen til å forstå at jeg VIL UT.  Ho sier bare nei nei nei!  :icon_mad: Det er et ord som ikke er i min ordbok!  Hva betyr det??? :hmmmm:  Maser jeg lenge nok, blir ho sikkert lei av meg og åpner døra for meg også.  Det gjør ho i alle fall når Simba maser.  Og jeg har prøvd å lære meg alle de lydene han kommer med som gjør at ho åpner døra.  Men et eller anna gjør jeg galt, for ho åpner ikke for meg  :hjelphvaharjeggjort:  Men skal nok finne ut av de en dag  :hihi2:

Ha en riktig god uke alle sammen!!  :bigarmhug:  Så ses vi på lufta igjen om ca 1 uke   :icon_wink: :icon_wink:

For dere som vil lese den gamle tråden min så er den her:
http://www.katteprat.com/forum/index.php/topic,20282.0.html

Beregn god tid på denne, den er på hele 16 sider  :savle:

Innlogget miss

• Tidygirl
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 240
  • All my children have PAWS <3
    • Vis profil
Sv: KIWI, mitt nye liv!
« Svar #1 på: 04 Januar 2009, 21:30:08 »
Så kosli  :love:

Utlogget Lillegrå

• Kattepratpuser
  • Koseklumpen
  • Takket: 18
    • Vis profil
    • Mine hagesider
« Svar #2 på: 04 Januar 2009, 21:45:03 »
SÅ gøy!!!
Men du vil ikke lage deg en blog da? Det er jo superlett... www.blogger.com he-he...  :hihi2:

Utlogget heidiG

• Koseklumpen
  • Takket: 2
    • Vis profil
« Svar #3 på: 04 Januar 2009, 21:59:37 »
Kjempe bra at det går så fint med pusen da  :biggrin:

og ja det er lett med blogg :nod:
mvh HeidiG og Tussi jenta

Utlogget dyrehuset

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
« Svar #4 på: 04 Januar 2009, 22:02:16 »
Mammaen og pc  :icon_neutral: :icon_neutral: :icon_neutral:  Klarer ikke å lage banner engang  :icon_neutral:  Ho sier det tok sin tid å bli en reser her, og fremdeles maser ho på de derre ho kaller sønner  :icon_rolleyes:  Men ho følger med på den on ho Vilja.  Har hørt om ho, og sett bilde  :love:

Utlogget Lillegrå

• Kattepratpuser
  • Koseklumpen
    • Vis profil
    • Mine hagesider
« Svar #5 på: 04 Januar 2009, 22:16:41 »
Det er så lett atte.. man lager en blogg på ca 30 sek. Når det står at du må ha google konto, så bruker du bare din egen email. Velger en mal du liker, og så vips!!

Utlogget tvb_86

• Kattepratpuser
  • Forumslave katt
  • Takket: 35
  • Lykkelig gift og mamma:)
    • Vis profil
« Svar #6 på: 04 Januar 2009, 22:16:52 »
Gleder meg så utrolig mye til å følge med deg Kiwi!!!! :happy: :happy: :bigarmhug:
Er så glad for hvordan ting har blitt for deg :love:

Utlogget dyrehuset

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
« Svar #7 på: 04 Januar 2009, 22:22:47 »
Gleder meg så utrolig mye til å følge med deg Kiwi!!!! :happy: :happy: :bigarmhug:
Er så glad for hvordan ting har blitt for deg :love:

Bortsett fra at jeg får skylda for det meste som skjer  :ulla: , så har jeg det som plomma i egget  :icon_smile:  Men for om jeg må VÆRE INNE HELE DAGEN :icon_mad: :icon_mad: behøver jeg da ikke få skylda for alt  :morsomt:  Ho mammaen få jaggu begynne å sjekke dem andre og.  De er såvisst ikke englebarn de heller  :icon_lol:

Utlogget tvb_86

• Kattepratpuser
  • Forumslave katt
  • Takket: 35
  • Lykkelig gift og mamma:)
    • Vis profil
« Svar #8 på: 04 Januar 2009, 22:26:18 »
Nei du, de har sine skjulte ting :fnis: Det skal være visst.
Ingen av dem er uskyldige akkurat  :whistling:
Er du inne om dagen? Ja da blir det mye rampestreker. Mine er også inne om dagen for det er for kaldt for dem.
Orientaleren her har jo så kort pels at hun fryser bare det blåser om sommeren :fnis:

Utlogget dyrehuset

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
« Svar #9 på: 04 Januar 2009, 22:31:25 »
Bare vent til jeg får lært de samme lydene Simba kan, så slipper ho meg ut også  :jippi: :jippi:  Tror jeg i alle fall, hvis ikke får jeg finne på no anna smart.  FOR UT DET SKAL JEG!!!

Og pelsen på beinet mitt har vokst så masse nå, at mammaen har trua med at ho snart kan lage fletter  :hjelphvaharjeggjort:  Det sa ho i alle fall til dem som var på besøk idag  :icon_smile_pray:

Utlogget Christine

• Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 421
    • Vis profil
    • Christine's Hobbyblogg
« Svar #10 på: 04 Januar 2009, 22:36:56 »
Mamma slipper deg nok ut til våren, tror du ikke? Er for kaldt for deg å være ute nå, du har ikke fått vinterpelsen på deg i år. Håper du lar mamma få ta noen bilder av deg snart, vi har jo lyst å se hvor vakker du er med pels på foten din  :love:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget dyrehuset

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
« Svar #11 på: 04 Januar 2009, 22:45:23 »
 :hmmmm:  Skal tenke på det med bilder.  Men vet du hvor  :ad: det er at folk stadig farter etter meg med sånne blinke-lys??

Til våren???  Er det lenge til???  Det hvite der ute, er det våren??

Pytt med vinterpelsen.  Kan bare låne en jakke av mammaen, ho har skapet fullt.  Den gule er grei den.  God plass til meg  :geipe: :geipe:

(mamma, ho vil ha bilder  :ad:, men nå vil jeg i seng  :hihi2:)

Utlogget Christine

• Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 421
    • Vis profil
    • Christine's Hobbyblogg
« Svar #12 på: 04 Januar 2009, 22:53:37 »
Når sola kommer frem, og det er grønt og flott, og fuglene kvitrer, da er det vår Kiwi  :love: Natta så lenge  :bigarmhug:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 338
  • Meeko er alltid med oss <3
    • Vis profil
« Svar #13 på: 05 Januar 2009, 11:32:22 »
Hvorfor ha blogg, nå det er så mye koseligere å bare lese om Kiwi her inne!  :biggrin:

dette blir jo nesten som en blogg, bare enklere å svare, og holde øye med!  :biggrin:
<br />How you behave toward cats here below determines your status in Heaven. ~ Robert A. Heinlein<br />Dyrebeskyttelsen Norges lokalavdelinger

Utlogget Busta

• Medlem av Kesamen
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 265
    • Vis profil
    • Buster´s hjemmeside
« Svar #14 på: 05 Januar 2009, 14:49:20 »
Du skal bare slappe av Kiwi, det er ikke noe morsomt å være ute nå. Enten er det vått, eller så er det kaldt  :ad:

Men bare vent noen uker, til det hvite forsvinner... da blir det grønt gress som du kan løpe over, mus og fugler du kan "leke" med... GLED DEG!!  :happy:

Nusse

Utlogget dyrehuset

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
« Svar #15 på: 05 Januar 2009, 15:22:00 »
 :savle:  Vår!  Fugler!  Mus!  :jippi: :jippi:  Men må jeg vente sååååå lenge da?  :skjelveleppe:

Utlogget Lillegrå

• Kattepratpuser
  • Koseklumpen
    • Vis profil
    • Mine hagesider
« Svar #16 på: 05 Januar 2009, 18:42:26 »
Ja selfølgelig er det kjempekoselig å følge med her inne også.  :flirt:

Utlogget Ulla

• Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 595
  • Ulla 8.8.1995-25.7.2009 Ulrik 8.8.1995-21.1.2012
    • Vis profil
    • Hjemmesiden til Ulla og Ulrik
« Svar #17 på: 05 Januar 2009, 19:31:44 »
Hei Kiwi    :happy:
Siden det er du som får skylda for alt så kan du jo bare gjøre masse tull der hjemme.
Kan jo ikke bli verre med beskyldninger uansett    :fnis:

Utlogget dyrehuset

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
« Svar #18 på: 05 Januar 2009, 20:18:50 »
Takk Ulla  :bigarmhug:

:armhevinger:

Innlogget Lillerosin

• CrazyCatLady
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 1
  • Takket: 63
    • Vis profil
« Svar #19 på: 06 Januar 2009, 14:18:14 »
Det er så godt å høre at det går bra med Kiwi-pus  :love:
Husker i begynnelsen når jeg begynte lese litt rundt her og ramla over linken til Kiwi.
Jeg satt å leste hele tråden og lo  :icon_lol: og gråt mine modige tårer  :grine: om hverandre.
Dyrehuset jeg vil bare si at du er en av de mest fantastiske menneskene jeg vet om!
Tror jammen meg du er blitt min mentor når det gjelder kattepuser, tålmodighet, og snillhet!
Jeg aner ikke hvordan du klarer alt du gjør, det er beundringsverdifull jobb du gjør!
 :bigarmhug:  :bigarmhug:  :bigarmhug:  :bigarmhug:  :bigarmhug:  :bigarmhug:  :bigarmhug:  :bigarmhug:

Puma Belle Pingla Uro

Only when the last tree has died and the last river been poisoned
and the last fish been caught will we realise we cannot eat money.

Utlogget dyrehuset

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
« Svar #20 på: 06 Januar 2009, 16:19:11 »
Det er så godt å høre at det går bra med Kiwi-pus  :love:
Husker i begynnelsen når jeg begynte lese litt rundt her og ramla over linken til Kiwi.
Jeg satt å leste hele tråden og lo  :icon_lol: og gråt mine modige tårer  :grine: om hverandre.
Dyrehuset jeg vil bare si at du er en av de mest fantastiske menneskene jeg vet om!
Tror jammen meg du er blitt min mentor når det gjelder kattepuser, tålmodighet, og snillhet!
Jeg aner ikke hvordan du klarer alt du gjør, det er beundringsverdifull jobb du gjør!
 :bigarmhug:  :bigarmhug:  :bigarmhug:  :bigarmhug:  :bigarmhug:  :bigarmhug:  :bigarmhug:  :bigarmhug:

:c066: :c066: :bigarmhug: :bigarmhug:

Utlogget Betine

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 79
  • Bergenser
    • Vis profil
    • www.soneterapi.net
« Svar #21 på: 06 Januar 2009, 17:09:25 »
Hvorfor ha blogg, nå det er så mye koseligere å bare lese om Kiwi her inne!  :biggrin:

dette blir jo nesten som en blogg, bare enklere å svare, og holde øye med!  :biggrin:

Helt enig med deg. Det er så mange som har blogg. Det er sjelden jeg titter innom dem. Har liksom ingen favoritter, men liker veldig godt å følge med på det meste, helst alt. Og da er det mye enklere når alt er samlet her. Ellers må jeg jo gå inn og ut på mange blogger.

Håper du vil fortsette å bare være her Kiwi  :zpls:    Selvfølgelig må du lage deg en blogg, men jeg vil nok følge mer med deg her inne  :ILU:

Utlogget dyrehuset

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
« Svar #22 på: 06 Januar 2009, 18:26:18 »
 :zthanx: :blomst:

Utlogget firbent

• Kattepratpuser
  • Koseklumpen
  • Takket: 4
    • Vis profil
« Svar #23 på: 06 Januar 2009, 23:23:56 »
Gleder meg til å følge med deg fremover Kiwi :bigarmhug:
Føler på en måte at jeg kjenner deg.
Mang en gang har jeg sittet her å lest om deg så tårene har sprutet :icon_cry: Mens andre ganger har du fått meg til å le :hihi2:

Siden vi alle er velsignet med kun ett liv, hvorfor ikke leve det sammen med en katt?

Utlogget dyrehuset

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
« Svar #24 på: 07 Januar 2009, 09:05:02 »
Nå blir det bare latter, for jeg er full av hyss (som han Emil) sier de  :jippi: :jippi: