Hei alle sammen, og godt nyttår

Nå starter vi (meg og mammaen min) en ny tråd om mitt nye liv. Skal prøve å oppdatere den hver søndag, og fortelle om alle mine fantestreker. Jeg er nemlig litt rampete sier mammaen min

Skjønner ikke hva ho snakker om jeg altså

Det ble heldigvis ikke noen bilder i jula (er lei av å smile til fotografen), og da har mammaen heller ikke noen beviser for det jeg har gjort

Bomma bare 1 gang. Det var da Bamse og meg prøvde å sjekke om det gikk å klatre i den der store grønne leken med all dingeldangelen på! Var ikke obs på at mammaen sto på kjøkkenet

Dæ for ei fart ho hadde inn i stua. Løp jo nesten like fort som meg

Og så er det det dingeldangelet som ho fant på do noen ganger.

Kuler kalles det visst. Men sånt er jo rundt og kan trille. Og jeg kan da ikke noe for at det fulgte etter meg

Men nå har ho tatt vekk den der grønne leken, så da får jeg finne på noe anna.

Nyttårsaften var gørr kjedelig. Fy for noen pingler jeg bor sammen med.

De satt på badet nesten alle sammen og hørte på en dum dings med masse lyd i. Mye mer spennende å høre på det utenfor. Så jeg sov like godt det meste av kvelden jeg
Mitt neste store prosjekt er å få mammaen til å forstå at jeg VIL UT. Ho sier bare nei nei nei!

Det er et ord som ikke er i min ordbok! Hva betyr det???

Maser jeg lenge nok, blir ho sikkert lei av meg og åpner døra for meg også. Det gjør ho i alle fall når Simba maser. Og jeg har prøvd å lære meg alle de lydene han kommer med som gjør at ho åpner døra. Men et eller anna gjør jeg galt, for ho åpner ikke for meg

Men skal nok finne ut av de en dag

Ha en riktig god uke alle sammen!!

Så ses vi på lufta igjen om ca 1 uke

For dere som vil lese den gamle tråden min så er den her:
http://www.katteprat.com/forum/index.php/topic,20282.0.htmlBeregn god tid på denne, den er på hele 16 sider