Skrevet av Emne: KIWI, mitt nye liv!  (Lest 18252 ganger)

Utlogget dyrehuset

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 233
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Sv: KIWI, mitt nye liv!
« Svar #25 på: 11 Januar 2009, 13:53:37 »

Hallo alle sammen.  Dette blir et laaaaaangt innlegg, for idag har jeg mange bilder  :biggrin:
Det har vært en slitsom uke ja.  Har vært en pest og en plage for mammaen sier ho  :geipe: JEG VIL UT.  Har øva meg skikkelig på de lydene han Simba bruker  :morsomt:   
                                                                                                                                                                                                          Og det endte med at mammaen klaga til Trine.  Og da fikk jeg hjelp  :jippi: :jippi:  Så Trine, dissa er til deg  :blomst:  Igår slapp mammaen meg endelig ut!!  :jippi: Men som ho maste hele tida.  Så til slutt tok jeg meg "en tur på byen"  :le:  Og mammaen satt hjemme skit-nervøs sa ho til laaaaaangt ut på kvelden/natta  :icon_lol:  Var vel hjemme rundt 1.  Hoppa på terassedøra så det smalt, og da slapp pappaen meg inn.

Her er bilde av pappaen som vi vanligvis ser ham når han er hjemme  :morsomt: :morsomt:
Men det er slitsomt "på byen".  Men jeg fant ut at det er lønsomt å komme hjem igjen.  Jeg fikk en stooooor skål med tunfisk.  Bare synd jeg var for trøtt å spise alt.

Slappa av litt sammen med Swedee.  Han er snill han

Men måtte opp på fanget til mammaen og si jeg er gla i ho  :love:  Og så mye kos jeg fikk da gitt  :flirt:
Har fløyet rundt med mobben til mammaen idag.  Her er noen av dem i familien min:

Tigris, sippete jentunge  :morsomt:

Rocky, big bossen.  Men han er veldig snill altså.  Mamma`s lille lugna  :morsomt:  Det er han som har skada den ene foten sin.  Han halter, men det er skikkelig fart i ham om det er noe han vil altså  :geipe:  Godt å ha en sånn tøffing til å passe på oss.

Sabrina.  Binna kaller mammaen ho.  Ho er DB si.  Sur grinete pus, men egentlig veldig snill.  Ho liker bare ikke andre puser  :skjelveleppe:

Bagheera, kalt bebisen. Han er ikke lett å ta bilde av. :icon_mad:  Han snur alltid fua til  :icon_lol:

Bamse.  Han er en banditt han  :icon_lol:  Det er ham jeg leker med for det meste.  Han er med på alt som er galt han :morsomt:  Det er ofte at mammaen stønner over alt det vi finner på, men man skal da ha det gøy, skal man ikke?? :icon_neutral:
Når det er tid for frokost, er det rene galskapen på kjøkkenet  :le:  Men man må da ha næringsvett, ellers sulter man jo  :geipe: Nå er vi 7 stk pus og 2 stk voff som skal ha mat.  Noen bilder:

Når dagen er omme er det kosetid i senga sammen med mammaen.

BAGHEERA, DU HAR TATT MIN PLASS  :icon_mad: :icon_mad: :icon_mad:
Men nå vil jeg og mase litt på mammaen.  Jeg vil ut, og ho tror ho kan lure meg til å bruke katteluka  :hjelphvaharjeggjort:  Tror ho jeg er dum eller??
HA EN RIKTIG GOD UKE ALLE SAMMEN!!!
Er tilbake med nytt neste søndag  :icon_smile:

Utlogget dyrehuset

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
« Svar #26 på: 11 Januar 2009, 13:59:59 »
Bare i full fart før jeg går ut.  Glemte jo bildet av det stiiiiilige beinet mitt!!  :biggrin:  Masse pels der nå altså  :jippi:

Utlogget tante

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 203
  • RIP Vesla
    • Vis profil
« Svar #27 på: 11 Januar 2009, 14:01:51 »
Fy flate, du har jammen havnet i en herlig gjeng!  Heldig er du.   :nod:   Og jammen er gjengen heldige som har fått deg i hus også!   :love02:

Katter kan med matematisk nøyaktighet beregne hvor de skal sitte for å være mest mulig i veien til enhver tid.

Utlogget dyrehuset

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
« Svar #28 på: 11 Januar 2009, 14:04:03 »
Mammaen og pappaen er bare leieboere ja  :geipe:  De er i mindretall her  :biggrin:

Utlogget Lillerosin

• CrazyCatLady
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 1
  • Takket: 63
    • Vis profil
« Svar #29 på: 11 Januar 2009, 14:22:21 »
For en herlig gjeng  :love:
Tenker det er liv i leiren der i gården ja  :fnis:
 :bigarmhug:

Puma Belle Pingla Uro

Only when the last tree has died and the last river been poisoned
and the last fish been caught will we realise we cannot eat money.

Utlogget Christine

• Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 421
    • Vis profil
    • Christine's Hobbyblogg
« Svar #30 på: 11 Januar 2009, 15:42:51 »
Endlig fikk du gå ut litt Kiwi, tenker det var stas ( men litt kaldt også tenker jeg brrrr  :angst: ) Så flott med bilder av gjengen  :love:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget marimus

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
  • Takket: 120
  • Mamman til Nils, Ariel og Ramona
    • Vis profil
« Svar #31 på: 11 Januar 2009, 17:37:14 »
Så mange koselige bilder  :flirt:

Fantastisk å se hvor godt Kiwi har fått det.

En herlig gjeng alle sammen!  :dobbellove:

Utlogget RagDoll

• Kattepratpuser
  • Super avhengig pus
  • Takket: 26
    • Vis profil
« Svar #32 på: 11 Januar 2009, 17:58:18 »
Så utrolig koselig å høre fra deg igjen Kiwi! Du er en knallbra pus!!  :flirt: :flirt: Var sikkert godt å få komme ut litt igjen ja, men det beste er vel å komme inn igjen til varmen, er det ikke?  :biggrin: Dere er virkelig en herlig gjeng alle sammen!  :love:

Hunder kommer når man roper på dem. Katter noterer seg det man sier og kommer eventuelt tilbake til saken.

Utlogget miss

• Tidygirl
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 240
  • All my children have PAWS <3
    • Vis profil
« Svar #33 på: 11 Januar 2009, 18:03:58 »
 :dobbellove: Så utrolig mange flotte bilder og så mange flotte stesøsken du har da Kiwi :)  :bigarmhug:

Gøøy å se bilder fra din nye hverdag  :biggrin:

Utlogget Tobben

• Kattepratpuser
  • Avhengig pus
  • Takket: 18
    • Vis profil
« Svar #34 på: 11 Januar 2009, 19:53:44 »
Jeg tror du har verdens beste mamma og pappa, Kiwi  :nod: Du må derfor love å komme tilbake til mamma'n og pappa'n din, og slutte å skremme dem sånn! Jeg vet at det er vanskelig å passe klokka når man er i ungdommen, men man trenger jo ikke å reke ute halve natta? Og det ser jammen ut som du har flust med lekekamerater hjemme!!

Historien om deg har fått meg til å gråte i strie strømmer, til å skratte av latter og til å nesten miste nattesøvnen (da du kanskje måtte amputere beinet.)
Én katt forvandler det å komme hjem til et tomt hus til det å komme hjem. V. Martin

Utlogget dyrehuset

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
« Svar #35 på: 11 Januar 2009, 20:07:54 »
Så utrolig koselig å høre fra deg igjen Kiwi! Du er en knallbra pus!!  :flirt: :flirt: Var sikkert godt å få komme ut litt igjen ja, men det beste er vel å komme inn igjen til varmen, er det ikke?  :biggrin: Dere er virkelig en herlig gjeng alle sammen!  :love:

Tenkte jeg skulle ut igjen idag, men det regner jo  :ad:  Så jeg har istedet levd det gode liv foran peisovnen :geipe:
Jeg tror du har verdens beste mamma og pappa, Kiwi  :nod: Du må derfor love å komme tilbake til mamma'n og pappa'n din, og slutte å skremme dem sånn! Jeg vet at det er vanskelig å passe klokka når man er i ungdommen, men man trenger jo ikke å reke ute halve natta? Og det ser jammen ut som du har flust med lekekamerater hjemme!!

Historien om deg har fått meg til å gråte i strie strømmer, til å skratte av latter og til å nesten miste nattesøvnen (da du kanskje måtte amputere beinet.)

Men de vet jo hvordan det er å ha umgdommer i hus!!!!  :biggrin:  De har jo hatt 3 to-beinte før meg.  Og kl 1 er altså IKKE seint!!!  :icon_twisted:  Det sier Steinar.  Han er MYE seinere enn det han  :geipe:

Og det der beinet mitt er altså ingen som får!!  Bare så det er sagt. :geipe:  Bare se så stilig det er med den sveisen da  :le:

Utlogget Busta

• Medlem av Kesamen
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 265
    • Vis profil
    • Buster´s hjemmeside
« Svar #36 på: 11 Januar 2009, 20:40:47 »

Her er bilde av pappaen som vi vanligvis ser ham når han er hjemme  :morsomt: :morsomt:

Akkurat sånn ser matmor også ut mesteparten av tiden, bare at hun ikke har bart og briller.

Synes det ser kult ut hos dere, steike stilig når dere inntok kjøkkenbenken alle sammen. Snakk om bande! :biggrin:

Buster

Utlogget dyrehuset

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
« Svar #37 på: 11 Januar 2009, 21:11:53 »
Greit å ha det sånn. :morsomt:  Skulle ønske mammaen også gjorde sånn.  Da kunne vi bare gjøre som vi ville HELE dagen  :le:

Utlogget dyrehuset

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
« Svar #38 på: 18 Januar 2009, 11:40:11 »
Det er søndag og: I`M BACK  :biggrin:
Dæ for ei uke jeg har hatt da gitt!  Nå har jeg nemlig fått tilgang til den der åpninga i bakdøra.  Hele dagen  :jippi:  Fant jo ut at det ikke var vits i å mase på mammaen, for ho sier bare: slutt å mas.  Bruk døra! :icon_mad: Går det an å bli så lat da?? :hmmmm:  Steinar åpner til det rommet med masse skumle bråkete maskiner før han går på jobb (da er mammaen allerede gått for lenge sida).  Og så kan vi gjøre som vi vil til mammaen kommer hjem.  Det er bare Rambo og Swedee som ikke kan det.  De må krympe masse om de og vil ut av det hålet i døra  :le:  Rambo prøver stadig, men det er bare hue han får ut  :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol:
Men jeg vurderer å bytte ho mammaen ut asså.  Makan til behandling!!!  :ulla: :ulla:  På dagen er det litt skummelt å ut og farte.  Det er så mye rart der ute.  Så når kvelden kommer og alt det farlige er vekk og jeg kan gjemme meg i mørket, DA FÅR JEG IKKE UT!!!!!!!  :ulla: :ulla: :ulla: Men det var en kveld her jeg klarte å snike meg ut  :geipe:  Men mammen har nå pokker ta meg øya alle veier  :skjelveleppe: Ble tatt på fersken da jeg var å hadde meg litt vann fra skåla med hoveddøra.  Og plutselig var mammaen i døra og sa jeg måtte komme inn, det var natta  :grine: :grine: :grine:  Gledesdreper, det er det ho er asså  :ulla: :ulla:  Får bare rotte meg sammen med Simba igjen.  Det er nemlig ham som klarer å slå opp den døra når mammaen har låst den så vi ikke skal komme ut.   :le: :le: :le:  Problemet er bare at vi ikke kommer inn igjen om ikke noen slipper oss inn da.  :gaa:
Ellers har uka mi gått til å herje her smmen med Bamse.  Vi har velta koppen til mammaen så kaffien spruta  :le: stjelt det der greien ho jobber med.  Det der med pinner og garn.   :geipe:  Og mammaen banner. :whistling:  Men det er bare å se uskyldig på ho, så begynner ho å le, og da kan vi fortsette å ha det gøy  :jippi: Pynten går i gulvet, tepper flakser, blomster får en omgang (mammaen sier ho bare skal kjøpe kaktuser med lange pigger på.  Hva er det??? Er det farli det???) Og meg og mammaen krangler stadig om det at jeg vil ut på kvelden  :zyesno:
Idag lo ho av meg.  Hoppa over Rambo da ho åpna den døra i stua for å slippe guttaboys ut på do. Men æsj DET VAR JO BLAUT UTE  :ad: :ad:  Gjømte meg under terassen og grein, og så står ho bare der og ler av meg  :icon_mad: :icon_mad: :icon_mad:  Men måtte ta halen mellom bena og komme inn igjen.  Men hevnen er søt den, så jeg her like godt stjelt masse garn og tusta det til så ho til slutt bare heiv det  :le:
HA EN RIKTIG GOD UKE FOLKENS. I`M BACK ON SUNDAY
 :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Utlogget Christine

• Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
    • Vis profil
    • Christine's Hobbyblogg
« Svar #39 på: 18 Januar 2009, 21:33:08 »
Bra at du trives ute Kiwi, pusekatter skal være inne på natta vet du, så holder med mammaen i å holde deg inne på nettene  :love: Koser du deg med garn ja, ikke ødelgg for mye da  :hihi2:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

Utlogget dyrehuset

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
« Svar #40 på: 18 Januar 2009, 21:37:04 »
Bra at du trives ute Kiwi, pusekatter skal være inne på natta vet du, så holder med mammaen i å holde deg inne på nettene  :love: Koser du deg med garn ja, ikke ødelgg for mye da  :hihi2:

Tar kun mammaen sitt, for ho er av og til fæl med meg asså.  Ditt lover jeg å ikke røre  :whistling: :x-fingre:

Utlogget Christine

• Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
    • Vis profil
    • Christine's Hobbyblogg
« Svar #41 på: 18 Januar 2009, 21:38:00 »
Så snill du er Kiwi, må takke masse for det fine kortet jeg fikk i dag, også den flotte pakken  :love:

Utlogget dyrehuset

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
« Svar #42 på: 18 Januar 2009, 21:51:07 »
Håper du kan bruke det på jobb.  Liker ikke du skal fryse, det har jeg prøvd.  Og det er`kke no godt.

Utlogget tvb_86

• Kattepratpuser
  • Forumslave katt
  • Takket: 35
  • Lykkelig gift og mamma:)
    • Vis profil
« Svar #43 på: 18 Januar 2009, 22:35:31 »
Så flotte oppdateringer om deg.
Skal se her oftere jeg! :love:
Flink du er som går ut og koser deg. Husk på å være like flink til å komme inn nå da! :fnis:

Utlogget dyrehuset

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
« Svar #44 på: 18 Januar 2009, 22:49:32 »
Klart jeg må komme inn.  Er jo eneste måten å få masse extra koooooooooooooooooooos   :geipe:  Og jeg liker kos jeg asså   :klemmer:  Mammaen skryter masse av meg når jeg kommer inn.  Kjekt med skryt  :jippi:

Utlogget tvb_86

• Kattepratpuser
  • Forumslave katt
  • Takket: 35
  • Lykkelig gift og mamma:)
    • Vis profil
« Svar #45 på: 18 Januar 2009, 23:49:36 »
Godt å se at dere spiser på banken hos dere også! :fnis:
Det gjør vi her også skjønner dere.

-Fiorella og Lissi-

Utlogget dyrehuset

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
« Svar #46 på: 25 Januar 2009, 16:26:47 »
Endelig er det min tur å bruke pc`en.  Ho mammaen har sitta her inne hele dagen og ROTA med masse rusk og rask.  Skal gøre kontoret ferdig sier ho  :hmmmm:  Ho kommer aldri til å bli ferdig!!  :geipe:  Og pc`en blir ødelagt om ho fortsetter å helle kaffe i tastaturet (tror det var halve koppen)  :icon_neutral: :icon_neutral:

Mandag ble en  :ad: dag.  Tante Jorunn kom på besøk med den der uniten kokker spanien (har vel ikke greie på å skrive sånn  :icon_exclaim:)  Og den voffen er en vimse  :ad: :ad:  Best å holde seg vekke da.  Heldigvis lukka mammaen døra til ganga, så vi andre som ikke orker den vimsa,  kunne ligge på soverommet.

Resten av uka har også vært  :ad: :ad:  Først snø, så regn, så snø, så regn :icon_mad: :icon_mad: :icon_mad:  Går da ikke an for normale levende individer å være ute i sånt!!!  :icon_mad: :icon_mad: :icon_mad:  Så da har jeg heller plaga livet av mammaen  :jippi: :jippi: :jippi:  Tror ho har vært skikkelig irritert på meg noen ganger ja  :geipe:  Ser det ut som jeg bryr meg??  Ho kan da bare sørge for skikkelig vær så jeg kan ut!!  Går man ut i det der hvite greier mammaen kaller snø, så blir man våt når man kommer inn.  Og da klager mammaen og kommer springende med no fælihet og skal tørke meg  :ad:  Blir jo helt pakka inn i det der greia ho bruker.  Skummelt det  :catsad:

Ellers har jeg brukt uka til å slåss med Bamse.  Han er ikke riktig go han derre.  Han kan jo ikke gå forbi noen uten å slåss med dem.  Men bare vent, en dag skal jeg sette ham skikkelig på plass asså  :biggrin:

Legger ved noen bilder og kanskje en vidoi-snutt eller 3 om jeg får det til.

Kooooooooos

Det teppet mitt er skikkelig godt å ligge på asså.  Har flere, så jeg bytter på  :biggrin:

Dæven, der var mammaen flink å ta bilde.  Ho var jaggu kjappere enn meg, for da hadde jeg klart å lukke øya  :geipe:

http://good-times.webshots.com/video/3090034480104321641xEXqUU

http://good-times.webshots.com/video/3084965910104321641nnFqdP

http://good-times.webshots.com/video/3086529070104321641YJMaYF

Om ikke dere kan se hva det er på de vidoi-snuttene, så er det pappaen  :icon_neutral: :icon_neutral: :icon_smile_pray: :icon_smile_pray:)
 som har filma meg og mammaen.  Jeg elsker nemlig koooooos på magan.  :geipe:

Men nå kommer Rambo og maser.  Og Rocky.  Bare plagsomme dyr asså  :ad:  Må dele alt med dem.  Sukk.

Ha en riktig god uke folkens, så er jeg back in business neste søndag  :bigarmhug: :bigarmhug:

Utlogget Lillerosin

• CrazyCatLady
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 1
  • Takket: 63
    • Vis profil
« Svar #47 på: 25 Januar 2009, 16:57:14 »
Det var herlig magekløing det 
Nydelihg er du Kiwi, lurer på om du er i slekt med Uro`a mi  :fnis:
Hun gir matmora si tidlig gråe hår det er sikekrt 
Hu ligger no her oppå pc bordet mitt som vanlig og purrer 
Du må være snill med matmora di vettu, så du ikke gir henne tidlig hjerteinnfark med alle sprellene dine 

Puma Belle Pingla Uro

Only when the last tree has died and the last river been poisoned
and the last fish been caught will we realise we cannot eat money.

Utlogget tante

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 203
  • RIP Vesla
    • Vis profil
« Svar #48 på: 25 Januar 2009, 17:18:20 »
Å kose mage er bare så godt!    :flirt:

Katter kan med matematisk nøyaktighet beregne hvor de skal sitte for å være mest mulig i veien til enhver tid.

Utlogget dyrehuset

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
« Svar #49 på: 25 Januar 2009, 17:21:13 »
Å kose mage er bare så godt!    :flirt:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA