Heisa.

Nå er det leeeeeenge siden æ var her og fortalte noe

Mammaen driver på med såååå masse at det nesten ikke er tid til å hjelpe oss asså. Syns nå ho kunne TA seg tid æ asså

Mammaen har trengt masse masse kos i det siste, og DET får ho ja. Vi er flere som deler på å ligge på fanget

Kjempegodt å ligge sånn. Da får mammaen kos, æ får kos og så får æ strekka ut ryggen og beinen min. Da blir alt sååååå mye bedre etterpå

Æ lå sånn nesten 1 time

Mammaen prøvde å si at egentlig burde ho få strom MAMMAEN (strikka) mer på den der genseren ho styrer med, men æ er da viktigere! Ikke sant?
Det skjer egentlig ikke så mye her. Det er mest for kaldt å ut, men vi er ute likavel vi. Ikke så veldig lenge om ganga da, men MANGE turer

Så får vi trimma mammaen også, for ho må springe og slippe oss ut og inn hele tida

Han Eivind har også vært på besøk noen dager. Da får æ masse extra kos

Han er snill med puser han

Og ho der uniten kokken spanien, Lady, er her også. Men ho skal nok snart hjem, for pappaen hoses kommer hjem neste uke.
Nå venter æ bare på at det der hvite der ute skal forsvinne. Ikke no moro med det nei. Får sånne harde kalde klumper i pelsen min, og det er ikke no fint asså

Ikke smaker det godt heller når æ forsøker å vaske det bort

Og da ender det alltid med at mammaen tar mæ med på badet og skyller meg

Ho skjønner bare ikke at æ blir enda mer våt av det

Men etterpå pakker ho mæ inn i håndkle, og da blir det masse masse kos på mæ, så da er det ikke så ille likavel ;D ;D