Søndag og ikke min dag

Ho der mammaen er kjørr asså

Jeg vil prate og kose, men nei da

Ho bare sitter der med de der pinnene og trådleken. Går jo mest ikke an å ligge på fanget heller når ho holder på med det der, for da slår ho til meg hele tida med de der pinnan

Fatter ikke åssen Rocky får det der til uten å bli slått med pinnan

Og ikke har jeg funnet ut hvordan jeg skal komme opp på det der taket hvor alle pip pippene er

Om jeg forsøker kommer jeg vel til å drukne i det der hvite greiene som ligger over alt der ute. For dere må da ikke tro at noen her tenker på oss og all den moroa vi kunne hatt der

:hrmpf: :mersinna; Tror jeg må ha en prat med mammaen min

Vil ho ikke høre, så fortsetter jeg bare å rive ned ting (men da må ho først få rydda alt jeg allerede har revet ned

). Kanskje jeg skal hjelpe ho litt med de der pinnegreiene

Da blir ho fortere ferdig og har mer tid til meg

Må vel gjøre det mens ho er på jobb, ellers blir det vel bare

å få

Og så har vi fått et nytt familiemedlem

Hva var det nå

Jo det var det ja, Lillepus kaller mammaen ho. Men Lillepus er inne på et rom for seg selv. Ho er redd sier mammaen. Kanskje ho får komme ut til oss andre om et par dager. Gleder meg jeg

Bagheera og Bamse har vært på besøk, men jeg vet ikke riktig om jeg tør. Tenk om ho er en sånn sinna-pus

Mammaen sier jeg får lov hvis jeg vil, må bare si ifra. Som om ho har tid å høre

Og så er jeg blitt skikkelig kompis med Bagheera jeg

Om noen skal lære å være snill, så er det bare å komme hit til ham noen dager. Når vi har lagt oss for natta, så vasker han meg

Jeg blir så rein og fin atte

Etterpå sover vi i armkroken til mammaen.
Og så har jeg hatt besøk av Christine idag, men ville ikke hilse på ho. Ikke vits, for ho er som mammaen: har`kke tid

Ho bare går igjen. Mammaen sier det bare er tull på meg, gjester kommer, blir en stund og så går de igjen.

Hva er vitsen med å komme da?

Må tenke litt på det der.

Så kanskje jeg vil kose neste gang ho kommer og skal gå igjen.
HA EN GOD UKE FOLKENS SEE YOU NEXT SUNDAY
Beinen min ja, lovte jo bilde!!!! MAMMA, HAR DU TATT BILDE AV BEINEN MIN? LOVTE DEM HER DET