Skrevet av Emne: Bilder av noen dyr som er til omplassering på Dyrenes Hus  (Lest 1174 ganger)

Utlogget Cuba

• Spretten katt
  • **
  • Takket: 1
    • Vis profil
    • http://www.dyre-planeten.moo.no
Bilder av noen dyr som er til omplassering på Dyrenes Hus
« på: 28 Desember 2005, 22:27:21 »
Tante Sofie leker med det meste. Tar det i munnen og forsvunner. Til og med kameraet til Helene var i fare for å falle i bakken  :lol: . Hun er enebarn, men er så heldig å få bo sammen med de store bøllene...

...og bøllene liker visst å leke med henne også...

Alle har hver sin smak når det gjelder valg av soveplass. Tante Sofie liker vasken...

...mens Omega trives best på puta.

(Omega var en veldig sky katt da hun ankom Dyrenes Hus. Alle som prøvde å ta i henne, fikk seg et kloremerke over hånda. Hun hveste og skreik. Nå kan vi klappe henne uten problemer - forbedring eller?)

Mira (eller Cleo(patra) som vi kaller henne) liker best skulderen, eller armkroken din.

Pusur derimot, ser ut til å trives hvor som helst. Maler gjør han uansett :wink3:

De fleste kattene på Dyrenes Hus bli veldig menneskekjære og nyskjerrige:

EDIT:
Er bildene megastore, eller er de i grei str?

Utlogget Christine

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 421
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
    • Christine's Hobbyblogg
« Svar #1 på: 28 Desember 2005, 22:41:36 »
Bildene er i passe størrelse  :thumbsup:

Helt supert å få se bilder fra Dyrenes Hus  :hilse:  Det med at de er menneskekjære og vennlige kan jeg skrive under på  :LOVE:  Fikk love å holde alle kattene og klappe alle kattene ( utenom villkattene ) uten noen protester  :thumbsup:  De malte og koste seg og ville vel helst vært med oss hjem  :doublelove:  Nysgjerrige er de også  :lol:  Var der to dager på rad, men første kvelden måtte hun ene der til dyrlegen og avlive en stakkars liten pus som var lam i beina  :leiseg:  Vi fikk lov å se oss rundt på utsiden av huset og rundt uteplassen  :hilse:  Masse nysggjerrige katter som hoppet opp i vinduet og ville hilse på oss, også i utegården var de ivrige og ville hilse på oss hehe, hoppet opp i nettingen og stappet snuten og potene så langt ut de kunne, skikkelig sjarmerende puser  :bigarmhug:

Ikke noen tvil om at dere gjør en kjempejobb der!!
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget catzy

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
  • Takket: 155
    • Vis profil
« Svar #2 på: 28 Desember 2005, 23:01:36 »
så koselig å få se hvordan de har det der! :LOVE: flotte pusene!  :thumbsup:

Utlogget Karoline&Dennis

• Limt fast til stolen katt
  • **
  • Takket: 81
  • Dennis
    • Vis profil
    • Dennis sin hjemmeside
« Svar #3 på: 28 Desember 2005, 23:01:43 »
Kjempe søte katter du har  :love:

Dyrerettinghetsforkjempe r

Michael Jackson is innocent

www.myspace.com/adorablenorway

Utlogget Kattemor

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 184
    • Vis profil
    • Kattemors Kosekrok
« Svar #4 på: 29 Desember 2005, 12:24:09 »
Jeg sitter her med tårer i øyne og er så glad for at det er noen som virkelig har og kan ta seg av katter som ikke har noe godt hjem.

Dette har vært mitt ønske i mange år å kunne ta til meg hjemmløse katter og kanskje jeg en dag kan gjøre det når vi har hele huset for oss selv.

Den rosa drømmen min er da og å ha katter i hel underegt. Det er her hvor jeg bor nå og den er på 110 kvadrat. Så noen puser er det plass til her inne.
Men som sakt det er bare en rosa drøm ennå...
Min blogg:  http://kattemorskosekrok.blogspot.com/

Bloggen er oppdatert 24.11.08

Utlogget Mira

• Kattepratpuser
  • Skravlepus
  • Takket: 87
    • Vis profil
« Svar #5 på: 30 Desember 2005, 13:01:05 »
Dette har jeg også planer om, engang jeg får kjøpt meg den gården jeg ønsker meg :LOVE:
I Telemark, finnes ikke dyrebeskyttelsen mer, så her er det svært få tiltak... Hadde jeg bare jobbet mindre og tjent masse mer.... eehhh...  :flau:
Skal kanskje en tur til dyrenes hus til våren,jeg :hilse:

Utlogget Cuba

• Spretten katt
  • **
  • Takket: 1
    • Vis profil
    • http://www.dyre-planeten.moo.no
« Svar #6 på: 30 Desember 2005, 17:31:52 »
Sitat fra: Mirum
Dette har jeg også planer om, engang jeg får kjøpt meg den gården jeg ønsker meg :LOVE:
I Telemark, finnes ikke dyrebeskyttelsen mer, så her er det svært få tiltak... Hadde jeg bare jobbet mindre og tjent masse mer.... eehhh...  :flau:

Flott med slike planer, da er det større sannsynlighet for at de vil gå i oppfyllelse også :wink3:
Si ifra når du skal dit, så kan vi komme og møte deg  :hilse:

Utlogget Mira

• Kattepratpuser
  • Skravlepus
  • Takket: 87
    • Vis profil
« Svar #7 på: 30 Desember 2005, 23:26:11 »
Sitat fra: Cuba
Sitat fra: Mirum

Flott med slike planer, da er det større sannsynlighet for at de vil gå i oppfyllelse også :wink3:
Si ifra når du skal dit, så kan vi komme og møte deg  :hilse:

Blir ikke før i mai, men skal ringe dit først, også må jeg jo selvfølgelig inn her og sladre litt :thumbsup:

Utlogget Carina

• Kattunge
  • *
  • Takket: 2
    • Vis profil
« Svar #8 på: 17 Januar 2006, 16:09:55 »
Hei!! Jeg hentet meg en Jentepus i går fra dyrebeskyttelsen i Tønsberg-Horten :)
Ville ha en pus som ikke hadde noen hjem jeg da,det var det jeg brant for. Har Baghera fra før av så nå er det tilvenningsfaset i hjemmet vårt.. :)