Skrevet av Emne: Kattestativ  (Lest 4532 ganger)

Utlogget -=mYRVANg=-

• Kattepratpuser
  • Kattunge
  • Takket: 1
    • Vis profil
Kattestativ
« på: 01 Januar 2006, 19:15:35 »
Hei alle sammen. Tenkte bare jeg ville dele min erfaring med et genialt kjøp av et stativ til pusen min. Jeg kjøpte et kjempe tøft klatre stativ med to hus og stige og hengekøye hos Ellos:
http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryId=142&productId=153331

Og det beste av alt så kostet det bare 599,-
Nå skal jeg ikke drive å reklamere for Ellos eller noe men med tanke på hva et slikt stativ ville koste i en dyrebutikk så er jo dette sinnsykt bra :D Blir en hundre lapp ekstra i porto da men.
Pusen min elska i vartfall detta hehe :)

Utlogget Cuba

• Spretten katt
  • **
    • Vis profil
    • http://www.dyre-planeten.moo.no
Kattestativ
« Svar #1 på: 01 Januar 2006, 19:24:48 »
Det så jo kjempestort ut!
Kostet det ikke mer? :shock:

Oooo.

Utlogget -Lize-

• Luke, Leia & Mischa.
  • Kattepratpuser
  • Avhengig pus
  • Takket: 86
  • Kjønn: Kvinne
  • Cats rule!
    • Vis profil
    • Russian Blue
Kattestativ
« Svar #2 på: 02 Januar 2006, 14:54:53 »
Jeg kjøpte et så og si likt klatrestativ fra dyrehuset.no

Kostet bare 479,-
Mulig det har gått opp i pris igjen nå...

Utlogget Abyssa

• Fin pus
  • **
    • Vis profil
    • A world of her own
Kattestativ
« Svar #3 på: 02 Januar 2006, 18:51:30 »
Hvor høyt er  det fra Dyrehuset? Det ser lavere ut, men kan hende det bare er vinkelen bildet er tatt i? er det riktig farge på bildet eller er det hvitt?
***^**^***^**

Utlogget -=mYRVANg=-

• Kattepratpuser
  • Kattunge
    • Vis profil
Kattestativ
« Svar #4 på: 02 Januar 2006, 21:02:47 »
Oi det var jo mye finere farge enn mitt  :cool:  Og mye billigere også men men

Utlogget -Lize-

• Luke, Leia & Mischa.
  • Kattepratpuser
  • Avhengig pus
  • Cats rule!
    • Vis profil
    • Russian Blue
Kattestativ
« Svar #5 på: 02 Januar 2006, 22:45:49 »
Det er 80x50x110 cm. Fargen er lysergrå/hvit, nesten som på bildet.

Utlogget Myles

• Spretten katt
  • **
    • Vis profil
Kattestativ
« Svar #6 på: 03 Januar 2006, 21:55:44 »
:hilse:

Jeg kjøpt den stativ i ellos og det er stort og det er veldig bra har mere 2 katter.Kattene mine er veldig fornøyd og kose der hele tiden. :hilse:

Utlogget Abyssa

• Fin pus
  • **
    • Vis profil
    • A world of her own
Kattestativ
« Svar #7 på: 11 Januar 2006, 18:36:19 »
Jeg prøvde å bestille det klatrestativet på nettsidene til ellos nå, ogo fikk  hakeslepp da jeg så at det ble sendt med budbil istedenfor på posten, og budbilen kom på 500 kroner ekstra!!!  :shock:

Så jeg ringte, og joda, det stemte det, den blir sendt med budbil, og det koster 500 kroner ekstra. Altså kommer hele sulamitten på 1100 kr!!!

Ikke pokker om jeg bestiller det der da!!
***^**^***^**

Utlogget -=mYRVANg=-

• Kattepratpuser
  • Kattunge
    • Vis profil
Kattestativ
« Svar #8 på: 11 Januar 2006, 19:18:44 »
Hmmm det var rart. Ringte du virkelig?
Jeg fik mitt med budbil og det var det billigste alternativet. Kosta ca 30-40 kr (husker ikke helt nøyaktig). Var jeg deg  ville jeg spurt en gang til

Utlogget Abyssa

• Fin pus
  • **
    • Vis profil
    • A world of her own
Kattestativ
« Svar #9 på: 11 Januar 2006, 20:23:33 »
Først ringte jeg, og da hørtes han fyren jeg snakka med helt vantro ut da han sjekka om det jeg fortalte virkelig stemte, og han måtte til og med kontakte en lenger oppe i systemet og sjekke om det virkelig skulle være sånn, og han sa at dette skulle han melde fra om til en eller annen der og legge inn en klage for dette var for dumt.

Så ringte samboeren min og klagde på det samme (for å se hvilket svar han fikk) og han fikk samme svar fra en annen dame, og hun sa at de hadde fått litt reaksjoner på det der (hihi, min reaksjon det da sikkert:) ) og hun måtte også sjekke med en person lenger oppe i systemet og fikk samme svar. Da fortalte samboeren min at han hadde kjøpt stativet som er et hakk mindre og bare  betalt vanlig frakt, og da mente hun at det var pga at det store veide så mye mer at det ble sendt med budbil. Han punkterte den påstanden også, og fortalte at han ved flere anledninger har sendt ringbrynjer på opptil 25 kilo for veldig mye mindre enn det der, så vekt var ingen grunn til at det skulle sendes på en så dyr måte. da spaknet hun litt, og sa at hun som ordnet slikt bare jobbet på dagtid, så om vi ringte tilbake imorgen og spurte etter en Evvy, så fikk vi se hva som skjer.

Hvis du går inn på ellos selv og prøver å "bestille" det klatrestativet, uten å trykke på det siste bestill, så ser du at det faktisk koster så mye nå.

Synes det er rart at de har gjort det slik nå når det ikke var sånn når du kjøpte det? merkelige greier. fortærende, for jeg ønsket meg det klatrestativet så, men orker ikke å betale 500 kr ekstra som jeg egentlig ikke skal betale..
***^**^***^**

Utlogget catzy

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
  • Takket: 155
    • Vis profil
Kattestativ
« Svar #10 på: 11 Januar 2006, 20:40:34 »
Så irriterende!!!  :mad:  Best å bestille fra en anna plass!

Utlogget Abyssa

• Fin pus
  • **
    • Vis profil
    • A world of her own
Kattestativ
« Svar #11 på: 11 Januar 2006, 21:12:32 »
vet, men har bare sett det en anna plass på dyrehuset.no og siden det er såpass mye dyrere der så blir det ca samme prisen. pluss at der må jeg betale alt på en gang.
***^**^***^**

Utlogget -=mYRVANg=-

• Kattepratpuser
  • Kattunge
    • Vis profil
Kattestativ
« Svar #12 på: 11 Januar 2006, 22:15:09 »
Ja dette syntes jeg var virkelig rart og merkelig gjort av Ellos. Ring i mårra og hør. Og husk for all del å fortelle oss (meg) nysgjerrigpererer her på forumet hva de sier :) Husk å si til de at du kjenner fler som har fått billig frakt :thumbsup:

Utlogget Myles

• Spretten katt
  • **
    • Vis profil
Kattestativ
« Svar #13 på: 12 Januar 2006, 10:37:21 »
Hva.....jeg betale ikke sånn så dyrt :hæh: Den prisen på ellos koster 599 kr bare og levere rett hjemm det blir alt sammen jeg betale koster 660 kr.Hvis det er sånn prisen du skal betale mye bedre du kan ringe dem å stoppet din bestilling,syns jeg.  :leiseg:.

Utlogget Abyssa

• Fin pus
  • **
    • Vis profil
    • A world of her own
Kattestativ
« Svar #14 på: 12 Januar 2006, 21:42:22 »
Jepp, ble ikke noen bestilling derfra! Ringte igjen idag, og de sa at sånn var det bare. ikke at det rimer for meg, men det var visst ikke noe å gjøre noe med. Det siste jeg så hadde de fjernet hele stativet fra nettsidene  :roll:  Vet ikke om det er for at de ikke skal selge det enn om det er for å forandre på annonsen og si ifra om prisen.. *sjekke* Nei nå er det tilbake igjen.. og ingenting er forandret.. litt oppgitt nå ja. Får se omo jeg kan bestille et gjennom jobben fra en annen leverandør.
***^**^***^**

Utlogget Myles

• Spretten katt
  • **
    • Vis profil
Kattestativ
« Svar #15 på: 12 Januar 2006, 22:40:13 »
Hvis du Bor i oslo jeg kan godt å bestille til deg.Jeg er aktiv medlem der,hvis jeg fikk gavekort der jeg kan godt å sende det til deg så du kan bruke det hvis du vil gjerne å bestille. Jeg fikk 5 gavekort bare i nov til des og tre av det er jeg bruker ikke,rett til sopla. :lol: Etter nytt år jeg fikk igjen 200kr gavekort men jeg bruke ikke det så jeg kaste det.

Din erfaring på dem,det sjer til meg også....Så jeg så jeg stoppet min første bestilling,etter noen måned jeg bestille det igjen den sammen produkter og prisen for frakt/levere rett hjem er veldig forkjellige.

Utlogget Abyssa

• Fin pus
  • **
    • Vis profil
    • A world of her own
Kattestativ
« Svar #16 på: 12 Januar 2006, 23:02:27 »
Tusen takk for tilbudet, men jeg bor i Hamar, 2 timer nord for oslo..
***^**^***^**

Utlogget Christine

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 421
    • Vis profil
    • Christine's Hobbyblogg
SV: Kattestativ
« Svar #17 på: 28 Februar 2006, 03:44:40 »
Jeg bestilte et sånt klorestativ, bestilte det i oppkrav og regningen ble ca en hundrelapp mer enn selve stativet kostet ( inkludert alle gebyrer) Vi fikk tilbud om å få kjørt det til døren, tror det var uten omkostninger, men valgte å hente det på nærbutikken vår som har postkontoravdeling.
Ærlig talt så er ikke pakken sååå stor at det skal være noe problem, gikk fint inn i bilen vår også  :wink[1]:

Klorestativet er av grei kvalitet, og ble meget godt mottatt av pusene her hjemme  :icon_wink:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget Misty

• Koseklumpen
  • **
  • Takket: 5
  • Yaaaaawn!
    • Vis profil
« Svar #18 på: 03 Mars 2006, 01:18:39 »
Jeg syns de er så lave - katten min liker å ha et overblikk HØYT over oss for å få med seg ALLE detaljer!  :whistling:
Hvor finner jeg ordentlig STORE kattestativ - gjerne fra 1,70 og opp til rundt 2 meter? Norge eller Sverige, helst.  :icon_surprised: :icon_frown:
Nå skjønner jeg ordtaket "Curiosity Killed The Cat"

Utlogget myggen

• Kattunge
  • *
    • Vis profil
« Svar #19 på: 03 Mars 2006, 10:01:09 »
Heisann!
Det blir solgt store klatrestativer på qxl nå. Jeg kjøpte selv et der i går.
Du kan jo gå inn å se om det er noe for deg.
"Den som ikke liker katten må ha vært mus i sitt tidligere liv"

Utlogget -Lize-

• Luke, Leia & Mischa.
  • Kattepratpuser
  • Avhengig pus
  • Cats rule!
    • Vis profil
    • Russian Blue
« Svar #20 på: 03 Mars 2006, 11:29:36 »
Du får tak i det i alle dyrebutikker. De har sjelden modellene i selve butikken, du må nok få dem til å bestille for deg.
Men de aller fleste har produkt-brosjyrer du kan få og kikke i sånn at du får bestemt hvilken modell du vil ha.

Utlogget TBSkippy

• Koseklumpen
  • **
  • Takket: 9
  • Kjønn: Mann
    • Vis profil
    • Her bor TBSkippy
« Svar #21 på: 03 Mars 2006, 12:49:21 »
Heisann!
Det blir solgt store klatrestativer på qxl nå. Jeg kjøpte selv et der i går.
Du kan jo gå inn å se om det er noe for deg.

Denne linken fungerer kun i 9 timer, f.o.m. tidspunktet for dette innlegget:
http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=23857295&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=14704

Denne linken fungerer kun 1 dag og 9 timer, f.o.m. tidspunktet for dette innlegget:
http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=23879980&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=14704

Utlogget Misty

• Koseklumpen
  • **
  • Takket: 5
  • Yaaaaawn!
    • Vis profil
« Svar #22 på: 03 Mars 2006, 15:02:10 »
Den høye falt i smak, men etter alle de negative og nøytrale karakterene til denne dansken (også på qxl.dk!) tørr jeg ikke å by... Dessuten har han dem bare i beige? Syns det mønsteret som vist på bildet var kult, jeg! Håper du er heldig med ditt kjøpt, Myggen, så kanskje du overbeviser meg om et trygt kjøp fra denne dansken når du har fått stativet ditt?  :icon_smile:
Nå skjønner jeg ordtaket "Curiosity Killed The Cat"

Linda

• Gjest
« Svar #23 på: 03 Mars 2006, 15:04:29 »
Denne linken fungerer kun i 9 timer, f.o.m. tidspunktet for dette innlegget:
http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=23857295&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=14704
Dette stativet så jeg på Tropehagen Zoo i går, til 399,-. De har kampanjetilbud på klatrestativ der nå :icon_smile:

Edit: Ser at de har det på nettbutikken til Ellos også (i beige) til 599,-

Utlogget Christine

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 421
    • Vis profil
    • Christine's Hobbyblogg
« Svar #24 på: 03 Mars 2006, 15:06:02 »
Han er jo superselger diamant da, karakterene må være 95 % positive da.
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net