Først ringte jeg, og da hørtes han fyren jeg snakka med helt vantro ut da han sjekka om det jeg fortalte virkelig stemte, og han måtte til og med kontakte en lenger oppe i systemet og sjekke om det virkelig skulle være sånn, og han sa at dette skulle han melde fra om til en eller annen der og legge inn en klage for dette var for dumt.
Så ringte samboeren min og klagde på det samme (for å se hvilket svar han fikk) og han fikk samme svar fra en annen dame, og hun sa at de hadde fått litt reaksjoner på det der (hihi, min reaksjon det da sikkert:) ) og hun måtte også sjekke med en person lenger oppe i systemet og fikk samme svar. Da fortalte samboeren min at han hadde kjøpt stativet som er et hakk mindre og bare betalt vanlig frakt, og da mente hun at det var pga at det store veide så mye mer at det ble sendt med budbil. Han punkterte den påstanden også, og fortalte at han ved flere anledninger har sendt ringbrynjer på opptil 25 kilo for veldig mye mindre enn det der, så vekt var ingen grunn til at det skulle sendes på en så dyr måte. da spaknet hun litt, og sa at hun som ordnet slikt bare jobbet på dagtid, så om vi ringte tilbake imorgen og spurte etter en Evvy, så fikk vi se hva som skjer.
Hvis du går inn på ellos selv og prøver å "bestille" det klatrestativet, uten å trykke på det siste bestill, så ser du at det faktisk koster så mye nå.
Synes det er rart at de har gjort det slik nå når det ikke var sånn når du kjøpte det? merkelige greier. fortærende, for jeg ønsket meg det klatrestativet så, men orker ikke å betale 500 kr ekstra som jeg egentlig ikke skal betale..