Her kommer en ny oppdatering fra Drost:Katten Psipsina lever på windy beach. Hun hadde født 3 døde unger og dem som jobber på stranden hadde fått en sprøyte av en apoteker som de skulle sette under huden for å få evt. flere fostre ut. De lykkes ikke i å gi sprøyten og ringte til meg for å høre om jeg ville hjelpe dem med det. Jeg ville selvfølgelig ikke det siden ingen vet. hadde set på katten så jeg tilbød å sterilisere henne og vet. kunne ta henne alt neste morgen. Det viste seg at hun hadde en stor infeksjon i magen. Hun ble sterilisert og fikk ab og Frontline og da jeg to dager senere kom til stranden for å se til henne, lå hun mellom beinene til en svensk turist som solte seg !! Psipsina blir foret av ham som passer toilettene på stranden, også til vinter når stranden ikke er i bruk. Jeg vil fortsette å gi henne Frontline og ormekur.

Oscar den annen kalder jeg ham. Han likner på min Oscar men er bare ikke i så god stann som min...så ham ikke i et par år men plutselig sto han bare der ! jeg forer ham og gir ham hva han ellers trenger for å leve et verdig gateliv, veldig kosete katt.

Denne pus kom jeg over en søndag. Heldigvis hadde jeg ab med i vesken. Jeg tror han er blevet bitt av en hund og så var han full av sår etter flått. Mager men krefter til å rote i søppelen etter mat hadde han !

Her er vi halvveis i ab kuren.

Her har jeg avsluttet ab kuren,gitt ormekur og så er det bare tiden som vil hjelpe ham.Når huden healer mer så skal han få Frontline combo men huden er ikke bra nok ennå.

Se den søte hvite pusen som dukket opp og også ville ha god mat ! når jeg gir ab bruker jeg gourmet mousse for å kammuflere den bitre smaken og den tiltrekker andre !

En forkjølet pus som også er på ab kur.

Mens jeg satt og koste med min favoritt gatepus kom en liten kattunge og en bil...føreren stoppet selvfølgelig ikke og jeg måtte fjerne den, den var jo så fin stakkars liten.

bmy har sponsoreret 2 steriliseringer, jeg er kjempe takknemmelig. Da jeg hadde bestemt meg for hvem som skulle steriliseres så var kun den ene å finde ! Jeg ville ta bilde av pus og veterinærassistent Sofia, men pus hadde bæsjet over hele seg og buret og vi orket ikke stanken, så det ble bare med bildet av søte Sofia ! Den andre pus blir sterilisert når hun finder det for godt å dukke opp igjen !