Skrevet av Emne: Rhodos sine hjemløse gatedyr  (Lest 6403 ganger)

Utlogget miss

• Tidygirl
  • Moderator
  • Skravlepus 3
  • Takket: 240
  • Kjønn: Kvinne
  • All my children have PAWS <3
    • Vis profil
Ser du at han sitter å titter frem på bildet nr 3 også?  :love: STakkars, det er noe godt men veldig sårt i blikket hans.

Ja, nå ser jeg det  :love:
Har det skjedd noe med øyet hans?

Synes alle katter er like nydelige, men han her var det noe helt spesielt med... har faktisk drømt om han i natt.
Men i drømmen var han ren og fin, og lekte glad og fornøyd i hagen min...  :Sukker:

Ja, han har nok noe med øyet. Drost vet nok mere om det.

Drømte du om ham?  :love: Du er søøt da :)

Hihi, 5 mnd Busta- så kan han bli din, som Drost sier. Tenk det da.  :love02:

Innlogget Busta

• Medlem av Kesamen
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 265
    • Vis profil
    • Buster´s hjemmeside
Busta,vi kan ordne det men det tar 5 mnd.  :biggrin:

Hadde ikke Buster vært så håpløs i forhold til andre katter, så tror jeg nesten at jeg hadde vurdert det  :icon_frown:

Utlogget miss

• Tidygirl
  • Moderator
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
Busta,vi kan ordne det men det tar 5 mnd.  :biggrin:

Hadde ikke Buster vært så håpløs i forhold til andre katter, så tror jeg nesten at jeg hadde vurdert det  :icon_frown:

:morsomt:

Utlogget Drost

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 111
  • jeg har konvertert til dyrene
    • Vis profil
ups,jeg glemte det med øyet på gategutten.Jeg har kun set ham en gang,tenker han streifer for tiden og har forvillet seg hit.Når det er løpetid slåss de noe så jævlig så han har nok sikkert blitt kloret i øyet men jeg ser etter han hver dag og kommer han igjen og jeg kan komme næt nok til å se om det er betent så får han antibiotika også selvom han kanskje bare kommer een gang,een gang kan noen ganger sette gang i kroppens egen healing.

Utlogget miss

• Tidygirl
  • Moderator
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
Legger ved en nettside om greske hunder. Det blør i hjertet mitt over å lese om disse stakkars dyrene.

http://www.graeskehunde.dk/VA.htm

Sitter å leser dette nå: http://www.graeskehunde.dk/sub/HUbrevfraAthen.htm   som vertfall vitner om de fantastiske frivillige der og kampen de kjemper hver dag for disse stakkars dyrene!
Hvofor er mennesker så onde??

Benedictes historie:
http://www.graeskehunde.dk/sub/HUbhistorie.htm

=(  :grine:

Utlogget miss

• Tidygirl
  • Moderator
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
Flere bilder fra Drost med Drost sine kommentarer til :

sånn mat legger de snille grekere i matkoppene til kattene...tørforet har jeg lagt i

Gresk "hundegård":
Slik kan en hund bo hele livet sitt i denne lille gården...dømt til ett liv i kjedsomhet uten å kunne løpe :/

skjønneste lite valpen man kan forestille seg,den ble så glad da jeg stakk fingrene gjennom og koste med den.Den er dømt til et liv i kjedsomhe

moren utenfor :/

denne syke hunden ble overfalt av 3 store hunder.Jeg jagde dem bort og undersøkte hunden,den har eksem,kanskje allergi mot loppebitt kanskje annen eksem.Den fikk Frontline,mat og vann og jeg har ikke sett den siden.

en av hundene som er tilbake i parken,han er veldig god og snill og han får mat og Frontline og markkur av meg

denne hunden hadde for en stunn siden,et stramt halsbånd på som hadde gnagd seg inn i kjøttet.2 av englene fikk fanget hunden og klipt halsbåndet av.I går klipte vi floker med blos av og fant at såret var betennt så nå er den på antibiotika og fikk Frontline og for også.

FLERE BILDER PÅ VEI!

Utlogget miss

• Tidygirl
  • Moderator
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
et av mine foringsteder,der ser folk ikke maten utefra så foreløbig får det stå i fred for kattehatere

En av kattene som forsvandt da hundene flyttet til området,dukket plutselig opp igjen etter et halvt år, sky som altid men mat ville hun gjerne ha

Noen som vil ha meg????

posten kom med pakke fra dansk innsamlingsengel-hun hadde samlet inn brukte håndklær og sengetøy til hundene

Tsampika,den greske englen som klipper floker

Denne tispen skule en engel og jeg fange for sterilisering tirsdag morgen men den klarte å rømme og gjemme seg,vi måtte gi opp...hun var full av flått...

MER PÅ VEI!

Utlogget miss

• Tidygirl
  • Moderator
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
Disse 3 herlige nurkene bor hos Drost, de ble dumpet i hennes bakgård. Drost har funnet hjem til 2 men de andre 2 er det ikke bare å finne hjem til. Drost kan fortelle mere selv om bildene ;)

Samme dag fant Drost denne døde katten, hva som har skjedd med den kan man kanskje tenke seg.. ;/

Innlogget Ulla

• Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 595
  • Ulla 8.8.1995-25.7.2009 Ulrik 8.8.1995-21.1.2012
    • Vis profil
    • Hjemmesiden til Ulla og Ulrik
Huff   :skjelveleppe:
Stakkars dyr.
Det er godt å tenke på at noen får hjelp av disse snille menneskene.

Utlogget miss

• Tidygirl
  • Moderator
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
Ja, Drost og englevennene hennes der nede er helter!! Jeg ser opp til dem!!!  :icon_smile_pray:

Utlogget Drost

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
Takk igjen miss for hjelpen din !

Utlogget miss

• Tidygirl
  • Moderator
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
Takk igjen miss for hjelpen din !

ALT for deg  :love:

Utlogget Drost

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
 :blushes:

Innlogget Busta

• Medlem av Kesamen
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
    • Vis profil
    • Buster´s hjemmeside
Det er ihvertfall godt at disse stakkars dyrene får hjelp.
En kjempetakk til deg Drost, du er en engel  :bigarmhug:

Utlogget Rafael

• Kattepratpuser
  • Sjefskatt
  • Takket: 4
    • Vis profil
Så utrolig flott at du hjelper disse stakkars dyrene. Jeg kan ikke få rost deg nok !!! Tenk at det finnes sånne gode snille mennesker som dere.

Utlogget dyrehuset

• Moderator
  • Skravlepus 3
  • Takket: 233
    • Vis profil
Nei nå måtte jeg trykke på takke-knappen jeg og  :bigarmhug:

Utlogget Betine

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 79
  • Bergenser
    • Vis profil
    • www.soneterapi.net
Jeg må bare innrømme at jeg såvidt har vært inne på denne tråden og sett  :grine: Jeg får så ondt av alle de dyrene som ikke har det godt. Det er grusomt. Flott at dere gjør så mye godt for dem  :bigarmhug:

Utlogget Drost

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
Ja iblant orker jeg nesten ikke selv heller...men så er der jo lykkelige historier også og de får meg til å fortsette men noen ganger vil jeg bare rømme dette landet  :sickcat:

Utlogget swimzy

• slave for 3 katter og 1 hund
  • Rasekatt - moderator
  • Skravlepus 3
  • Takket: 134
  • RIP Frøya,Diesel, Snoopy og Rampus!! Savner dere!
    • Vis profil
    • swimzys katteblogg
det er så flott det dette dere gjør for dyrene der!! hadde jeg kunnet, skulle jeg selv ha reist å meldt meg frivilllig til å hjelpe til!!
En god klem og takk fra meg :bigarmhug:

Utlogget millis

• Kattepratpuser
  • Koseklumpen
  • Takket: 7
    • Vis profil
Så godt å lese om alt dere gjør for dyrene klemmer fra meg oxo :bigarmhug:

Utlogget Drost

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
 :grouphug: TIL ALLE OSS SOM HJELPER DYR I NØD

Innlogget Busta

• Medlem av Kesamen
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
    • Vis profil
    • Buster´s hjemmeside
Her kommer en ny oppdatering fra Drost:

Katten Psipsina lever på windy beach. Hun hadde født 3 døde unger og dem som jobber på stranden hadde fått en sprøyte av en apoteker som de skulle sette under huden for å få evt. flere fostre ut. De lykkes ikke i å gi sprøyten og ringte til meg for å høre om jeg ville hjelpe dem med det. Jeg ville selvfølgelig ikke det siden ingen vet. hadde set på katten så jeg tilbød å sterilisere henne og vet. kunne ta henne alt neste morgen. Det viste seg at hun hadde en stor infeksjon i magen. Hun ble sterilisert og fikk ab og Frontline og da jeg to dager senere kom til stranden for å se til henne, lå hun mellom beinene til en svensk turist som solte seg !! Psipsina blir foret av ham som passer toilettene på stranden, også til vinter når stranden ikke er i bruk. Jeg vil fortsette å gi henne Frontline og ormekur.

Oscar den annen kalder jeg ham. Han likner på min Oscar men er bare ikke i så god stann som min...så ham ikke i et par år men plutselig sto han bare der ! jeg forer ham og gir ham hva han ellers trenger for å leve et verdig gateliv, veldig kosete katt.

Denne pus kom jeg over en søndag. Heldigvis hadde jeg ab med i vesken. Jeg tror han er blevet bitt av en hund og så var han full av sår etter flått. Mager men krefter til å rote i søppelen etter mat hadde han !

Her er vi halvveis i ab kuren.

Her har jeg avsluttet ab kuren,gitt ormekur og så er det bare tiden som vil hjelpe ham.Når huden healer mer så skal han få Frontline combo men huden er ikke bra nok ennå.

Se den søte hvite pusen som dukket opp og også ville ha god mat ! når jeg gir ab bruker jeg gourmet mousse for å kammuflere den bitre smaken og den tiltrekker andre !

En forkjølet pus som også er på ab kur.

Mens jeg satt og koste med min favoritt gatepus kom en liten kattunge og en bil...føreren stoppet selvfølgelig ikke og jeg måtte fjerne den, den var jo så fin stakkars liten.

bmy har sponsoreret 2 steriliseringer, jeg er kjempe takknemmelig. Da jeg hadde bestemt meg for hvem som skulle steriliseres så var kun den ene å finde ! Jeg ville ta bilde av pus og veterinærassistent Sofia, men pus hadde bæsjet over hele seg og buret og vi orket ikke stanken, så det ble bare med bildet av søte Sofia ! Den andre pus blir sterilisert når hun finder det for godt å dukke opp igjen !

Utlogget dyrehuset

• Moderator
  • Skravlepus 3
  • Takket: 233
    • Vis profil
 :zcrying: :zcrying: :zcrying: :zcrying: :zcrying:

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Utlogget Blissy

• Kattepratpuser
  • Sjefskatt
  • Takket: 3
  • En Dronning og en Diva..
    • Vis profil
Sukk... så mye søppel og skrot som dyra kan skade seg på  :grine:

Takk drost for arbeidet ditt, du er en engel  :bigarmhug:

Utlogget Rafael

• Kattepratpuser
  • Sjefskatt
  • Takket: 4
    • Vis profil
Får tårer i øynene når jeg ser bildene av de stakkars magre utsulta kattene. Og stakkar den som hadde blitt bitt av en hund.  :skjelveleppe:
Du gjør en helt fantastisk jobb !! :icon_smile_pray: takk for at du bryr deg !! :bigarmhug: