Skrevet av Emne: Kattepensjonatet i Tromsø  (Lest 1071 ganger)

Utlogget vassjenta

• Kattunge
  • *
  • Takket: 0
    • Vis profil
Kattepensjonatet i Tromsø
« på: 23 Januar 2006, 21:05:07 »
Kattepensjonatet i tromsø, eller kvaløya om man kan si det, syntes jeg var en fin opplevelse. Hun hadde ca 20 katter inne om gangen, men bare 10 katter per oppholdsrom. De første dagene fikk kattene være litt for seg selv i buret, og etterhvert inkluderte hun kattene med de som var der fra før. Fra hvert bur var det en liten kattehage der de kunne gå ut og inn som de ville(bortsett fra når det var for dårlig vær).

Det var også en stor hage de kunne være ute i, med masse leker, klatrestativ, osv. Hun laget masse god mat til de, kokt sei osv, børstet de om jeg ville det, og de fikk godt stell ellers.
Hun ringte to ganger i løpet av tiden de var der (10 dager), og fortalte hvordan det gikk med de.

Syntes det var en flott plass, og kattene virket kjempefornøyde selv! Det var jo også en god fordel at kriteriene for at de fikk lov til å være der, var at de måtte være kastrerte/steriliserte og vaksine/ormekur måtte være ajour.

Anbefales!
meg og mine to små nesten-barn =)

Utlogget Christine

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 421
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
    • Christine's Hobbyblogg
« Svar #1 på: 23 Januar 2006, 21:17:43 »
Høres ut som en flott plass for kattene å være  :hilse:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget Katie

• Sjefskatt
  • **
  • Takket: 8
    • Vis profil
« Svar #2 på: 23 Januar 2006, 21:50:50 »
Flott at du er fornøyd!
May-Rita er kjempekoselig, har jobbet på pensjonatet et par ganger selv. Jeg vasker bur, gir fór ordner i luftegården holder kattene med selvskap osv. :thumbsup:

Utlogget kanille

• Kattunge
  • *
  • Takket: 0
    • Vis profil
SV: Kattepensjonatet i Tromsø
« Svar #3 på: 31 Mars 2006, 13:37:16 »
Hmm..........Kanskje jeg skal sette mine der også.........