Jeg har etter mye om og men bestemt meg for å avslutte mitt "oppdrett" (som bare ble to kull).
Vår helt utrolig nydelige avelshann -(N)Caelitus' Dream Catcher- ble nylig sterilisert, fordi han ble så urolig ved å gå fertil rundt med så få damer å bryne seg på. Jeg hadde i førstningen håpet at han pga sin skjønnhets- og rasetypiske utseendes skyld skulle få flytte til et annet, godt oppdrett - og det ble nesten slik, men så kunne ikke vedkommende ta ham likevel og jeg endte lykkelig opp med verdens søteste kastrerte siameserhann. Så nå går han her sammen med sin like søte kjæreste, (N)Wikrita's Swwelies. Den andre hunnen vår - (N)HImmeltindens Felicity- flyttet til Bergen med sin vakre datter, (N)ZamZam Blitz Barbielyn.
Det ble for mye om og men i oppdretter-buisnessen til at jeg orket å styre mer på med kattene. Jeg velger heller å kose meg med de to siameserne mine som rene kjæledyr, ilag med husmonsen min, og bare skjemme dem helt bort. Nå får de lov å gå ut i sommergresset og jakte på fluer, og nyte en friere tilværelse. Vi bor så godt til at jeg har ingen betenkeligheter med å slippe dem.
God sommer til alle!