Velkommen til Katteprat forum. Om du vil bli fullverdig medlem med tilgang til alle forum så send en pm til Christine. Det koster 50 kroner å bli medlem og dette er et engangsbeløp.
Så smilt av deg. Leter du litt i trådene mine, finner du svar på hvordan du kan finne ut hvor lang tid det er igjen, om ikke katten skal kastreres med babyer??..Jeg unner alle å få oppleve gleden ved et kull, men også utfordringene når de blir noen uker.
Lene, du er det mest flotte, fantasktiske, supre, hjertevarme mennesket jeg vet om Og nå får du bebiser Du er bare den aller beste, hvem andre ville gjort dette med huset så fullt av katter fra før.Men nå kommer vi ut av tellinga her, Hvor mange med smått og stort har du akkurat nå ?
Så nå er det slutt på dyrehuset!! Bør endres til DYREPARK MED FÅ INNSLAG AV 2-BEINTE
hahaha, jeg må le litt selv om det selvfølgelig er trist at det var smekkfullt hos DB! Har du noen gang vurdert å starte for deg selv? Ser jo ut som du har praksiserfaringen i orden
Du er snill du ! Håper alt går supert med fødselen når den tid kommer Må hugse bilder ja Trykket på takke-knappen eg !
Spøker du eller? Vil du virkelig ta gleden fra meg med å bli "bestemor" Nenei, når jeg endelig har klart å snike til meg noe anna en problem-puser så SKAL og VIL jeg bli "bestemor" asså