Skrevet av Emne: Er jeg normal eller? Hihi  (Lest 18865 ganger)

Utlogget dyrehuset

• Moderator
  • Skravlepus 3
  • Takket: 256
  • Kjønn: Kvinne
  • ALT FOR DYRA
    • Vis profil
Er jeg normal eller? Hihi
« på: 02 September 2009, 20:22:39 »
Ja det lurer jeg nå på av og til.   :klø seg: :klø seg:   Men har bestem meg for at jeg er meget normal  :geipe: :geipe: :geipe:  I alle fall i dyrenes verden  :hihi2: :hihi2: 

2 uker med daglig (opp til flere ganger om dagen) mas fra min svigermor om ei katt ho har fòra utafor blokka (ikke særlig lurt det da).  Jeg har til stadighet sagt at jeg ikke kan hjelpe ho.  Og hos DB er det mega fullt  :Sukker: :Sukker:  Idag bestemte DB seg for å prøve å finne en løsning, og en melding til meg om jeg kunne hente den.  :zpls:

Jeg utstyrte meg med transportbur og 2 små esker med billig våtmat fra Kiwi og tok turen opp til svigermor.  Der var min svoger, samboer og de to barna deres også.  Og vi fikk jo fort greie på at pus var utenfor på plenen et sted.  Både ungene og svigermor ville bli med ut, men der sa jeg stopp.  Er da virkelig ikke nødvendig å lage sånt oppstyr og skremme stakkaren.

Sa jeg skremme?  :klø seg: :klø seg: :klø seg: :klø seg: :klø seg:  Tror ikke ho der hadde latt seg skremme når det var mat i sikte.   :geipe: :geipe:  Da vi runda hjørnet på blokka, så vi to som satt og koste med pus.  Med en gang jeg åpna den ene eska ver de glemt og jeg mega populær  :le: :le: :le:

Pus malte og spiste og malte og spiste.................. ...........  Hadde hørt ho var radmager men hvorfor var magen da sååååååååå rund  :klø seg: :klø seg: :klø seg: :klø seg:  La hånda rundt og konstaterte fort at årsaken er kommende bebiser  :flirt: :flirt: :flirt: :flirt:

Løfta ho forsiktig sammen med maten og inn i buret (mens ho enda spiste  :morsomt:).  No problem.  Svein hadde åpna den andre eska også og satt inn i buret.  Opp på verandaen til svigermor, en kjapp røyk og en halv kopp kaffe mens alle studerte herligheta før jeg tok turen ned på Huset (DB)

Og HJELP, der var det fullt!!!!!!!!!!!!!!!  Det yngla med bebiser til omplassering!!!!  Og fler er det hos fòrverter  :hjelphvaharjeggjort: :hjelphvaharjeggjort:  Samtidig meg meg kom ei dame med en pus ho hadde forsøkt å finne eieren til i lengre tid uten å lykkes.  Og da var det faktisk fullt i alle bur  :icon_smile_pray: :icon_smile_pray: :icon_smile_pray:  Og puse-kommende-mammaen skulle jo så absolutt hatt et bur ja  :klø seg: :klø seg:  Hvilken fòrvert kan ha kapasitet tro?  :klø seg: :klø seg: :klø seg: "Hvis ikke det er, så tar jeg ho med meg" sa jeg (selvfølgelig  :shockeed:).  "Men du har da ikke plass til sånt du" var svaret jeg fikk  :skjelveleppe: :skjelveleppe:  "Det blir mitt problem det" sier "dumme" lille meg  :le: :le: :le: :le:  Da ble det latter i stua ja  :le: :le: :le: :le:  Stilte meg opp og ba "om en forklaring" på hvorfor jeg bare fikk problemkatter og ALDRI bebiser.  Enda mer latter  :le: :le: :le: :le:

Og dere klarer sikkert å gjette hvordan det endte  :whistling: :whistling: :whistling: :whistling: :whistling:  Hurra!!!!!!!!!!!  Jeg blir snart "bestemor"  :le: :le: :le: :le: :le: :le:

Bilder?  Nå må dere stresse ned litt.  De kommer  :rules: :rules: :rules:  Må få installert puse-kommende-mammaen først.  Få i ho litt mer mat og drikke.  Og selvfølgelig kooooooooose også.

Ho skal være på rommet til Øystein (herregud mamma, hva skal jeg gjøre hvis ho plutselig begynner å få bebyer midt på natta?  :le: :le: :le: :le: :le: :le:)

Utlogget RagDoll

• Kattepratpuser
  • Super avhengig pus
  • Takket: 26
    • Vis profil
Sv: Er jeg normal eller? Hihi
« Svar #1 på: 02 September 2009, 20:30:05 »
Ååååhh!! Du er så UENDELIG snill du!!  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: Kan virkelig ikke få roset deg nok! Også pusekatt med babyer i magen da!!  :happy: De kommer til  få den beste starten på livet som er mulig!  :jippi: :jippi: :jippi: Og jooooo, vi vil se bilder ja!!  :rules: :biggrin: :whistling:

Hunder kommer når man roper på dem. Katter noterer seg det man sier og kommer eventuelt tilbake til saken.

Utlogget subrosa

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 166
  • Surrehodet
    • Vis profil
« Svar #2 på: 02 September 2009, 20:32:06 »
Nå får du jo babyer å kose med.  :happy: Kanskje 8-10 stykker   :biggrin:
Der det er hjerterom er det husrom. Det er du beviset på  :klemmer:

Utlogget Pusemia

• Kattepratpuser
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 23
    • Vis profil
« Svar #3 på: 02 September 2009, 20:35:18 »
Så snill du er  :klemmer:
Og det er jammen noen heldige pusebabyer som kommer til verden, de kan vel ikke ønske seg noe bedre hjem å starte livet i  :bigarmhug:

Utlogget sijoka

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 114
  • RIP Pan
    • Vis profil
    • sikadilla
« Svar #4 på: 02 September 2009, 20:38:21 »
Lene, du er det mest flotte, fantasktiske,  supre, hjertevarme mennesket jeg vet om  :icon_smile_pray:

Og nå får du bebiser  :bigarmhug:

Du er bare den aller beste, hvem andre ville gjort dette med huset så fullt av katter fra før.

Men nå kommer vi ut av tellinga her, Hvor mange med smått og stort har du akkurat nå ?

Utlogget Wikrita

• Siameseravhengig
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus
  • Takket: 74
  • (N) Wikrita's Wit
    • Vis profil
    • Wikrita's Foreign White & Siamese
« Svar #5 på: 02 September 2009, 20:44:18 »
Så smilt av deg. Leter du litt i trådene mine, finner du svar på hvordan du kan finne ut hvor lang tid det er igjen, om ikke katten skal kastreres med babyer??..
Jeg unner alle å få oppleve gleden ved et kull, men også utfordringene når de blir noen uker. :biggrin:
mvh Wivian Amatører gjør så godt de kan, dilettanter hva de ikke kan. Walt Disney

Utlogget dyrehuset

• Moderator
  • Skravlepus 3
  • ALT FOR DYRA
    • Vis profil
« Svar #6 på: 02 September 2009, 21:01:48 »
Så smilt av deg. Leter du litt i trådene mine, finner du svar på hvordan du kan finne ut hvor lang tid det er igjen, om ikke katten skal kastreres med babyer??..
Jeg unner alle å få oppleve gleden ved et kull, men også utfordringene når de blir noen uker. :biggrin:

Spøker du eller?  Vil du virkelig ta gleden fra meg med å bli "bestemor"  :skjelveleppe: :skjelveleppe: :skjelveleppe:  Nenei, når jeg endelig har klart å snike til meg noe anna en problem-puser så SKAL og VIL jeg bli "bestemor" asså  :ballerina: :ballerina: :ballerina:

Lene, du er det mest flotte, fantasktiske,  supre, hjertevarme mennesket jeg vet om  :icon_smile_pray:

Og nå får du bebiser  :bigarmhug:

Du er bare den aller beste, hvem andre ville gjort dette med huset så fullt av katter fra før.

Men nå kommer vi ut av tellinga her, Hvor mange med smått og stort har du akkurat nå ?

Skal vi se............... 1-2-3-4............................  Det blir så mye som 2 stk hund av den litt store typen + 5 egne nå voksne puser + Kiwi, Lillepus, mammaen, bebis-jenta og nå puse-kommende-mammaen!    Det skulle etter min regning bli så mye som 12 stk dyr + bebisene som kommer ........................ .......

Så nå er det slutt på dyrehuset!!  Bør endres til DYREPARK MED FÅ INNSLAG AV 2-BEINTE   :le: :le: :le: :le:

Utlogget Blissy

• Kattepratpuser
  • Sjefskatt
  • Takket: 3
  • En Dronning og en Diva..
    • Vis profil
« Svar #7 på: 02 September 2009, 21:05:37 »
hahaha, jeg må le litt selv om det selvfølgelig er trist at det var smekkfullt hos DB!

Har du noen gang vurdert å starte for deg selv? Ser jo ut som du har praksiserfaringen i orden  :le:

Utlogget RagDoll

• Kattepratpuser
  • Super avhengig pus
    • Vis profil
« Svar #8 på: 02 September 2009, 21:09:05 »
Sitat
Så nå er det slutt på dyrehuset!!  Bør endres til DYREPARK MED FÅ INNSLAG AV 2-BEINTE

Hahahahahaha!! Nå lo jeg godt her, du er fin du!!  :le: :le: :le: :le: :le:

Hunder kommer når man roper på dem. Katter noterer seg det man sier og kommer eventuelt tilbake til saken.

Utlogget dyrehuset

• Moderator
  • Skravlepus 3
  • ALT FOR DYRA
    • Vis profil
« Svar #9 på: 02 September 2009, 21:52:44 »
Sånn, begynner å få litt styr på tinga her nå.  Makkekur påbegynt.  Servert med litt Hill's våtfòr blanda med laktoseredusert melk  :blushes: :blushes:  En liten extra skvett melk til dessert  :blushes: :blushes: (KIWI, GI FA.... I Å VOLDTA TEPPET MITT !!  DU FORSTYRRER MEG) Skål med bebis-tørrfòr og skål med vann servert også.  Øystein har RYDDA (ja jeg sa virkelig rydda  :jippi: :jippi: :jippi:) rommet mens puse-kommende-mammaen er instalert ute i katteburet og venter på å få komme inn.  Ho maler som bare det bare man ser på ho.  Og det beste er å få koooooooos på magan og puppene.  Oi oi oi  Og håper ikke den vokser mer nå, for da tror jeg den sprekker asså  :hmmmm: :hmmmm: :hmmmm:

Ho er hvit med sort "hette" og 2 ovale sorte partier langs ryggen og en hvit dott midt på  :savle: og sort hale.  Et nydelig exemplar av en puse-kommende-mamma.  Har forsøkt å ta noen bilder, men ho vil mye heller kose.  Så da gjør vi heller det.  Bilder kan vi ta en anna dag.

Kan vel ta meg tid til kveldsmaten min nå før jeg skal treffe han der Ole Lukkøye.

hahaha, jeg må le litt selv om det selvfølgelig er trist at det var smekkfullt hos DB!

Har du noen gang vurdert å starte for deg selv? Ser jo ut som du har praksiserfaringen i orden  :le:

Starte for meg selv?  Er du rusk?  Da hadde det ALDRI blitt omplassert noen  :le: :le: :le: :le:  Det er nemlig der DB kommer inn.  De er flinke til sånt de  :hihi2: :hihi2: :hihi2:  Nei du, det er nok tryggest å kun bruke meg som fòrvert ja  :whistling: :whistling: :whistling:

Utlogget santo

• Kattepratpuser
  • Koseklumpen
  • Takket: 1
    • Vis profil
« Svar #10 på: 02 September 2009, 21:56:33 »
Du er snill du !   :happy: :happy:

Håper alt går supert med fødselen når den tid kommer :love:
Må hugse bilder ja  :rules: :geiper2:

Trykket på takke-knappen eg !
Med en katt i livet, er livet aldri kjedelig :)

Utlogget dyrehuset

• Moderator
  • Skravlepus 3
  • ALT FOR DYRA
    • Vis profil
« Svar #11 på: 02 September 2009, 22:00:31 »
Du er snill du !   :happy: :happy:

Håper alt går supert med fødselen når den tid kommer :love:
Må hugse bilder ja  :rules: :geiper2:

Trykket på takke-knappen eg !

:neie: :neie: :neie:

Utlogget tante

• Delmoderator
  • Skravlepus 3
  • Takket: 221
  • RIP Vesla
    • Vis profil
« Svar #12 på: 02 September 2009, 22:11:22 »
 :morsomt:

- Kan ikke finne på noe annet å si.....   

Katter kan med matematisk nøyaktighet beregne hvor de skal sitte for å være mest mulig i veien til enhver tid.

Utlogget RagDoll

• Kattepratpuser
  • Super avhengig pus
    • Vis profil
« Svar #13 på: 02 September 2009, 22:15:55 »
Hvor lenge er det igjen til pusebarna kommer tror du? Kan du kjenne mye liv inni magen der? Utrolig flaks at hun ble tatt hånd om før hun fødte de ute iallfall!  :jippi: :jippi: :crazy1: :crazy1:

Utlogget dyrehuset

• Moderator
  • Skravlepus 3
  • ALT FOR DYRA
    • Vis profil
« Svar #14 på: 02 September 2009, 22:24:03 »
Har ikke kjent liv enda, men hvis ikke jeg er helt på jordet, så er det i alle fall 3 der kanskje 4 etter som jeg kan kjenne.  Om det er fler er det vel bare et pluss  :geipe: :geipe:   Ellers må jeg jo bare innrømme at æ ikke har noe mer peiling på sånt.  Men vi skal nok få det til puse-kommende-mamma og meg asså.  Bare så det er sagt.  :geipe: :geipe: :geipe:

Nå er ho flytta inn på rommet til Øystein.  Skal finne mobilen (hvor pokker la jeg nå den da?  :klø seg: :klø seg: :klø seg:).  Så får vi se om det kan bli noen bilder.  Men de kommer asså ikke på KP før i morra, for han der Ole kaller hører jeg  :hihi2:

Utlogget dyrehuset

• Moderator
  • Skravlepus 3
  • ALT FOR DYRA
    • Vis profil
« Svar #15 på: 02 September 2009, 22:36:13 »
Tar tilbake det der med ingen bevegelse............... ..............

Trenger bebiser å være født før de begynner å øve på boxing?  Dissa er i alle fall i full gang med treninga ja  :ballerina: :ballerina: :ballerina: :ballerina:

Det ble noen bilder.  Kommer i morra.

NATTA  :icon_wink: :icon_wink:

Utlogget Grevling

• Nytt medlem
  • Takket: 0
  • Kjønn: Mann
    • Vis profil
« Svar #16 på: 02 September 2009, 22:46:41 »
Du er ikke bare normal, men du får en takk for at du finnes også  :mellow:

Utlogget Wikrita

• Siameseravhengig
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus
  • Takket: 74
  • (N) Wikrita's Wit
    • Vis profil
    • Wikrita's Foreign White & Siamese
« Svar #17 på: 02 September 2009, 23:29:10 »
Spøker du eller?  Vil du virkelig ta gleden fra meg med å bli "bestemor"  :skjelveleppe: :skjelveleppe: :skjelveleppe:  Nenei, når jeg endelig har klart å snike til meg noe anna en problem-puser så SKAL og VIL jeg bli "bestemor" asså  :ballerina: :ballerina: :ballerina:

Nei, jeg spøker aldri om sånt, men har jo ofte sett at folk på forum snakker om å abortere drektige hjemløse katter, eller huskatter som de aldri hadde planer om å få kull på, før de plutselig var drektige...
Jeg vil overhodet ikke ta fra deg gleden ved å oppleve et kull, det er likespennende hver gang et nytt kull blir født. Men bestemor med eller uten " blir du nok ikke til disse, kun matmor. :biggrin:
mvh Wivian Amatører gjør så godt de kan, dilettanter hva de ikke kan. Walt Disney

Utlogget Tigeruz

• Bengal frelst
  • Kattepratpuser
  • Koseklumpen
  • Takket: 4
  • NO*Ancient Royals
    • Vis profil
    • NO*Ancient Royals
« Svar #18 på: 03 September 2009, 08:21:09 »
 :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Det er ikke mange som har så stort hjerte so du har.
Den kommende kattemoren er virkelig heldig som har deg.  :biggrin:

Må holde oss oppdatert på hvordan det går, å så er det bilde da...  :fnis: :fnis: :wink:

mvh
Tigeruz

Utlogget Stinamor

• Cand Vimse
  • Kattepratpuser
  • Sjefskatt
  • Takket: 19
    • Vis profil
    • NO*Curiosa's
« Svar #19 på: 03 September 2009, 08:32:00 »
Det skulle ha vært fler som deg Lene    :icon_smile:   Trykker på takkeknappen!

Utlogget bmy

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 1
  • Takket: 40
    • Vis profil
« Svar #20 på: 03 September 2009, 08:53:39 »
oi oi her går det fort i svingene gitt, ikke før en rød dott var ute så kom det en + +++ inn, så snill du er Lene, fantastisk flott  :bigarmhug:

Du får bare invitere på besøk når du vil ha omplassert dine barne barn  :morsomt: tenker det vil gå unna da ja... :nod:

gleder oss til bilder

Utlogget Betine

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 84
  • Bergenser
    • Vis profil
    • www.soneterapi.net
« Svar #21 på: 03 September 2009, 08:58:50 »
 :faint:

Utlogget dyrehuset

• Moderator
  • Skravlepus 3
  • ALT FOR DYRA
    • Vis profil
« Svar #22 på: 03 September 2009, 10:36:13 »
Her er det noen bilder  :nod:

Utlogget sijoka

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 114
  • RIP Pan
    • Vis profil
    • sikadilla
« Svar #23 på: 03 September 2009, 10:42:02 »
Ser der var damen. En ritig fin pus, og denne slipper du i alle fall bryet med å venne til mennesker, ser jeg.

Men denne  må jo ha hatt et hjem inntil ganske nylig, så tillitsfull som den virker.

Kan hun være en "feriekatt" ?

Utlogget Tigeruz

• Bengal frelst
  • Kattepratpuser
  • Koseklumpen
  • Takket: 4
  • NO*Ancient Royals
    • Vis profil
    • NO*Ancient Royals
« Svar #24 på: 03 September 2009, 10:50:30 »