Jeg vil på det varmeste anbefale enten Petvett, eller Tertnes og Gården dyreklinikker. Gården ligger jo ikke så langt ifra nesttun, det eneste de ikke utfører er kastrasjoner og andre operasjoner, men nå er jo pusene dine ferdig fikset

Den nye klinikken på Paradis, Fana smaadyrsklinikk, ville jeg ikke brukt, jeg har hørt litt av hvert om han som har startet den, bl.a at det tok laaaaaaaaaaang tid før han fikk vetrinærlisensen sin, men det hindret han ikke i å dra på hjemmebesøk og utføre kastrasjoner slik at flere av kattene holdt på å stryke med fordi han ikke klarte å utføre operasjonene riktig.han holder
De på Stend er dyktig, men nokså kalde og røffe i behandlingen sin. Nå er jo jeg sikkert litt for overbeskyttende for gutta mine, men jeg vil at de skal bli behandlet rolig og forsiktig, uten tvang og makt, og slik klarer PetVett å gjøre!
Dyktigste vetrinæren jeg noen gang har vært borti, er uten tvil Tor Kvinge. Han holder til på PetVett:) Konen hans Dorthe, er ganske så dyktig hun også!