Skrevet av Emne: Veterinær i Bergen / Nesttun?  (Lest 3360 ganger)

Utlogget MissMjau

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
  • Takket: 79
  • Kjønn: Kvinne
  • Pusur - Alltid i våre hjerter!
    • Vis profil
Sv: Veterinær i Bergen / Nesttun?
« Svar #25 på: 12 November 2009, 16:53:06 »
Og jeg finner ingen ordentlig hjemmeside til klinikken(e) med mailadresse.. Liker mail jeg, fremfor tlf  :fnis:

Utlogget Nynaeve

• Kattepratpuser
  • Super avhengig pus
  • Takket: 25
    • Vis profil
    • Hobbies and Passions
« Svar #26 på: 12 November 2009, 16:57:23 »
Adressen er Storetvedtveien 181, 5067 Bergen

Men jeg mener jeg har sett en slags nettside en gang også...

Utlogget MissMjau

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
    • Vis profil
« Svar #27 på: 12 November 2009, 16:58:58 »
Finner bare den på dyrelink.no, men det er jo bare en oppsummering for alle klinikkene i Norge.

Utlogget Nynaeve

• Kattepratpuser
  • Super avhengig pus
    • Vis profil
    • Hobbies and Passions
« Svar #28 på: 12 November 2009, 17:01:26 »
ja, fant bare den jeg også nå...

men ser ut som de har hatt en før på www.tertnes-dyreklinikk.no.
Fant en mailadresse post@tertnes-dyreklinikk.no men det kan godt hende det ikke stemmer siden siden ikke virker lenger ihvertfall...

Utlogget MissMjau

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
    • Vis profil
« Svar #29 på: 16 November 2009, 12:23:35 »
Har sendt en mail til den adressen nå, så får vi se! Ellers får jeg bare ringe  :icon_neutral:

Utlogget MissMjau

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
    • Vis profil
« Svar #30 på: 17 November 2009, 16:26:58 »
Da har vi bestilt vakisnetime på Dyreklinikken på Stend! En veldig koselig dame som virket genuint intr i kattene mine over tlf! Selv om jeg hadde en litt dårlig magefølelse før jeg ringte pga en dårlig historie derifra, så falt valget på de da det er kort vei for moine mindre bilglade katter! Og hvis andreinntrykket er like godt som førsteinntrykket her, blir det nok greit  :fnis:

Utlogget Betine

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 84
  • Bergenser
    • Vis profil
    • www.soneterapi.net
« Svar #31 på: 17 November 2009, 16:36:55 »
Da har vi bestilt vakisnetime på Dyreklinikken på Stend! En veldig koselig dame som virket genuint intr i kattene mine over tlf! Selv om jeg hadde en litt dårlig magefølelse før jeg ringte pga en dårlig historie derifra, så falt valget på de da det er kort vei for moine mindre bilglade katter! Og hvis andreinntrykket er like godt som førsteinntrykket her, blir det nok greit  :fnis:

Jeg har også et veldig godt inntrykk av noen veterinærer som jobber der :catgrins:

Utlogget MissMjau

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
    • Vis profil
« Svar #32 på: 17 November 2009, 16:56:35 »
Det er godt å høre, Betine  :mellow:

Utlogget Ingvild88

• Kattepratpuser
  • Koseklumpen
  • Takket: 0
    • Vis profil
« Svar #33 på: 14 August 2011, 13:00:34 »
Jeg bruker til daglig Osøyro Dyreklinikk. En kjempe kjekk gjeng som har behandlet mine katter med ro og respekt. Det var her mistanken om FIP på Gråtass ble et faktum og min dyrlege var ærlig nok til å si at dette var ikke hennes beste område så før jeg kom inn til kontroll med han hadde hun ringt Bergen rundt etter hvem som kunne hjelpe oss best mulig. Petvett i Eidsvåg ble svaret og mine to ble da fint nødt til å være med på tur ut dertil. (jeg hadde med han andre for å bekrefte eller avkrefte FIP, så godt det lar seg gjøre...) Jeg synes de var flink med Gråtass, rolig og høflige, men synes det ble litt vel mye for min andre, som har sterke meninger..

Fana Dyreklinikk har jeg hørt bare negativt om, og jeg vet at jeg selv kommer ALDRI til å sette mine ben der med mine katter. Stend har jeg hørt både gode og dårlige ting med. Nei, Osøyro dyreklinikk er stedet for meg, de kjenner kattene mine og vet hvor sær min eldste er. Jeg har ingen problemer med å sette mine katter i deres hender.

Utlogget MissMjau

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
    • Vis profil
« Svar #34 på: 14 August 2011, 13:15:11 »
Vi har nå brukt Stend i to år nå (har vært der MYE det siste halve året), og har vært veldig fornøyde med de. Kommer til å fortsette der, de tar oss på alvor og utreder og behandler både kattene og oss eiere på en flott måte.  :nod:

Utlogget Ingvild88

• Kattepratpuser
  • Koseklumpen
  • Takket: 0
    • Vis profil
« Svar #35 på: 14 August 2011, 13:19:15 »
Vi har nå brukt Stend i to år nå (har vært der MYE det siste halve året), og har vært veldig fornøyde med de. Kommer til å fortsette der, de tar oss på alvor og utreder og behandler både kattene og oss eiere på en flott måte.  :nod:

Så flott :) jeg har ikke brukt de selv, men har hørt at det er så som så. Men ingenting er bedre enn at man får den behandlingen og forståelsen man trenger.  :biggrin:

Utlogget Nynaeve

• Kattepratpuser
  • Super avhengig pus
    • Vis profil
    • Hobbies and Passions
« Svar #36 på: 15 August 2011, 21:06:18 »
Jeg har også nå begynt å bruke Stend, etter at vi har flyttet slik at de helt klart er nærmest og enklest. I tillegg har de mer jobbvennlige åpningstider enn de fleste, og selv om det kan være litt vanskelig å komme gjennom på telefon av og til, så har vi alltid fått time ganske raskt om vi har ønsket det, og ellers fått veldig god hjelp og oppfølging. :icon_smile: