Det er mange som får problemer med mye når dem installerer IE8, en hovedgrunn som jeg ser er jo at noen har svært lite kunnskap å blir forbanna når alt blir nytt. Hær på jobb må jeg ofte løpe rundt å hjelpe når IE8 er oppdatert, kjipesaker. Men vi bruker også XP pro allesammen så blir litt annerledes.
Men jeg klarer fint å skrive i blinde da :P
HVis folk ikke er så nøye med sikkerhet bare hastighet så er chrome den raskeste nettleseren som er ute for øyeblikke, den er raskere en alle dem andre. Hvis du er veldig nøye på sikkerhet er OPera veldig bra, den mest sikre nettleseren, men da også desverre veldig treg, Jeg for min del bruker Chrom å digger det, der ligger jo snarveiene klare så er bare 1 tastetrykk unna katteprat

I chrome så har dem faktisk også rettskriving på alt du skriver på nett, bra for meg

Er usikker på om opera har det, men husker jeg ikke feil så har ikke firefox det.
Ble litt om nettlesere hær, men kan jo være en liten lærdom for dere som sitter å erger dere over at nettet er trengt eller redd for at noen skal kunne hække seg inn på nettbanken din

er det sikkert mange som vil gjøre når dem leser dette