Hei
Fant ut for noen dager siden at han som skulle komme innom med mat og kos til vår kjære Mr.Kitty i julen, ikke hadde mulighet likevel. Så, nå er det litt krise.
Ble tipset av Erica om dette forumet, som også hadde samme problem. Jeg vet dette er litt sent, men håper noen kan forbarme seg over oss.
Jeg har sett på muligheten til kattehotell, men Mr. Kitty er ikke særlig glad i andre katter. Fordi han var syk når han var liten (før han kom til Dyrebeskyttelsen og før han kom til oss) er han ikke helt ved sine fulle 5 og har verken balanse, dybdesyn eller nerver til å takle det som skjer utenfor døren våres. Her hjemme hos oss er han trygg,og er en sjelfull katt med stor personlighet. Håper derfor så gjerne at jeg kan finne noen som har mulighet til å komme innom en gang om dagen med litt mat og vann til ham.
Vi bor sentralt på Møllenberg og skal være vekke i perioden 20. til 30. Desember. Betaling for dette er ingen problem.
Send meg gjerne en epost på
kristine.ask@gmail.com eller en melding her på forumet om du har mulighet til å hjelpe med dette.
Ellers ønsker jeg dere en riktig god førjuls tid