Tønsberg dyreklinikk gir normalt ikke ut giro, pga så mange inkassosaker over folk som ikke betaler, men jeg fikk giro da jeg ringte i forkanten og forklarte situasjonen. Familien har også 5 katter og 3 hunder der, så vi bringer jo "penger i kassa" på en måte. De er greie der borte, så forklarer du situasjonen så går de nok med på det 
Du kan jo ringe rundt å høre? 
Den på nøtterøy skulle vist være ganske bra.
Men pass på å hold deg unna Vestfold dyrehospital på kilen ( på andre siden av den nye Kilden Kino ).
Ja jeg tenkte jeg skulle ta en ringerunde i morgen og forhøre meg litt 
Er de ikke flinke på Vestfold dyrehospital? De er bare ca 5 min kjøretur fra oss, så har jo vært inne på tanken å kanskje bruke de, pga avstanden. Men er de ikke noe bra så holder jeg meg unna.
De på Tønsberg dyreklinikk har jeg snakket med en gang da jeg ringte de med noen spm jeg hadde, og de virket velidg hyggelige så fikk egentlig ett godt inntrykk.
Hun jeg snakket med først var ikke 100% sikker på svaret på det jeg spurte om, så da hentet hun dyrlegen så jeg fikk snakke med han, og han virket kjempeålreit. Koselig og humoristisk mann
Mulig det er flere mannlige veterinærer der kanskje, husker ikke navnet hans.
Nei, ikke vestfold dyrehospital. De er 10 min gåtur fra oss, men går ikke dit uansett om det gjelder liv og død. De har opperert feil flere ganger, de er ikke spesiellt flinke og de er svindyre. De gjør alt de kan for å få penger virker det som. Ei venninne hadde en hund som svelget en ballong. Hun ringte til dyrehospitalet som sa at hunden kunne dø innen en halvtime og at den måtte hasteoppereres NÅ ( dette var søndag kveld ). Hun stusset på det, ringte et par andre dyrleger hvor alle sa at hun skulle se om ballongen kom ut, og var den ikke ute innen fredagen kunne hun komme innom.. Ville aldri tatt noen av dyrene mine dit, vil ikke risikere å ha en katt/hund som blir opperert for noe når den skal oppereres for noe annet..
Tønsberg dyreklinikk anbefaler jeg på det varmeste

Hun som tar telefonen er ikke vetrinær, hun sitter bare i luken der, og hjelper til når det er få på jobb. Hun kan ikke allverden. Er to menn der, begge heter Morten, så var nok Morten du pratet med

Nei, jeg er glad i tønsberg dyreklinikk. Hunden min rev løs albuleddet sitt for 2 mnd siden og jeg har vært hos dem hvertfall 10 ganger siden da. Han måtte oppereres og mye styr, og de har vært utrolig flinke med oppfølgning og ved å støtte meg. Jeg slapp å betale hvis de kun skiftet gipsen og de har vært utrolig snille
Skal selv kastrere kattungen og chippe han der om noen uker