Skrevet av Emne: Faktura hos Tønsberg Dyreklinikk eller annen vet i Vestfold?  (Lest 735 ganger)

Utlogget Pusemia

• Kattepratpuser
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 23
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Er det noen som vet om man kan få faktura hos feks Tønsberg dyreklinikk? Eller en annen vet i tønsbergdistriktet?

Skulle absolutt ha kastrert Mia, og det hadde passet så fint nå for jeg er hjemme de neste 2-3 ukene. Men litt smått med penger den nærmeste mnd.

Ozzy

• Gjest
Sv: Faktura hos Tønsberg Dyreklinikk eller annen vet i Vestfold?
« Svar #1 på: 13 Januar 2010, 17:04:27 »
Tønsberg dyreklinikk gir normalt ikke ut giro, pga så mange inkassosaker over folk som ikke betaler, men jeg fikk giro da jeg ringte i forkanten og forklarte situasjonen. Familien har også 5 katter og 3 hunder der, så vi bringer jo "penger i kassa" på en måte.  De er greie der borte, så forklarer du situasjonen så går de nok med på det :)

Du kan jo ringe rundt å høre? :)
Den på nøtterøy skulle vist være ganske bra.
Men pass på å hold deg unna Vestfold dyrehospital på kilen ( på andre siden av den nye Kilden Kino ).

Utlogget Karamella

• Kattepratpuser
  • Koseklumpen
  • Takket: 9
    • Vis profil
« Svar #2 på: 13 Januar 2010, 19:44:51 »
Hva er galt med vestfold dyrehospital?

Utlogget Pusemia

• Kattepratpuser
    • Vis profil
« Svar #3 på: 13 Januar 2010, 22:04:28 »
Tønsberg dyreklinikk gir normalt ikke ut giro, pga så mange inkassosaker over folk som ikke betaler, men jeg fikk giro da jeg ringte i forkanten og forklarte situasjonen. Familien har også 5 katter og 3 hunder der, så vi bringer jo "penger i kassa" på en måte.  De er greie der borte, så forklarer du situasjonen så går de nok med på det :)

Men pass på å hold deg unna Vestfold dyrehospital på kilen ( på andre siden av den nye Kilden Kino ).

Ja jeg tenkte jeg skulle ta en ringerunde i morgen og forhøre meg litt :)
Er de ikke flinke på Vestfold dyrehospital? De er bare ca 5 min kjøretur fra oss, så har jo vært inne på tanken å kanskje  bruke de, pga avstanden. Men er de ikke noe bra så holder jeg meg unna.

De på Tønsberg dyreklinikk har jeg snakket med  en gang da jeg ringte de med noen spm jeg hadde, og de virket velidg hyggelige så fikk egentlig ett godt inntrykk.
 Hun jeg snakket med først var ikke 100% sikker på svaret på det jeg spurte om, så da hentet hun dyrlegen så jeg fikk snakke med han, og han virket kjempeålreit. Koselig og humoristisk mann :)
Mulig det er flere mannlige veterinærer der kanskje, husker ikke navnet hans.

Ozzy

• Gjest
« Svar #4 på: 14 Januar 2010, 00:15:25 »

Ja jeg tenkte jeg skulle ta en ringerunde i morgen og forhøre meg litt :)
Er de ikke flinke på Vestfold dyrehospital? De er bare ca 5 min kjøretur fra oss, så har jo vært inne på tanken å kanskje  bruke de, pga avstanden. Men er de ikke noe bra så holder jeg meg unna.

De på Tønsberg dyreklinikk har jeg snakket med  en gang da jeg ringte de med noen spm jeg hadde, og de virket velidg hyggelige så fikk egentlig ett godt inntrykk.
 Hun jeg snakket med først var ikke 100% sikker på svaret på det jeg spurte om, så da hentet hun dyrlegen så jeg fikk snakke med han, og han virket kjempeålreit. Koselig og humoristisk mann :)
Mulig det er flere mannlige veterinærer der kanskje, husker ikke navnet hans.

Nei, ikke vestfold dyrehospital. De er 10 min gåtur fra oss, men går ikke dit uansett om det gjelder liv og død. De har opperert feil flere ganger, de er ikke spesiellt flinke og de er svindyre. De gjør alt de kan for å få penger virker det som.  Ei venninne hadde en hund som svelget en ballong. Hun ringte til dyrehospitalet som sa at hunden kunne dø innen en halvtime og at den måtte hasteoppereres NÅ ( dette var søndag kveld ).  Hun stusset på det, ringte et par andre dyrleger hvor alle sa at hun skulle se om ballongen kom ut, og var den ikke ute innen fredagen kunne hun komme innom..   Ville aldri tatt noen av dyrene mine dit, vil ikke risikere å ha en katt/hund som blir opperert for noe når den skal oppereres for noe annet..

Tønsberg dyreklinikk anbefaler jeg på det varmeste :)  Hun som tar telefonen er ikke vetrinær, hun sitter bare i luken der, og hjelper til når det er få på jobb. Hun kan ikke allverden. Er to menn der, begge heter Morten, så var nok Morten du pratet med :biggrin:
Nei, jeg er glad i tønsberg dyreklinikk. Hunden min rev løs albuleddet sitt for 2 mnd siden og jeg har vært hos dem hvertfall 10 ganger siden da. Han måtte oppereres og mye styr, og de har vært utrolig flinke med oppfølgning og ved å støtte meg. Jeg slapp å betale hvis de kun skiftet gipsen og de har vært utrolig snille :)
Skal selv kastrere kattungen og chippe han der om noen uker :)

Utlogget Pusemia

• Kattepratpuser
    • Vis profil
« Svar #5 på: 14 Januar 2010, 00:29:02 »
Hehe, ja da er det store sjanser for at det var Morten jeg snakket med  :morsomt:

Men da vet jeg at det er det veterinærkontoret jeg skal bruke, selv om det er litt lenger unna, men er ikke mer enn 10-15 minutters kjøretur dit heller :) Hvis det er der jeg tror da....mener jeg har sett ett skilt med dyrlege i den rundkjøringa ved travbanen, kan det stemme?

Takk for tips, da er det de jeg ringer i morgen. Og kan jeg ikke få giro så får jeg ta det når jeg får lønn :)

Ozzy

• Gjest
« Svar #6 på: 14 Januar 2010, 00:47:15 »
Hehe, ja da er det store sjanser for at det var Morten jeg snakket med  :morsomt:

Men da vet jeg at det er det veterinærkontoret jeg skal bruke, selv om det er litt lenger unna, men er ikke mer enn 10-15 minutters kjøretur dit heller :) Hvis det er der jeg tror da....mener jeg har sett ett skilt med dyrlege i den rundkjøringa ved travbanen, kan det stemme?

Takk for tips, da er det de jeg ringer i morgen. Og kan jeg ikke få giro så får jeg ta det når jeg får lønn :)
Ja, det er I rundkjøringa. Om du kommer fra tønsberg sentrum, tar du første avkjøring til høyre, den før avkjøringa til sem. Også følger du "veien" til den stopper, er lett å ta feil siden skiltet dems kommer før parkeringa og inngangen.  :icon_neutral:

Bare hyggelig :)

Utlogget Pusemia

• Kattepratpuser
    • Vis profil
« Svar #7 på: 14 Januar 2010, 00:51:38 »
Ok takk, da finner jeg det :)

:bigarmhug:

Utlogget Karamella

• Kattepratpuser
  • Koseklumpen
  • Takket: 9
    • Vis profil
« Svar #8 på: 14 Januar 2010, 18:59:46 »
Hmm... Jeg hadde også tenkt til å bytte til vestfold dyrehospital, men hvis de ikke er noe bra fortsetter jeg hos Muhrman, selv om de er lengre unna. Takk for opplysningene :)