Kat II BiS ungdyr er min!
Yeeeeey
gleder meg 
Du verden, det var tidlig. Du må kjenne til dommeren og hva den syntes om katten din allerede, altså..?? Og være sikker på at ingen har etteranmeldt eller falt ut av katalogen.
Har opplevd at ikke alle katter helt holder til poengene de må gjøre seg fortjent til, av folk som stilte hos, for dem, nye dommere, som tolket standarden på en litt annen måte enn sine kolleger. Så alenekatt, er ikke nødvendigvis BIS.
Var halvveis ment for å være "vittig", men har tro på at det kommer til å gå bra. Fremdeles litt "ovenpå" etter at hun fikk BiS forrige utstilling, som forøvrig var første utstilling jeg har vært med på.

Det er greit, får jekke meg ned noen hakk, hehehe
Hvordan det blir er jo selvfølgelig en annen sak!

Så gleder meg

+ vet at det kan variere veldig fra dommer til dommer, husker veldig godt at det var en annen ragdoll som fikk påpekt feil som absolutt ikke var noen feil, som egentlig er det motsatte, altså riktig, i henhold til standard i den varianten. Men men, sånn er livet, de sitter jo ikke med listen over alt vedrørende standarder for hver variant forran seg når de skal bedømme, så sånt kan jo skje.