OPPDATERING PÅ DISSE to pusene:
Svartkos flyttet dagen etter jeg hang oppslag på ham på butikken. Han var hos familien i ca en uke, men det gikk ikke bra med Svartkos og den andre katten de hadde. De sloss mye og siden de hadde baby, så ville de ikke prøve mere. MEN det var ingen fare for jeg hadde flere som hadde ringt på ham etter han flyttet, så da bar det i nytt hjem istedet. Der fikk han være alenekatt sammen med ett ektepar i ca 50 årene. De hadde hatt katter før, derav den ene ble 21 så det lover bra. Svartkos slo seg supergodt til rette der, og lå i fanget til de nye eierne mens jeg skrev kontrakt- av fri vilje, han gikk dit selv =) så det var virkelig en suksess

komisk
Godeste
Lars MONSn trivdes ikke så godt i fosterhjemmet han var i, da han var livredd hund- og de hadde hund. Vi jobbet iherdig med å finne ett nytt hjem til ham. En superfamilie fra en øy utenfor falt helt for bakgrunnen til Lars MONSn og hans historie og ville adoptere ham

Nå bor han som alenekatt på en øy fri for mye trafikk og med mye ro. Her kan han leve alderdommen sin og vi håper han får mange gode år som elsket katt

Jeg krysser fingrene for begge to og håper det fortsetter å gå likebra med dem videre