Hei, og først og fremst, nå synes jeg selv at jeg har postet mange innlegg her på forumet på kort tid, så håper jeg roer meg snart

Det er nå 6 dager siden Rambo flyttet inn hos oss. Han har altså gått inne i seks dager i strekk, og nå i dag merker jeg godt at han har blitt veldig husvarm og veldig rastløs! Hvis han ikke hopper over alt på møblene, sitter han og stirrer lengselsfult ut vinduet (knuser jo hjertet mitt, naturligvis

) Han er Veldig ivrig på lek for å få ut energi, og ja, han er rett og slett over alt. Selv om jeg selvfølgelig synes det er fint at han leker, synes jeg også det er litt trist at han "lengter" sånn etter å ut igjen. Han har jo vært mye ute før, så det er vel stort sett det han er vant til.
I følge diverse tips så bør vi holde Rambo inne i tre uker til. altså 21 dager

Synes skikkelig synd på ham - sola skinner ute og det er kjempefint her! Jeg har altså ingen planer om å slippe ham ut "før tiden", men har tenkt litt på muligheten med å kjøpe bånd til ham. Tror dere det ville gjort ham godt å få ut i bånd litt, sammen med meg? Vil de andre kattene i nabolaget kanskje bli dominante hvis jeg har katten i bånd, slik at han kanskje kommer i slagsmål når han får være ute alene? Hva tror dere?
Og et lite tilleggsspørsmål: Han går og gnir seg mot alt og alle, og jeg begynner nå sakte men sikkert å få et "aha"-øyeblikk. Driver han og "markerer" med lukten sin? Jeg trodde jo han var "sååå kosete" i begynnelsen, men han går jo knapt gjennom dørstokken uten å gni seg mot den. Støvsugere, resirkuleringseske, kjøleskap, kjøkkenskap, bordbein, og våre føtter... Er det for at han skal kjenne igjen sin egen lukt, og bidrar det dermed til at dette omsider blir "hjemme"?
Tusen takk for all hjelp, dette er et kjempebra forum!