Jeg har ikke prøvd bomullsgarn, men jeg hadde en huspus som om trent drepte slike mus. Hun bet hode av dem slik dem gjør med levende mus. Sitter nå og strikker med tynnt ullgarn og jeg har 4 kattunger her den bryr seg ikke om garnet. Ikke de store jeg har heller.
Hehe, må være fint å ha puser som ikke ødelegger garnet ditt;) Det ALLER første Rambo gjorde da han flyttet hit var å bite av tråden på en ullsokk jeg hadde strikket ferdig men ikke festet. Han løp ut av kassa si og rett mot sokken, som lå på et bord, spiste tråden og så på meg med stooore øyne.
Jeg holder egentlig på å strikke en ullgenser til meg selv, men denne er lagt på hylla litt. Ble så lei av å bli angrepet av ullgutten ;)
Kom nettopp fra butikken. Dyrebutikken hadde ikke tørket kattemynte, så jeg dro på apoteket og kjøpte Valerina-dråper og et par garnnøster på Rema (Kastet alt restgarnet mitt da jeg innså at Rambo spiser garn). Nå blir det å lage små mus.
Ja, også kjøpte jeg tørket sild til gutten også. Han spiser kanskje garn, men godbitene er han kresen på. Vil gi han belønning når han kommer når vi roper slik at han skjønner at det lønner seg å komme hjem. Føler meg så kjip når jeg står ut i veien klokka 10 om kvelden og kisser på katta mi!