Skrevet av Emne: Hva gjør man med disse kattehaterne?  (Lest 3432 ganger)

Innlogget Sommerpiken

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
  • Takket: 93
  • Kjønn: Kvinne
  • Jessheim, 30 år
    • Vis profil
Sv: Hva gjør man med disse kattehaterne?
« Svar #175 på: 18 Mars 2010, 08:01:56 »
Herlig artikkel ja.
 Bra, Tante!!
 :icon_smile:

Innlogget Busta

• Medlem av Kesamen
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 265
    • Vis profil
    • Buster´s hjemmeside
« Svar #176 på: 19 Mars 2010, 15:27:58 »
Idag har endelig DB klart å skrive noen ord i avisa, det var på tide!
Jeg er veldig enig i det som skrives, men synes tonen i innlegget bar preg av at de er lei og nesten har gitt opp allerede. Mulig de bare har sett så mye elendighet at de ikke helt klarer å holde motet oppe lenger...

Utlogget miss

• Tidygirl
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 240
  • All my children have PAWS <3
    • Vis profil
« Svar #177 på: 19 Mars 2010, 15:45:09 »
Bra de kom med en artikkel. Forsåvidt enig med deg Busta ang det hun skriver. Hun høres lei ut- vi varer ikke evig, sier hun. Men jeg kan gjerne skjønne at folk som har jobbet med hjemløse dyr og sett medaljens bakside- år etter år- etter år- og som rydder opp etter andre- jeg skjønner at de blir leie og til slutt kommer man kanskje til en slags stopp- fordi det er sant- det er brannsluking etter andre folks ansvarsløshet man driver med :/ så tross i at hun virker lei, så er det mye sannhet i det hun skriver også.

Utlogget Wikrita

• Siameseravhengig
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus
  • Takket: 74
  • (N) Wikrita's Wit
    • Vis profil
    • Wikrita's Foreign White & Siamese
« Svar #178 på: 19 Mars 2010, 16:02:02 »
Dette innlegget fra DB var tamt, nær sagt tuktet, vil jeg si. Ingen entusiasme å spore så langt jeg kan lese og forstå.
DB burde vært med å ta initiativet til en kastreringskampanje, sammen med veterinærene som befinner seg i området, og fokusert på de postive sidene ved å ha katt, istedet for å syte på denne måten. Det finnes så mange mennesker her i landet som betaler for å være med å hjelpe dyr, og DB har litt mer penger enn disse enkeltstående personene.
Nei, fyhh, så tafatt!! :kjevlesinna:
mvh Wivian Amatører gjør så godt de kan, dilettanter hva de ikke kan. Walt Disney

Innlogget BenteR

• Kattepratpuser
  • Avhengig pus
  • Takket: 19
  • Et liv uten dyr er et tomt liv
    • Vis profil
« Svar #179 på: 19 Mars 2010, 16:03:12 »
Dette innlegget fra DB var tamt, nær sagt tuktet, vil jeg si. Ingen entusiasme å spore så langt jeg kan lese og forstå.
DB burde vært med å ta initiativet til en kastreringskampanje, sammen med veterinærene som befinner seg i området, og fokusert på de postive sidene ved å ha katt, istedet for å syte på denne måten. Det finnes så mange mennesker her i landet som betaler for å være med å hjelpe dyr, og DB har litt mer penger enn disse enkeltstående personene.
Nei, fyhh, så tafatt!! :kjevlesinna:
Signerer denne!

Innlogget Virrus88

• Lettere forvirret
  • Kattepratpuser
  • Sjefskatt
  • Takket: 8
    • Vis profil
    • Min alt mulig blogg, supermat, helse og kosthold, dyra osv.
« Svar #180 på: 19 Mars 2010, 16:34:36 »
Til Marit sitt forsvar(ikke at det skal ha så mye og si) så har hun og ei til vært alene om hele Nordland de siste årene, det er først nå i sommer at det dukket opp ei til ei(ei ung ei) som tok tak i ting. Marit snakker om og opprette et nytt styre, fordi hun er lei, rett og slett. Hun har sett så mye fælt at hun har mistet troen på menneskene sier hun. Jeg skjønner henne, samtidig er jeg personlig irritert fordi ting tar alt for lang tid.

Så håper det blir valg av nytt styre, jeg skal iallefall ta det opp på neste møte. Får vite mer ang dato og slikt i neste uke, da hun andre. Susanne som hun heter er bortreist med jobben nå. Jeg er veldig interessert i og komme inn i det styret.

Uansett. Det var på høy tid at DB uttrykte seg i avisa, men det virket som om at det er et "sukk", bare for og si noe. Jeg er også enig i mye av det hun sier, men det virker så tafatt.

Man får det man ber om, alltid!

Innlogget Busta

• Medlem av Kesamen
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 265
    • Vis profil
    • Buster´s hjemmeside
« Svar #181 på: 22 Mars 2010, 19:57:17 »
Tante, du har fått svar fra Mattilsynet:

Måtte scanne den i to omganger, og klarte selvfølgelig ikke å få samme størrelse... men håper det er lesbart.