Skrevet av Emne: Hjelp får ett veranda problem.  (Lest 536 ganger)

Utlogget Phantera

• Kattepratpuser
  • Avhengig pus
  • Takket: 26
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Hjelp får ett veranda problem.
« på: 17 Mars 2010, 19:56:23 »
Jeg skal snart flytte. Det er i ett rekkehus i første etage med to verandaer uten gelender. Det er klart jeg vil jo gjærne ha veranda døra åpen på sommeren. Hva gjør jeg er det noen her som har noen lure ideer ? Tror ikke at ett gelender hadde hjulpet stort her egentelig heller. Pusen min hopper opp til 2 meter opp i lufta om han vil, så ja. Må jeg kansje få noen til å lage en ete gård til han hå ha på verandaen om han vil bruke det eller hva skal jeg finne på her ? har dere noen ideer angående vindus problemet også så bare skriv. Har ikke hatt ett sånnt problem før så jeg er helt grønn på sånnt her, men jeg vil jo ikke at pusen min skal greie å komme seg ut på egenhånd liksom.

Kos fra Phantera

Utlogget S.G.S

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 193
    • Vis profil
Sv: Hjelp får ett veranda problem.
« Svar #1 på: 17 Mars 2010, 20:00:16 »
Jeg laget en ramme med netting som jeg festet i døråpningen når jeg ville ha den oppe,da fikk jeg luftet uten at pusene kom seg ut  :nod:

Utlogget Phantera

• Kattepratpuser
  • Avhengig pus
    • Vis profil
« Svar #2 på: 18 Mars 2010, 19:46:47 »
Ja jeg har tenk på noe sånnt ja. Mener jeg så noe i den duren på TAM her om dagen også får ta en tur ned å titte ivertfall å kansje få litt inspirasjon.

Utlogget Tibia

• Spretten katt
  • **
  • Takket: 4
    • Vis profil
« Svar #3 på: 25 Mars 2010, 18:23:17 »
Jeg byggde en dør med hønsenetting, som jeg fester på om sommeren. Var veldig greit å lage!
La kaoset råde!

Utlogget lillemari

• Fin pus
  • Takket: 3
    • Vis profil
« Svar #4 på: 09 April 2010, 14:44:00 »
vi laget en kattedør selv av lister og hønsenetting, men vi er ikke håndverkere så den ble jo litt så som så, det er mye å velge i da, du kunne jo henge "kattenett" fra tak til gulv slik at det blir en liten luftegård/uteplass. ellers er det en del oppdrettere som har erfaring med slike nettingdører og legger utt tips om hvordan man lager slike, fikk mye hjelp av catzrine her inne :) lykke til

Utlogget ninajeanette

• Kattepratpuser
  • Koseklumpen
  • Takket: 8
    • Vis profil
« Svar #5 på: 24 Juli 2010, 21:13:10 »
Jeg laget en ramme med netting som jeg festet i døråpningen når jeg ville ha den oppe,da fikk jeg luftet uten at pusene kom seg ut  :nod:

bilder?

Utlogget Phantera

• Kattepratpuser
  • Avhengig pus
    • Vis profil
« Svar #6 på: 25 Juli 2010, 00:22:43 »
Det finnes en type netting som en fester til døråpningen. Det jeg har gjort her er bare å feste en sikkerhetslenke også har jeg pusen min ute i fleksi bånd mens jeg sitter å holder i fleksi båndet å passer på som en smed. Det jeg også har kjøpt inn her er en krok, bånd, og en sånn spenne til å feste til selen hans. Har ikke tatt det opp enda fordi det er hunder i nærheten og han har det med å gå rundt ting å sette seg fast i ting, så da er det enklere nå ivertfall med fleksi bånd og sikkerhetslenke. Da har han en radius på åtte menter å fly på mens jeg er dær heletiden.

Utlogget Tibia

• Spretten katt
  • **
  • Takket: 4
    • Vis profil
« Svar #7 på: 04 August 2010, 16:13:18 »
Jeg laget en dør med hønsenetting, som jeg tok av og på, festet med l"åser". Bruker den ikke lenger, så hvis du bor i Oslo, kan du få den!
På viduene har jeg kjøpt barnesikkring på ikea.
La kaoset råde!

Utlogget ninajeanette

• Kattepratpuser
  • Koseklumpen
  • Takket: 8
    • Vis profil
« Svar #8 på: 18 Juli 2011, 21:45:00 »
Jeg laget en dør med hønsenetting, som jeg tok av og på, festet med l"åser". Bruker den ikke lenger, så hvis du bor i Oslo, kan du få den!
På viduene har jeg kjøpt barnesikkring på ikea.

har du den enna? hvilke mal er den evt?