Skrevet av Emne: Kattepass i Trondheim ca Sverresborg i juli 2010  (Lest 467 ganger)

Utlogget sæterkatta

• Kattepratpuser
  • Avhengig pus
  • Takket: 7
  • Kjønn: Kvinne
  • det er for få Europê og Singapura i Norge
    • Vis profil
Kattepass i Trondheim ca Sverresborg i juli 2010
« på: 30 April 2010, 18:19:33 »
Jeg har ikke spikret datoer ennå, men mellom 10. og 24. juli 2010 har jeg mest sannsynlig behov for tilsyn av de to korthårs kattene Rosa og Lova.
Hyggelige katter som er sosiale og ikke biter/klorer. vant med barn.

Selskap et par ganger pr dag: kos og  kanskje børsting med furminatoren en gang i løpet av de ukene, slippe dem inn og ut på dagen/kvelden, de får være ute og går ikke langt.  (Vi har ikke katteluke lengre).

Daglig påfyll mat, riste dokasse (bruker perler)

Kattene er forsikret og vi bruker dyrlegen i nærmiljøet.

Jeg vil gjerne at det støvsuges raskt over en gang før vi kommer hjem, (vi rydder vekk ting vi er redde for, kattene har stort sett tilgang til hele huset, som er under 100 kvm, men de behøver ikke få tilgang til mer enn oppholdsrom. Jeg ønsker  også at det skiftes sand til vi kommer hjem.

Jeg kan betale 130 kr dagen + en dag ekstra for støvsuging, tilsammen max kr 2000    ps. tips hvis det er grådig da..?  :bluss:

vi holder selvsagt mat (tørrfor er det eneste de de spiser) og kattesand. Og huset er rent før vi reiser  :)

hvis noen syns dette høres greit ut, send meg en PM

Utlogget issa

• Kattepratpuser
  • Avhengig pus
  • Takket: 6
    • Vis profil
Sv: Kattepass i Trondheim ca Sverresborg i juli 2010
« Svar #1 på: 03 Mai 2010, 09:40:04 »
Jeg jobber på Byåsen (havstein), så jeg kan sikkert hjelpe deg, men det er mulig jeg skal reise på ferie den 24 juli selv, så om jeg i så fall kan støvsuge en av dagene før dette, og bare stikke kort innom den 24 for å mate, så går det greit for meg. Jeg jobber også turnus, så jeg får ikke til å komme til samme tid hver dag, men kommer til å komme innom et par ganger pr dag hvis det er greit.

Utlogget sæterkatta

• Kattepratpuser
  • Avhengig pus
    • Vis profil
« Svar #2 på: 03 Mai 2010, 15:53:34 »
Jeg jobber på Byåsen (havstein), så jeg kan sikkert hjelpe deg, men det er mulig jeg skal reise på ferie den 24 juli selv, så om jeg i så fall kan støvsuge en av dagene før dette, og bare stikke kort innom den 24 for å mate, så går det greit for meg. Jeg jobber også turnus, så jeg får ikke til å komme til samme tid hver dag, men kommer til å komme innom et par ganger pr dag hvis det er greit.
takk for tilbudet.  :icon_smile_pray: jeg er også i dialog med ei som har starta proff kattepass i hjemmet til folk. hun har vært fostermor i FOD lenge. jeg syns det var et bra tiltak med denne type bedrift, så jeg venter på pris fra henne. men jeg kommer gjerne tilbake til deg altså, for hun kan en gang pr dag de fleste dagene... håper det er ok om jeg kommer tilbake til deg. for det hadde vært hyggelig om kattene kunne komme ut noen dager og lufte seg litt. den støvsuginga er det ikke blånøye med altså. bare hyggelig for mor å komme hjem til ikke loddent hus  :icon_smile_pray: det er mulig vi reiser før og kommer hjem før 24. dato er det litt usikkert med....

Utlogget issa

• Kattepratpuser
  • Avhengig pus
  • Takket: 6
    • Vis profil
« Svar #3 på: 03 Mai 2010, 16:03:48 »
Bare si fra du, enten send pm eller her på forumet :) Jeg har ingen andre planer de to ukene, og jeg kan jo støvsuge den 23 isteden for den 24, så er ikke hele huset nedhåret... Bare gi lyd du :)

Utlogget sæterkatta

• Kattepratpuser
  • Avhengig pus
    • Vis profil
« Svar #4 på: 03 Mai 2010, 16:48:43 »
kjempetilbud  :jippi:

Utlogget Hildegunn

• Kattunge
  • *
  • Takket: 0
  • Jeg bor med Aniara og Henrik
    • Vis profil
« Svar #5 på: 20 Mai 2010, 07:10:51 »
proff kattepass i Trondheim :jippi: Det hadde vært knall!!

Har hun noe nettside?

Innlogget kirsti

• Kattepratpuser
  • Spretten katt
  • Takket: 8
    • Vis profil
« Svar #6 på: 21 Mai 2010, 22:05:04 »

kattepasstrondheim.com        :icon_smile: