Velkommen til Katteprat forum, om du vil bli fullverdig medlem med tilgang til alle forum så send en pm til Christine, det koster 50 kroner å bli medlem, dette er et engangsbeløp.
Ikke umulig vi kommer en tur innom!! Har ikke fått med meg det i det hele tatt jeg! Ble litt sånn i full fart sist gang, så vi fikk ikke tittet så mye rundt på andre katter enn dine da
Hvor er det i Bergen? Mye mulig jeg og kommer hvis det er på ett lett tillgjengelig (buss) sted
Sitat fra: ollie-cat på 28 Mai 2010, 20:46:12Hvor er det i Bergen? Mye mulig jeg og kommer hvis det er på ett lett tillgjengelig (buss) sted Hvis det er samme sted som sist er det i Turnhallen på Slettebakken. Du kan ta 90-buss dit ihvertfall - vet ikke om det er andre... Men om det passer med tidene kan vi sikkert ordne med å plukke deg opp et sted
Noen som har adressen dit det skal være?Jeg kommer gjerne for å kikke
Min mann og jeg vil også komme en tur i 10.00 tiden på søndag hvis det går an?Ollie-cat, du kan sitte på med oss da, hvis du vil.
Det synes jeg er mer enn fint Jeg skal være klar klokken 10 : dance:
Er dere flere som kjenner hverandre her inne eller? Virker sånn på meg Vil gjerne bli kjent med noen her inne jeg også