Skrevet av Emne: Kattepass med hjemmebesøk i Nedre Romerike  (Lest 205 ganger)

Utlogget MyPetShop

• Nytt medlem
  • Takket: 0
    • Vis profil
Kattepass med hjemmebesøk i Nedre Romerike
« på: 08 Juni 2010, 14:32:00 »
Pass av katter og andre kjæledyr i sitt eget hjem i Nedre Romerike. Hjemmeside: www.123hjemmeside.no/mypetshop

MyPetShop passer katter og andre kjæledyr hjemme hos seg selv i sine vante og trygge omgivelser. Da kan eieren nyte ferien med god samvittighet. Våre kunder bør helst ikke bo mer en 20 km fra Lillestrøm.

Vi kommer hjem til deg og gir katten/kjæledyret oppmerksomhet og kos, samt stell og mat. Vi tar naturligvis inn posten som er preventivt mot innbrudd i ferietiden. Vi kan også vanne planter. Dersom kjæledyret skulle få behov for veterinær i passeperioden, har vi god kontakt med Skedsmo Dyreklinikk.

:x-fingre: :x-fingre: :x-fingre:

Pris pr. hjemmebesøk er kr 250,- + kjørekostnader. Uansett antall kjæledyr i hjemmet.

Etter avtale kommer jeg hjem til dere for å hilse på kjæledyrene, og lager en standardavtale. På dette møtet får jeg nøkler og informasjon om kjæledyrene, samt forskuddsbetaling for passperioden. Eier mottar en sms fra meg under hvert hjemmebesøk, og har da mulighet til å ringe meg for å høre hvordan kjæledyrene har det. Jeg kan også sende video av kjæledyrene på mms.

Jeg har jobber med dyr i over 6 år og er registrert katteoppdretter i NRR.
Har du noe spørsmål kan du ringe meg på tlf: 411 05 114

:icon_wink: