Skrevet av Emne: VIL og KAN ta imot Kjapp!  (Lest 2050 ganger)

Bmwlover88

• Gjest
Sv: VIL og KAN ta imot Kjapp!
« Svar #75 på: 28 Juli 2010, 15:18:45 »

ja hapzen har helt rett, jeg er hodestups allerede!! :flirt: :blushes: han er så nydelig, med engang vi åpnet døren i reisevesken hans kom han ut å begynte å male og kose med oss og alt mulig sånt som om han hadde kjent oss i alle år!!:S  :love: han er virkelig en nydelig god liten (stor) fyr! :D <3 er såå glad for at vi tok i mot ham!! :D som dere ser på bildene hadde ikke vi samvittighet til å la ham fortsette å være i vesken når vi fikk han i bilen, han fant seg en ypperlig plass oppå baksete han med air-condition midt i fjeset!:P hehe

Utlogget Coccinelle

• Kattepratpuser
  • Koseklumpen
  • Takket: 8
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
« Svar #76 på: 28 Juli 2010, 16:43:38 »
Så fantastisk godt å høre!!!  :happy: :happy: :happy:

Heldige Kjapp som fikk komme til dere og heldige dere som får gleden av nydelige Kjapp!  :klemmer:

Gleder meg til fortsettelsen!  :jippi:

Bmwlover88

• Gjest
« Svar #77 på: 28 Juli 2010, 21:24:58 »
og fortsettelse følger!;) Hapzen for fortsette å holde dere oppdatert mens vi er vekke, men jeg kommer nok til å ta maaasse bilder selv når vi får han opp her til oss og hvordan han kommer til å gå ilag med de andre her osv :)  :love: skulle som sagt tro han hadde kjent oss i alle år, han viste oss tillit med engang og rullet seg rundt på ryggen og viste oss magen og aksepterer at vi klappet han på magen osv!:O :D allerede liksom! og han forelsket seg i min mor! :flirt: uansett hvor hun gikk henne i huset diltet han etter henne :morsomt: så de to fant virkelig tonen, hun sa faktisk også om det ikke var for at hun skulle vekk når vi er vekke og, og om Hapzen ikke kunne passet ham, ville hun ha gjort det, LETT! :morsomt: så det ser ut som om Kjapp borer seg inn i alles hjerter!! :flirt: :happy:

Utlogget Betine

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 84
  • Kjønn: Kvinne
  • Bergenser
    • Vis profil
    • www.soneterapi.net
« Svar #78 på: 29 Juli 2010, 12:46:06 »
Jeg blir imponert over Kjapp  :icon_smile_pray:

Bmwlover88

• Gjest
« Svar #79 på: 29 Juli 2010, 13:09:32 »
ja han er helt fantastisk!;) :D kan nesten ikke vente til vi får han igjen når vi kommer fra syden! :flirt: