Skrevet av Emne: På jakt etter kattepasser i Horten og omegn! - Langtidspasser.  (Lest 409 ganger)

Utlogget Carinavelle

• Kattunge
  • *
  • Takket: 0
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Hei!

Trenger sårt hjelp med å finne noen som kan passe katten min over en litt lengre periode, alt i fra 1 måned til 6 måneder. Skal flytte til å Horten nå, og mellomlander hos min søster og hennes samboer, men dessverre er han allergisk. Noen  som kan hjelpe der ute??

Katten min fyller seks år i august, er veldig rolig, kastrert og selvstendig. Har også 10 kilo med kattemat og kattemøbel til han.
Jeg kommer gjerne innom flere ganger, og koser med han og dusjer han etc. Trenger rett og slett bare noen som har ett tak over hodet til han.

Om så noen kan bare passe han for en kortere periode, eks en måned eller to, så hjelper det kjempe masse!!

Passer gjerne andre katter i gjengjeld så fort jeg kommer i eget hjem her i Horten, trenger ikke nødvendigvis å være katter.

-Carina

Innlogget miss

• Tidygirl
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 240
  • All my children have PAWS <3
    • Vis profil
Håper du finner noen som kan hjelpe deg..  :klemmer:

Utlogget Carinavelle

• Kattunge
  • *
    • Vis profil
Tusen takk. Det håper jeg også :)

Utlogget dyrehuset

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 233
    • Vis profil
Horten er nok for langt unna for meg.  Men håper det er andre her som kan hjelpe, eller vet om noen som kan.

Innlogget Vesla89

• Kattepratpuser
  • Forumslave katt
  • Takket: 22
  • Turboline, Rabalder og Ferraria <3
    • Vis profil
Er han inne eller utekatt?

Jeg kunne tenke meg å passe han, men vi har liten plass, sambo er ikke så glad i katter (Vi har alt to :didndoit:), vi bor på bare 40 kvm,
samt at jeg bor ganske langt unna Horten. 3 timers kjøring cirka.
Men jeg har veldig lyst :fnis:.

Turboline Josefine 27.juli 2008, Rabalder Labbetus 17.juli 2009. Ferraria Afrodite 23.juli 2010.
Alle gode ting er tre <3

Utlogget Carinavelle

• Kattunge
  • *
    • Vis profil
Hei!

Han er en utekatt, er egentlig bare inne for å sove i hula si, og selvfølgelig få i seg mat:)

Hvor bor du hen? For jeg er jo litt i mellom Lillestrøm og Horten for tia.
Men uansett kunne vi jo ha satt opp en kontrakt, og ordnet helge besøk eller no?
Kan jo også bare prøve å ha han en uke eller to og se.

Men det hadde absolutt vært supert :D Er på vei til Lillstrøm idag, så da kan jeg jo også legge ut flere bilder av han, og evt tinga hans:)

-Carina

Innlogget Vesla89

• Kattepratpuser
  • Forumslave katt
  • Takket: 22
  • Turboline, Rabalder og Ferraria <3
    • Vis profil
Jeg bor litt i overkant av en time fra Lillestrøm, i Kongsvinger.
Men her jeg bor er det ikke lov å ha utekatter, bor i boretslag. Kan kanskje bli litt vanskelig å få han til å bare være inne? Mine er innekatter, men de er ute i bånd av og til.

- Men jeg må spørre sambo først, siden han bor her også :fnis:, så bør han få være med å bestemme :fnis:. Han får få det siste ordet. Men han vil ikke ha mer enn to. Men en feriegjest
er noe helt annet enn enda en katt. Så vi får se.

Men hadde vært koselig med en feriegjest.

Turboline Josefine 27.juli 2008, Rabalder Labbetus 17.juli 2009. Ferraria Afrodite 23.juli 2010.
Alle gode ting er tre <3

Utlogget Carinavelle

• Kattunge
  • *
    • Vis profil
Han har klart fint å bare være inne før, så lenge at han ikke vet så mye om utsiden og at han fått lov til å gå ut på egen tidligere, hvis du skjønner. Sånn som her på Kjeller hadde det ikke gått an å ha han inne over lengre tid, men når jeg var i Molde over en hel sommer og jul, så gikk det helt fint:)

Men du får jo høre med din sambo først, selfølgelig, det forstår jeg  :jippi: