Skal jeg klare å følge opp detta, så må jeg heller ha denna tråden. Her legger jeg etter hvert inn alle fosterbarna våre, og så får jeg følge dem opp her. Skal jeg lage ny tråd for hver, så blir det mye å holde styr på, og det har jeg slett ikke hjerne til

Vi starter med stilen over alle stiler

Dette er Milkey, datter av Puska. Ho er nå på vei til Bjugn.

Rampungene til Puska i full gang å planlegge jævelskap

Den som sover synder ikke. Her ligger Sussi, Milkey, Sara og Lillebror

Lillebror er skikkelig kosegris

Det gjør ikke no mammaen strikker, bare æ får lov å sove her

Her er en ung sinna usosial dame som kom hit for rundt 2 uker siden. Ho har tina ganske godt, men det er langt igjen før ho kan omplasseres. Klørne hennes var extremt lange, stakk laaaangt ut forbi pelsen

Nå har vi fått klippa dem på forbeina. Bakbeina får vi ta en anna dag.

Siden ho er en voksen pus, så er det asså ikke alltid like greit med bebiser som herjer til alle døgnets tider

Da er det godt mammaen har en hylle med god plass på toppen

Men bebisene har nå lært ho å leke litt. Så det er en fordel med dem også, bare i små porsjoner

Her en liten gutt, ca 6 uker, veldig redd. Men litt nysgjerrig også. Han kom igår kveld.

STOPP!!!! Siden jeg ble funnet på søpla, så må jeg vaske meg litt!!!!

Sånn, det hjalp

Dette er ei lita jente, ca 8 uker, dumpa på søpla. Men husvarm før ho slapp ut av buret

Ho kom også igår kveld

Lillebror, sønn av Puska. Han er ikke omplassert enda. Han skal egentlig opp på Huset til DB, men det får vente litt. Han har elever her som skal læres opp til å leke og ha det moro

Hans liv har ikke vært greit i det siste. Først reiste mamma, og et par dager seinere reiste søstrene mens han sov

ÅÅÅÅÅ som han grein og kalte. Ikke ville han leke eller spise. Men så fikk han sove hos mammaen om natta, og det hjalp. Og nå har han fått nye lekekompiser

Se hva vi har fått av tante sijoka

PAPIR

Mammaen fikk det kjedelige innholdet, og vi stjal papiret før mammaen rakk å kaste det ;D

Oi, her er det visst et par bebispoter

Litt mer bebis

Hei, der er du jo, under mammaen sin stol. Vi må fortelle at du er en liten gutt, ca 6 uker gammel. Litt redd, men ikke så veldig. Men leken og mega nyssgjerrig ;D

Æ trodde det var trygt under her æ

ACTION

Denna klatredingsen med huler i er kjempegøy