Velkommen til Katteprat forum, om du vil bli fullverdig medlem med tilgang til alle forum så send en pm til Christine, det koster 50 kroner å bli medlem, dette er et engangsbeløp.
Hvis du vil ha katten i kabinen, kan det lønne seg å reise via tyskland. Stadig færee flyselskaper tillater katt i kabin, jeg vet at Norwegian ikke frakter dyr, men noen europeiske seksakper som KLM tillater det.
Sitat fra: Wikrita på 10 August 2010, 23:55:11Hvis du vil ha katten i kabinen, kan det lønne seg å reise via tyskland. Stadig færee flyselskaper tillater katt i kabin, jeg vet at Norwegian ikke frakter dyr, men noen europeiske seksakper som KLM tillater det.Jeg mener da at jeg har hørt om flere som har hatt katt med seg på Norwegian sine ruter. Kanskje bare innenriks da. Det er jeg ikke sikker på.
Sitat fra: Haapets på 11 August 2010, 11:08:53Sitat fra: Wikrita på 10 August 2010, 23:55:11Hvis du vil ha katten i kabinen, kan det lønne seg å reise via tyskland. Stadig færee flyselskaper tillater katt i kabin, jeg vet at Norwegian ikke frakter dyr, men noen europeiske seksakper som KLM tillater det.Jeg mener da at jeg har hørt om flere som har hatt katt med seg på Norwegian sine ruter. Kanskje bare innenriks da. Det er jeg ikke sikker på.Nei, Norwegian frakter ikke dyr.