Skrevet av Emne: Vakker semilanghåret katt utenfor Amanda senteret (Haugesund)  (Lest 218 ganger)

Utlogget Haapets

• Kattepratpuser
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 28
    • Vis profil
    • NO*Haapet's
Jeg er hos min mor for øyeblikket og var i ettermiddag en tur på Amanda senteret. Parkerte bilen rett ved ett av "skjulene" til handlevogner.
Der sitter det en nydelig katt. Litt skitten, men ikke mager.

Vakker semilanghåret, bruntigré med hvite sokker, hvitt bliss og hvitt skjortebryst. Er usikker på om det var gutt eller jente. Det kan ha vært en liten/ung hann eller en hunn. Av en eller annen grunn følte jeg på meg at det var en jente, men det er på ingen måte sikkert.
Dette var ingen villkatt. Hun/han lot meg uten problem komme 1-1,5 meter fra den før den trakk seg litt unna.
Egentlig en utrolig herlig og vakker katt.

Hadde ingen mulighet til å ta den den med meg, men ringte til dyrebeskyttelsen i Haugesund. Mens jeg snakte med dem tapte jeg henne/han av synet. Kan ha gått under en bil eller noe. De skulle sende noen ut i kveld etter at senteret var stengt for å se etter den.
Det er jo ikke egentlig noen bolighus rett der.

Jeg håper virkelig at de har klart å finne den og få den med seg :x-fingre:

Jeg fikk tatt ett veldig dårlig mobilbilde, men akkurat nå ser det ut som om systemet her har gått i lås, så jeg får det ikke over på PCen min.
Om det ordner seg skal jeg legge det inn her senere.

Men om noen savner en katt som passer beskrivelsen, så ta kontakt med dyrebeskyttelsen i Haugesund og hør om de har fått den inn. Hvis ikke så ta turen opp på Amanda senteret for å lete.
En parkeringsplass er ikke noe vordende sted for en pus!!

Hilsen Gunborg
NO*Haapet's - lite oppdrett av Norsk Skogkatt   
Vi venter kattunger i Mars!!
Ta en titt på hjemmesiden vår http://haapets.com

Utlogget Haapets

• Kattepratpuser
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 28
    • Vis profil
    • NO*Haapet's
Sv: Vakker semilanghåret katt utenfor Amanda senteret (Haugesund)
« Svar #1 på: 11 August 2010, 22:53:16 »
Ser nå at jeg sikkert har lagt denne feil sted. Den skulle vel under mistet/funnet. Kanskje noen kan flytte den :c066:

Her er ett veeeldig dårlig mobilbilde av den.

Hilsen Gunborg
NO*Haapet's - lite oppdrett av Norsk Skogkatt   
Vi venter kattunger i Mars!!
Ta en titt på hjemmesiden vår http://haapets.com